Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-03, 21:34
Medlem
Den här är ju lite intressant ändå,
Roseanne Barr på Twitter:

"Americans! the reason #DEMOCRATS areN't approving #Sessions is bc he will prosecute #HRC-and make arrests over #PedoGate RT THIS!! WAKE UP!!"

https://mobile.twitter.com/therealro...72128957255680
Citera
2017-02-03, 23:03
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Den här är ju lite intressant ändå,
Roseanne Barr på Twitter:

"Americans! the reason #DEMOCRATS areN't approving #Sessions is bc he will prosecute #HRC-and make arrests over #PedoGate RT THIS!! WAKE UP!!"

https://mobile.twitter.com/therealro...72128957255680
Vad betyder det? Kan du utveckla?
Citera
2017-02-04, 09:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Vad betyder det? Kan du utveckla?

Ungefär så här:

Amerikaner! Skälet att demokraterna inte godkänner [Trumps] nominering av Jeff Sessions [som justitieminister] är för att han [jeff] kommer åtala Hillary Clinton och arrestera folk för pizzagate.
Retweeta detta!

Fast nu har han visst blivit godkänd...
Citera
2017-02-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast nu har han visst blivit godkänd...

Och enligt en "CIA"-anon på reddit (under r/the_donald) är det Green Light för busts i Washington nu.

Alex Jones säger samma sak, enligt hans egna CIA-källor. (Jag vet, Alex Jones..)

474 arrests and more to come:
https://youtu.be/pXDXB07dRpo

Förvisso i Kalifornien och inte Washington, men ett steg i rätt riktning kanske.
(...Om det inte vore för att sheriff-badgen på podiet och i början har pedo-loggan inbyggd! Pausa och kolla själva)

Vi får se hur det utvecklar sig..
Citera
2017-02-04, 19:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Och enligt en "CIA"-anon på reddit (under r/the_donald) är det Green Light för busts i Washington nu.

Alex Jones säger samma sak, enligt hans egna CIA-källor. (Jag vet, Alex Jones..)

474 arrests and more to come:
https://youtu.be/pXDXB07dRpo

Förvisso i Kalifornien och inte Washington, men ett steg i rätt riktning kanske.
(...Om det inte vore för att sheriff-badgen på podiet och i början har pedo-loggan inbyggd! Pausa och kolla själva)

Vi får se hur det utvecklar sig..

Det riktigt humoristiska i detta är att dessa arresteringar är en följd av Barack Obamas dekret från 2010 (om jag inte minns fel) för att stoppa utnyttjandet av unga - dessa arresteringar är alltså helt i linje med, och en följd av, Obamas och demokraternas plan sen många många år - Trump och pizzagate har ingenting med saken att göra..
Citera
2017-02-04, 19:39
Medlem
Absolut, det var därför jag pekade ut inkonsekvensen av pedo-loggan i L.As sheriff-badge. Naturligtvis är dessa 474 människor bara small-timers, Inga hot-shots (alla väntar såklart på rejäla nedslag i Hollywood om det ska räknas som något markant på västkusten)
Anonen på reddit och vår kära vattenfilter-försäljares "info" måste ju dock räknas till pizzagate. Men jaja.

En annan intressant iakttagelse är att Elon Musk (Tesla) precis tweetade en bild på underjordiska tunnlar under Washington.

http://m.imgur.com/a/jpLFV

...Lite av världens framtida oberoende av olja (?) Hänger ju lite ihop med att ta ner korthuset, och kan givetvis ses som ett subtilt pizzagate-stöd.
Senast redigerad av eyecreate 2017-02-04 kl. 19:41.
Citera
2017-02-04, 22:41
Medlem
är det dags att flytta tråden till pågående kriminalfall ?
ordet konspiration gör att det låter som fantasier
Citera
2017-02-04, 23:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StureMjuk
är det dags att flytta tråden till pågående kriminalfall ?
ordet konspiration gör att det låter som fantasier

Varför då?
Har du någonting som tyder på att det inte bara är fantasier?
Citera
2017-02-05, 00:05
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Varför då?
Har du någonting som tyder på att det inte bara är fantasier?

Wikileaks och Pizzagate eller vad menar du?
Citera
2017-02-05, 00:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
Wikileaks och Pizzagate eller vad menar du?
Eftersom wikileaks inte är en konspirationsteori så var det förstås pizzagate jag tänkte på...
Men visst, har du bevis för att "eliten" avslöjats av wikileaks i nån konspirationshärva så går väl det lika bra..
Citera
2017-02-05, 01:04
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Eftersom wikileaks inte är en konspirationsteori så var det förstås pizzagate jag tänkte på... Men visst, har du bevis för att "eliten" avslöjats av wikileaks i nån konspirationshärva så går väl det lika bra..

Hade du tagit dig tid till att kika igenom podesta-emails, dnc-emails, clinton-emails och The Global Intelligence Files (Stratfor mm.) så hade du också kunnat ta del av dessa bevis samt förstå lite bättre varför vissa av oss här i tråden är lite upprörda istället för att hela tiden sitta och rapa ditt enformiga mantra om att allt bara är fantasier. Dessa läckta mail har, vad vi känner till, bland annat resulterat i att Debbie Wasserman Schultz och Donna Brazile tvingats avsluta sina anställningar.

För enkelhetens skull så har någon sammanställt de 100 mest graverande händelserna som framkommit. Om du fortarande hävdar att detta är fantasier för att du inte hört om det på nyheterna så är jag rädd för att det är en helt annan fråga.
Senast redigerad av cheshire 2017-02-05 kl. 01:23.
Citera
2017-02-05, 01:41
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
Hade du tagit dig tid till att kika igenom podesta-emails, dnc-emails, clinton-emails och The Global Intelligence Files (Stratfor mm.) så hade du också kunnat ta del av dessa bevis samt förstå lite bättre varför vissa av oss här i tråden är lite upprörda istället för att hela tiden sitta och rapa ditt enformiga mantra om att allt bara är fantasier. Dessa läckta mail har, vad vi känner till, bland annat resulterat i att Debbie Wasserman Schultz och Donna Brazile tvingats avsluta sina anställningar.

För enkelhetens skull så har någon sammanställt de 100 mest graverande händelserna som framkommit. Om du fortarande hävdar att detta är fantasier för att du inte hört om det på nyheterna så är jag rädd för att det är en helt annan fråga.

Jag läste ett tiotal random av topp hundralistan inkl mailen och man måste vara väldigt öppen för fri tolkning om man ska få ut något av det.
Det är ju i princip enbart lösryckta antagande.
Finns det ingen som grävt mer seriöst och som uppenbart inte bestämt utgången på förhand?
Ämnet är ju väldigt intressant men då är så mycket spekulationer och antaganden hela tiden så tappar man ju intresset direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in