Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Det bevisar ingenting, dock så framför vissa personer Norgehändelsen som ett indicium som styrker att pizzagate har substans, jag vänder mig emot det. Jag ville visa på ett argument och resonemang som är verklighetsfrånvänt.
Det grips efter halmstrån.
Kan du berätta för oss som inte vet, vem är FBIanon?
..och jag pekar ut hur uselt ditt resonemang är.
Jimmy Savile, tydligen väldigt populär i UK på sin tid, kom efter sin död ut som pedofil, och hade skyddats va BBC etc genom mörkläggning. CEO för New York Times jobbade på BBC när detta skedde i Storbritannien.
Clemens Freud, ungefär samma öde (vet inte speciellt mkt om han men allt kom ut efter hans död iaf)
Rotherham: Över 1400 engelska småtjejer utnyttjade av nätverk pedo-pakis i Yorkshire och större delen av Storbritannien där det framkom att det FANNS medvetenhet hos polisen som inte agerade.
Vad
Darkroom i Norge visade är att pedofil-ringar finns varken man vill det eller inte.
http://www.independent.co.uk/news/wo...-a7432441.html
Det pågår, och när det dyker så pass många märkliga sammanträffande som det gjort i PizzaGate så bör man ta det på allvar och kolla upp det ordentligt.
Hade FBI agerat hade de dödat PizzaGate den vägen, om de gjorde en riktig utredning vilket innebär allt från söka av tunnlarna till undersök var Podesta Brothers fanns för tiden för Madeleine McCann försvinnande och så vidare..
FBI Anon? Varför skulle jag veta vem fan "FBI Anon" är?
Vad jag försöker med är att få till eget kreativt sökande efter information och kunskap istället för vara som småungar i trotsåldern, så gör det nu, undersök "FBI Anon" och återkom här med rapport om vad du har hittat sen.