För att visa min uppskattning så kommer här en recension av min första docka som jag köpt från Docklandet.se (lovat att skriva en recension online)
Min första docka. Trodde inte jag skulle köpa en sån här docka någonsin men på något vis har jag ändå hela tiden varit nyfiken. Spanat runt lite på nätet och Docklandet. Jag gillar rejäla kurviga kvinnor med räds tyngden som detta såklart innebär. Efter ett tag av undersökning och spanande samt ett mycket trevligt samtal med Docklandet över telefon så kom jag till sist fram till att en torso docka är det som kan passa mig bäst. Läst på lite om märken och skillnader mellan TPE och silikon och hittade till sist en docka som verkade vara ett ytterst lämpligt alternativ, helt perfekt, fastnade direkt. Dockan heter “Hazel” och är en storbystad “kvinna” i verklig storlek fast utan ben då (därav namnet torso docka). Märket på dockan är “Climax doll”. Denna docka är något som kallas hybrid-docka och är gjord av både TPE (kroppen) och silikon (huvudet). Dockan fanns i lager och det tog 3 dagar innan jag fick den levererad. Öppnade kartongen och lyfte ur kroppen ur lådan. Insåg direkt att detta trots att det är en torso är en ganska så tung pjäs. Men ändå hanterbar (lägre vikt och avsaknaden av ben gör den både lättare och smidigare att bära). Placerar kroppen i soffan och öppnar sedan förpackningen för huvudet och peruken. Blir överraskad över hur bländande vackert huvudet faktiskt är och dessutom så går munnen/käken att röra eller ställa in. Jag kan alltså välja om jag vill att dockan ska gapa eller ha munnen stängd. Verkligen en positivt överraskning även om jag nu i efterhand inser att det stod med i produktbeskrivningen, haha. Vad som skedde sen ska jag inte gå in på i detalj, men provade såklart dockan omgående
En annorlunda upplevelse men påminner ändå en hel del om riktigt sex. Men rekommenderar att värma upp dockan i förväg. Tänder lite på att det just är en docka och att jag själv är lite snuskig som håller på med den. En nackdel dock är att dockan såklart inte ger något motsvar när jag är “romantisk” haha. Normalt så tänder jag ganska mycket på att tjejer visar sin kåthet. Nu vilar “Hazel” i en sovsäck, redo att tas fram vid behov. Jag kommer absolut införskaffa fler dockor i framtiden och då även full-stora dockor med ben. Jag har fått en del inspiration och ska nog experimentera lite med att ha en eller flera dockor uppställda hemma och inte ha dom för sex i första hand.
Pris: 5/5 - Verkligen bra pris, och jag har jämfört med dockor från många andra märken
Utseende: 5/5 - Ansiktet är verkligen perfekt! Snygg tjej med en unik look. Tror hon påminner om nån kändis men kommer inte på vilken
Private parts: 4/5 - Snyggt men kunde varit lite skarpare detaljerat kanske. Verkar som att kropp i silikon är lite skarpare jämfört med TPE. Men nöjd ändå!
Köp/support: 5/5 - Trevlig och kompetent kontakt över både telefon och chat
Sex med en docka: 4/5 - Över förväntan! Får se hur länge jag tycker det är kul. Men tror nog dockan kommer användas minst nån gång ibland iaf (även om det faktiskt blev mer än 1 gång om dagen första veckan)
Leveranstid: 5/5 - Var lite rädd att den skulle skickas från Kina så kom den efter endast 3 dagar
Betyg Hazel torso Climax doll:
5/5 - Tack Docklandet för ett mycket bra köp. Jag är mer än nöjd. Hoppas man kanske kan få en liten förmån i framtiden som återkommande kund med denna utförliga recension hehe
Kan tillägga att jag inte har problem med tjejer eller någon störning utan jag är en kåt jävel samt en stor beundrare av den kvinnliga kroppen och det kvinnliga utseendet. Klart jag måste bocka av att knulla en docka och ångrar verkligen inte att jag till sist la en beställning.