Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-05, 23:43
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Han är en offentlig person, duktig på vad han gör och ja jag kollar på hans klipp och uppskattar dem oftast. Trots detta känns han lite gay. Om du tycker det är barnsligt så visst. Jag skulle gärna lagat mat med honom oavsett om han är gay eller inte. Det jag menade var bara att han känns gay.
Som i klippet där han tog fram formbröd och klämde på mjukost?
Imponerande.

Minns även när han och Amir (som jag anser är en skönare typ) avfärdade en Grana Padano i ett test av Parmesanost.
Borde man inte besitta lite mer kunskap om man anser sig vara matnördar...
Senast redigerad av NaZdravi 2018-11-05 kl. 23:46.
Citera
2018-11-06, 00:17
Medlem
RickRozays avatar
Nån mer än jag som får intrycket att Johan är lite... mindre begåvad?
Senast redigerad av RickRozay 2018-11-06 kl. 00:20.
Citera
2018-11-06, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Han är en offentlig person, duktig på vad han gör och ja jag kollar på hans klipp och uppskattar dem oftast. Trots detta känns han lite gay. Om du tycker det är barnsligt så visst. Jag skulle gärna lagat mat med honom oavsett om han är gay eller inte. Det jag menade var bara att han känns gay.

Jag minns när jag började kolla på hans kanal för ca 2 år sedan; jag tog helt för givet att han var gay, i och med hans sätt att föra sig och rösten. Satte kaffet i vrångstrupen den dagen jag fick höra att han hade fru och barn
Citera
2018-11-06, 06:17
Medlem
"Så här lyckas du med Fars dag". Tips på tusen produkter (spons och provisionslänkar)
Citera
2018-11-06, 09:42
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Jag minns när jag började kolla på hans kanal för ca 2 år sedan; jag tog helt för givet att han var gay, i och med hans sätt att föra sig och rösten. Satte kaffet i vrångstrupen den dagen jag fick höra att han hade fru och barn
Vet dock ett par exempel på snubbar som levt heterolivet med fru/barn i många år och sen kommit ut som bi/gay senare och lämnat familjen för en man.
Citera
2018-11-06, 10:07
Medlem
twockos avatar
En gång i begynnelsen hade väl han ett genuint intresse för mat, men under de senaste två åren (i alla fall) har hela kanalen gått rakt ner i dyngan. Han har ju ökat antalet prenumeranter på youtube (de flesta är väl under 20 år), men i princip alla hans videor nu är ju sponsrade in absurdum. Han besitter även en förvånansvärd fantasilöshet på nya Idéer.
Citera
2018-11-06, 10:41
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
"Så här lyckas du med Fars dag". Tips på tusen produkter (spons och provisionslänkar)

Precis.
Lite av Bulls Eye.

Inget, skriver inget, kan bara vara ett Fars Daginlägg som är schysst.
Och såhär är det med allt.

Kan det inte bara få komma något spontant, hjärtligt, ärligt och härligt utan stålar nån jävla gång??
Bygg en gris av en kotte och fyra tandpetare och tipsa om det. Va fan som helst.
Men tryck inte ständigt ner sponsrad skit i halsen på oss!! (har inte sett fars daginlägget för jag vet ändå vad som väntar)

Citera
2018-11-06, 12:04
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Vet dock ett par exempel på snubbar som levt heterolivet med fru/barn i många år och sen kommit ut som bi/gay senare och lämnat familjen för en man.

Han och bögen bakom kameran, Anderas tror jag att han heter, verkar ju trivas VÄLDIGT bra ihop. De reser väl i princip alltid tillsammans, så vem vet...
Citera
2018-11-06, 14:46
Medlem
Oides avatar
Citat:

Vilka sjuka tips, vattenglas och en Precision Cooker för 1600 kronor
Citera
2018-11-06, 19:06
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Han och bögen bakom kameran, Anderas tror jag att han heter, verkar ju trivas VÄLDIGT bra ihop. De reser väl i princip alltid tillsammans, så vem vet...

Nu kan jag var ute på hal is...
Men denna Kamera-Andreas är nog glad och lycklig över att få syssla med sitt livs hobby;
-Kamera, filma, fota.
Nu blev det via jobbet Johan.

Dock är han ju ömkligt undergiven Johan.
Vilket inte blir särskilt hemligt ibland under deras filmningar.
Johan är diplomatiskt sagt "tydlig" mot Andreas förstår man genom det som syns och sägs...

Nej, Kamera-Andreas backar jag fullständigt den stackaren!!
Allt gott till honom. Homo eller gay? Inte en aning.
Skiter fullständigt i vilket.
Keep shouting Andreas!

´
Citera
2018-11-07, 17:53
Medlem
Qusimotos avatar
Spar han mat i sina kunder? ser så ut

Hans skratt är nog ett av dom jobbigaste skratt jag hört
Citera
2018-11-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi

Johan kör garanterat Andreas i röven på firmaresor, allt annat vore otänkbart om man har sett hur herrarna för sig. Skulle inte förvåna mig om Anderas kommer ut i någon #metoo anda där Johan våldtagit honom eller liknande....
Senast redigerad av XrSC 2018-11-07 kl. 21:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in