Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-04, 13:06
Medlem
Jag är med på att han säljer ut sin kanal för spons och att hans content flackar, men är det bara jag som tycker att karln har en redigt irriterande röst och sätt att föra sig på?
Tycker att han blir lite sliskig när han beskriver maten och det blir nästan lite överdrivet...
Citera
2018-11-04, 13:22
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benkebenkpress
Jag är med på att han säljer ut sin kanal för spons och att hans content flackar, men är det bara jag som tycker att karln har en redigt irriterande röst och sätt att föra sig på?
Tycker att han blir lite sliskig när han beskriver maten och det blir nästan lite överdrivet...

Den lilla mat han ägnar sig åt...
Allt du säger stämmer, men han är stadig när prylar ska avhandlas vilket är sisådär 80-90% av hans tid.

Har du sett när han lagar mat?
Det mest simpla...?

Citera
2018-11-04, 13:38
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Den lilla mat han ägnar sig åt...
Allt du säger stämmer, men han är stadig när prylar ska avhandlas vilket är sisådär 80-90% av hans tid.

Har du sett när han lagar mat?
Det mest simpla...?

Vad är det för fel på hans matlagning?
Tycker han är bra och pedagogisk när Jan han lagar maten även om det kanske inte är det mest spännande.
Citera
2018-11-04, 13:46
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Han skiter i Gåsmiddag.
Skiter han i ett konservativt svenskt Julbord?

Han föredrar chips framför den traditionella svenska julmaten.

Självklart var det oplanerat att chipsen skulle vinna över julmaten.
Citera
2018-11-04, 16:46
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Han föredrar chips framför den traditionella svenska julmaten.

Självklart var det oplanerat att chipsen skulle vinna över julmaten.

Ge honom 100 lax så förnekar han gladeligen ett folkmord, med sitt kluckande fejkskratt och himlande ögon.
Citera
2018-11-04, 20:27
Medlem
StigAllans avatar
Orkar inte se tönten.
Klagar han fortfarande på Saltå Kvarn för att företaget inte ville sponsra honom?

Har en bekant kvinna som hade planer på något kärringpreparat med grönsaker dem skulle sko sig på och gucken hade en recension på ett liknade skit som jag postade till henne.
Vilken jobbig typ fick jag som jag svar, om det var på grund av sopan som var i filmen eller hans åsikter om den produkten vet jag inte för båda är lika värdelösa.
Citera
2018-11-04, 21:24
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Vad är det för fel på hans matlagning?
Tycker han är bra och pedagogisk när Jan han lagar maten även om det kanske inte är det mest spännande.

Ja, jag vet inte vilken nivå du ligger på.
Och helt ok om du är nöjd. Inte min sak att döma.

Men när det rör sig på den nivån han vill flyga på är han duktigt vingklippt och flackande med blicken.
Usel på svenska.

Citera
2018-11-05, 09:26
Medlem
Sccchhh... sluta säga dumma saker om honom

I senaste podd-avsnittet pratar han just om hur mycket hat han får och hur han hanterar detta.

All kritik och ifrågasättande verkar vara hat enligt honom.
Citera
2018-11-05, 16:56
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Sccchhh... sluta säga dumma saker om honom

I senaste podd-avsnittet pratar han just om hur mycket hat han får och hur han hanterar detta.

All kritik och ifrågasättande verkar vara hat enligt honom.

Syltryggen får ge sig nu...
Hela hans sous vide veckas första program haglar av Gud och Alla som har sponsrat, gett honom, han får provision om vi köper och enda stort och LÅÅÅÅÅNGT.... GÅ NER I LÄNKEN HÄR NEDANFÖR OCH LÄÄÄÄS!!! Köp. Köp. Köp. Köp.

Inte mycket matsnack där. Som vanligt.

Och jag spyr på det...
Jevla sellout!!

Citera
2018-11-05, 17:02
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benkebenkpress

Jag håller med. Han känns väldigt gay i sitt sätt att vara.
Citera
2018-11-05, 19:40
Medlem
Haha! En flodvåg av överdrifter har ni lyckats kasta ur er ovanför i tråden. Barnsliga haranger och jag håller över huvud taget inte med - hur gamla är ni?
Citera
2018-11-05, 21:42
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TelenKnpaen
Haha! En flodvåg av överdrifter har ni lyckats kasta ur er ovanför i tråden. Barnsliga haranger och jag håller över huvud taget inte med - hur gamla är ni?

Han är en offentlig person, duktig på vad han gör och ja jag kollar på hans klipp och uppskattar dem oftast. Trots detta känns han lite gay. Om du tycker det är barnsligt så visst. Jag skulle gärna lagat mat med honom oavsett om han är gay eller inte. Det jag menade var bara att han känns gay.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in