Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
..samt här får jag ju faktiskt enligt princip hyllas den som hyllas bör - ge dig kudos får du iallafall, tillskillnad från LuluBrooksie mfl ger ett svar på varför du avfärdar det här som "trams".
Hmm. Och jag som tycker att jag skrivit flera långa förklarings-inlägg här i tråden. Dessutom avfärdar jag inte
allt som trams. Bara sådär 95%
Det finns märkliga slumpar genomgående. Vilket jag också nedtecknat. Jag förhåller mig skeptisk.
Tror jag på Pizzagate? Jag gjorde det först, nästan helt och hållet. Sen såg jag saker på andra sätt. Förstod aldrig varför folk gick bananas över spirit cooking. Artists gotta art. Artists gonna art.
Finns det något olagligt, eller ens i närheten av det, i Podesta's email? Nä. Noll.
Dito ang. Marina Abrahmovic. Dito ang Tony P's hem (hur vidrig konsten än må vara).
Finns det något olagligt som pågått hos Comet ping pong? Jag kan inte uttala mig om det. Det är inte klart än.
Jag får dock obehagliga peddovibbar från herrarnas IG konton. Och jag tror att andra platser kan ha använts lika gärna. Otäckt att de valde att inreda en restaurang med fruktansvärt creepy bilder på väggarna (som nu är övermålade), det känns som att någon ville ha en tortyrkammare snarare än en restaurang. Hela restaurangen ser fördjävlig ut inuti och jag skulle aldrig sätta min fot där. Har mkt svårt att se att Hillary skulle gå dit. När det finns schyssta festvåningar att hyra eller lyxiga restauranger dito.
Finns det andra kopplingar som drevet kan ha glömt eller förbisett? Säkert. FBIanon sa märkliga saker t ex att man skulle hålla extra koll på korten, cards. Hmmm. Jag vet att 4chan var inne på det här med kontokorts phishing, med kodade listor av namn o nummer osv som de hittat.
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Bra fråga. Men vi vet att bögar är kraftigt överrepresenterade bland pedofiler
... Jaså. Vet vi?
Hur då?