2005-12-12, 21:17
Medlem
RiszmAivens avatar
någon som har testat dessa? dom finns i göteborgsområdet.

peace
Citera
2005-12-13, 04:25
Medlem
likeithards avatar
nej, är dom bra? blir man övervägande speedad eller trippad på dom?
Citera
2005-12-13, 10:25
Bannlyst
Är de MDMA E:n så blir man ju varken särskilt speedad eller trippad utan man blir euforisk så de e väl de du ska fråga efter om de är E man e ute efter..

Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
nej, är dom bra? blir man övervägande speedad eller trippad på dom?
Citera
2005-12-13, 11:18
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelpanna
Är de MDMA E:n så blir man ju varken särskilt speedad eller trippad utan man blir euforisk så de e väl de du ska fråga efter om de är E man e ute efter..

helt sant! dock finns det en jävla massa skit-e som man blir helt trippad av! jag hatar värkligen att börja hallucinera när jag e:ar! (får alltid psykos-nojjor då) men om det är lite metamfetamin i så blir man bara ännu mer danssugen & det tycker jag är lungt! hellre e som man blir lite speedad av, än e som man börjar trippa på.
(mina dönickar till polare tror däremot att ju mer hallissar man får - desto mer MDMA är det i e:na, jag startade en tråd om just det: http://www.flashback.org/showthread.php?t=275606 )

är det dessa e du har fått tag i: http://www.pillreports.com/index.php...y_pill&id=1487 ?

EDIT: någon som kan rekomendera några shysta e att hålla utkik efter som finns i gbg-trakten, som inte är spec hallucinogena??
Citera
2005-12-13, 14:55
Bannlyst
Vet inte om dom existerar längre, men dom bästa knapparna jag nånsin ätit är lila maple leaf, som bara ger ett extremt eufori/lycko/kärleksrus sen är man uppåt och lätt som en fjäder men för den skull inte direkt speedad, fick heller inga hallisar fast dom va så starka, enda va att synen fladdra utav bara fan.. helt klart bästa jag ätit, där har vi MDMA knappar!
Citera
2005-12-15, 10:47
Medlem
likeithards avatar
någon som kan rekomendera några shysta e att hålla utkik efter (gbg-trakten), som inte är spec hallucinogena??
Citera
2005-12-15, 13:50
Medlem
RiszmAivens avatar
jag testade dom igår... tog en först och gick ut med min mp3spelare och väntade på att den skulle slå på, sen fick jag för mig att åka en busstur runt mölndal. Satt hela resan och snackade med en jättetrevlig busschafför, en kvinnlig sådan =)

Tog en till när jag kom hem, sen snortade jag en halv och åt den sista halvan..
då blev jag så där gött E-seg och bara njöt..men e man ute bland folk så var dom väldigt sociala, inget hallucinugent över dom alls.

Men jag skulle tatt 2 st på en gång kännde jag.
Citera
2005-12-15, 19:00
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiszmAiven
jag testade dom igår... tog en först och gick ut med min mp3spelare och väntade på att den skulle slå på, sen fick jag för mig att åka en busstur runt mölndal. Satt hela resan och snackade med en jättetrevlig busschafför, en kvinnlig sådan =)

Tog en till när jag kom hem, sen snortade jag en halv och åt den sista halvan..
då blev jag så där gött E-seg och bara njöt..men e man ute bland folk så var dom väldigt sociala, inget hallucinugent över dom alls.

Men jag skulle tatt 2 st på en gång kännde jag.

lät rätt trevligt! va det vita kängrur eller blåa trekantiga mitzar eller då käka?
Citera
2005-12-15, 19:57
Medlem
RiszmAivens avatar
vita kängrur
Citera
2005-12-16, 08:41
Medlem
likeithards avatar
asså okey
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera