Citat:
Ursprungligen postat av
Roy666
Du, de finns de som attraheras av fetma och i vissa kulturer anses det även vara fint.
Att anse det som fint eller som ett mått på välstånd gör man bara i riktiga jävla negerländer där nästan alla är magra fattighjon, eller gör man så bland trasproletärerna i Sverige nu också?
Känns som något alla mina arbetslösa knarkarpolare har missat isåfall, de är magra hela bunten och skyr tjockisar som pesten.
Jag själv attraheras i viss mån av fetma primärt för att jag har uselt självförtroende, och det känns på något sätt lite mer realistiskt att runka till en porrfilm av någon som påminner mer om det sociala klientel man känner sig ha större chans att få i säng (sorgligt och cyniskt, jag vet).
Med det sagt: Varför i helvete skulle man annars ha den fetishen?
Är man bara dum i huvudet och föredrar att vara dubbelt så svettig efter att ha knullat hälften så länge, alternativt att ens ligg/partner ska ha ett kortare och jobbigare liv?
Min flickvän är förvisso smällfet, och visst är det praktiskt att alltid ha någon varm att krama på vintern, men det vägs ju upp av tusen nackdelar. Hade hon gått ner 40kg omedelbart av att jag kapat en tå hade jag gjort det utan att blinka, om inte annat för hennes egen hälsas skull.
Folk som matar sina flickvänner för att uppehålla deras vikt äcklar mig rejält på ett moraliskt plan, där är det fan retroaktiv abort för bägge två som gäller.