Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-29, 15:12
Medlem
4p5p73ps avatar
Matgeek är lite av en meme på svenska reddit.
https://www.reddit.com/r/Matgeek/
Citera
2024-07-04, 08:10
Medlem
Kan ingen i hans omgivning tala om för honom att han måste börja raka huvudet igen?
Citera
2024-07-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, ”går inte efter Johan”. Konstaterar bara att det blir löjligt när man anklagar någon annan för att ljuga och hitta på saker, samtidigt som man själv öser på med ”fakta” utan att hänvisa till källorna. Framför allt när man som Johan som så ofta får betalt av livsmedelsföretagen.

Det blir bara en pajkastning fram och tillbaka, där
man inte vet vad som faktiskt gäller.

Sen är Sebastian givetvis en fjant, som både förvränger fakta och agerar i affekt.

Håller med. Johan kan absolut ha vettiga stunder i sina videos och sakliga argument. Men känslan är att han alltid är en opportunist. Dryg och jävlig dessutom.
Men Sebastien möter argument med känslor och lösryckta påståenden om rasism osv i en debatt om potatis(?). Dom kan dra åt helvete båda två…
Citera
2024-07-08, 03:24
Medlem
Martensites avatar
Med tanke på hur länge han sysslat med Youtube,så borde man ju se någon sorts förbättring och utveckling med tiden. Men...nej! Det är fortfarande samma trötta och intetsägande innehåll som han gjorde för 6-7 år sedan. Han är ju dessutom fortfarande kass på att laga mat. Förstår inte varför folk följer snubben. Är det matlagning man är intresserad av så finns det ju flertalet svenska kanaler på Youtube man kan följa (personer som faktiskt kan laga mat).

Extremt ful frisyr han har! Det börjar bli dags att ta fram rakapparaten nu Johan, du ser förjävlig ut!
Citera
2024-07-08, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4p5p73p
Matgeek är lite av en meme på svenska reddit.
https://www.reddit.com/r/Matgeek/

Jag är så innerligt trött på kommentarer som den här. Du tänke att du ska göra dig lite lustig och det enda som händer är att jag känner "Kul att jag betalar resa för mig och Andreas, Andreas lön och alla omkostnader för att kunna filma en sån här sak och den här värdelösa snubben väljer att håna mig". Varför kan du inte bara hålla käft istället? Kom inte och försvara dig med "Jag kom hit för maten" för då är det bara du som inte märkt att jag gör annat också.

Med det sagt - ingen kommer se dina kommentarer här framöver. Kan man inte uppföra sig på festen får man räkna med att inte bli bjuden igen.
Citera
2024-07-21, 18:09
Medlem
keny69s avatar
Jag fick upp en 30-sekunders lång video från honom på Facebook där han skulle visa hur man gör "världens godaste pommes". I videon visar han hur man friterar frysta pommes köpt på butik och slänger sedan på lite chipsdipkrydda på dem
Citera
2024-07-21, 18:21
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keny69
Jag fick upp en 30-sekunders lång video från honom på Facebook där han skulle visa hur man gör "världens godaste pommes". I videon visar han hur man friterar frysta pommes köpt på butik och slänger sedan på lite chipsdipkrydda på dem
Vilket är ett jävla bra tips. Fattar inte vad det skulle vara för kul med det? Förklara gärna.
Citera
2024-07-21, 19:25
Medlem
Grievers avatar
Han har rakat av sig håret igen!
Citera
2024-07-21, 19:38
Medlem
keny69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Vilket är ett jävla bra tips. Fattar inte vad det skulle vara för kul med det? Förklara gärna.
Haha efter mitt inlägg så har han nu ändrat captionen till "Okej kanske inte världens godaste" (instagram) så uppenbarligen läser han här. Så du kan ju fråga honom själv.
Citera
2024-07-21, 20:38
Medlem
Grievers avatar
Citat:
"Jo, jag jobbade på Åsö i exakt 58 dagar. Under den tiden hann jag sätta mig in i bolaget, träffa alla stora kunder, träffa alla leverantörer, få in nya kunder, öka konverteringen på Google-annonserna med 30%, öka följarna på Instagram med 20% och interaktionen med 100%.
Allt gick med andra ord kanon. Utan förvarning eller indikationer fick jag sen vid ett styrelsemöte sparken rakt upp och ner av ägaren. Han som tidigare hade varit VD.
Det troliga är att han ångrade sig och inte tappa kontrollen över den dagliga verksamheten och jag hade varit helt fine med det om han själv hade sagt det. Men istället skyllde han på att marknadsföringsaktiviteterna inte hade levererat som förväntat. Vilket är ren bullshit.
Generellt ger man en VD sex månader på sig att lära känna bolaget och det efter en riktig introduktion (som jag aldrig fick) så man kan säga att jag blev duktigt blåst på konfekten (no pun intended).
När chocken hade lagt sig var det bara att ruska av sig och gå vidare. Mer peppad än nånsin nu göra roligt material."

Jävlar, första gången jag läser honom vara såhär transparent med vad som hänt. Herr Matgeek må vara en gris, men den där VDn är fan likadan.

PS. Mitt fel, det var en gammal video, han har inte rakat sig igen. Trist; såg bättre ut som rakad. Varför laddar han upp gamla videor?
Senast redigerad av Griever 2024-07-21 kl. 20:41.
Citera
2024-07-21, 22:03
Medlem
Det svänger fort i senaste pizzavideon med Johan och David

12:47: "Man kan även t.ex. på Lilla Napolis hemsida köpa en 50 bar-regulator för att få högre tryck i den, lägga i en annan sten och få upp den i ännu högre temperaturer. Jag tycker det är halvonödigt om jag ska vara ärlig. Tycker det blir grymt bra ändå."

15:03: "Jag har en sån som jag köpte från Lilla Napoli, som jag ska koppla till den här -kommenterar Davids nygräddade pizza- jo, biscottistenen och sen har du 50 bars-gasregulatorn, då kan du ju få den 500 grader men den blir inte för varm på själva stenen."
Citera
2024-07-23, 10:58
Medlem
jymdjakets avatar
Inte glott tror jag, men magkänslan är att han är standard svensk snubbe. Lite dryg, värderar att uppfattas som seriös, lär knappast haft något emot Tegnell eftersom det är oseriöst som vanlig svensk snubbe, läxar upp när det behövs, etc.

Vad har han gjort för att förtjäna det här drevet mer än alla andra vanliga svenska snubbar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in