Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-27, 13:02
Bannlyst
Om man nu ska ha en tjej, varför inte söka till någon som gillar festlivet och supa. Och nu menar jag inte att vi ska supa everyday, men i alla fall när det känns som man blir sugen.

Jag är trött på moralen och jag vill bara ha någon som gillar alkohol utan att det går överstyr.

Det skulle passa mig och någon tjej gillar säkert festlivet och man tar inte allt på så stort allvar.

Så var kan man få tag på kvinnor som gillar att supa?
Citera
2016-10-27, 13:05
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna

På Paradise Hotel eller Big Brother.
Då gillar dem att idka samlag också.
Citera
2016-10-27, 13:05
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Om man nu ska ha en tjej, varför inte söka till någon som gillar festlivet och supa. Och nu menar jag inte att vi ska supa everyday, men i alla fall när det känns som man blir sugen.

Jag är trött på moralen och jag vill bara ha någon som gillar alkohol utan att det går överstyr.

Det skulle passa mig och någon tjej gillar säkert festlivet och man tar inte allt på så stort allvar.

Närmaste alkiskvarterskrog?
Citera
2016-10-27, 13:06
Medlem
cogito.ergosums avatar
På ett AA-möte!
Citera
2016-10-27, 13:07
Bannlyst
Sedan är vill jag ha på en rimlig nivå, jag är verkligen inte ute efter en a-lagare, så långt sänker jag mig aldrig.
Citera
2016-10-27, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Jag väljer då hellre Paradise Hotel för där kan man se dem i bikini!
Citera
2016-10-27, 13:09
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Sedan är vill jag ha på en rimlig nivå, jag är verkligen inte ute efter en a-lagare, så långt sänker jag mig aldrig.

Krogen kan vara ett bra ställe att börja leta? Där brukar alkoholen flöda friskt?
Citera
2016-10-27, 13:10
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:

Finns ingen korrelation mellan alkohol och att ligga hos kvinnor. Finns massor av tjejer som gillar att festa men som inte ligger runt. Bara för att Paow och Saga pökade runt på PH så fanns det ju fortfarande massor av andr delatagare som inte knullade i TV. Anja var ju söt och gillade att festa, låg hon? Nej. Dra inte alla över en kam.

TS, sök dig till trogna festande överklasstjejer som behöver tänka på sitt rykte. De kan supa och ha roligt men inte ligga runt.
Citera
2016-10-27, 13:11
Bannlyst
Citat:
Krogen kan vara ett bra ställe att börja leta? Där brukar alkoholen flöda friskt?
Jo, jag föredrar IRL-möten än någon betaldejtingsite som bluffar folk på pengar. Tillbaka till det härliga 80-talet där man träffades på krogen eller på liknande ställen och man dansade ihop. Idag är det bara krångligt.
Citera
2016-10-27, 13:13
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Jo, jag föredrar IRL-möten än någon betaldejtingsite som bluffar folk på pengar. Tillbaka till det härliga 80-talet där man träffades på krogen eller på liknande ställen och man dansade ihop. Idag är det bara krångligt.

Nejdå. Det är du som har blivit äldre
Citera
2016-10-27, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Finns ingen korrelation mellan alkohol och att ligga hos kvinnor. Finns massor av tjejer som gillar att festa men som inte ligger runt. Bara för att Paow och Saga pökade runt på PH så fanns det ju fortfarande massor av andr delatagare som inte knullade i TV. Anja var ju söt och gillade att festa, låg hon? Nej. Dra inte alla över en kam.

TS, sök dig till trogna festande överklasstjejer som behöver tänka på sitt rykte. De kan supa och ha roligt men inte ligga runt.
Sex är bara en bonus ser jag, men jag gillar att ha trevligt och riktigt. Vi dricker och sedan vad som händer får vi lösa senare. Kanske t.o.m. finns tjejer på Flashback som är riktiga "festprissar".

Jag är lite trött på böcker och det här sittstillande livet. Jag vill kunna göra någon glad.
Citera
2016-10-27, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Nejdå. Det är du som har blivit äldre
Nja, men är det inte bättre att hitta folket man vill ha av en slump eller som skiljer en åt lite. Allt behöver inte vara samma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in