2016-11-11, 15:46
Medlem
LinzLuss avatar
Hej

Igår så märkte jag att min mobil inte sattes igång, den "loopade" bara fram och till baka. Med loopade menar jag att jag laddar mobilen, den vita apple-logon syns och mobilen stängdes av. Om och om igen.
Till slut så hände det något nytt, efter att den vita apple logon syns så kommer de upp att jag ska ansluta mobilen till Itunes, vilket jag har gjort.

Jag kikade runt lite, och problemet verkade ligga i att jag inte har den nyaste IOS:en. Så jag uppdaterade min mobil via Itunes. Jag har nu den nyaste IOS:en/uppdateringen. Men skärmen med itunes loggan är kvar, och mobilen startar fortfarande inte. Vad fan är det för fel? Behöver jag återställa hela luren?
Senast redigerad av LinzLus 2016-11-11 kl. 15:59.
Citera
2016-11-11, 16:36
Medlem
LinzLuss avatar
Jag har nu försökt att återställa den, men det går inte och error 3194 visas.
Citera
2016-11-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
Jag har nu försökt att återställa den, men det går inte och error 3194 visas.
Felkod 3194 handlar oftast om datorn och/eller uppkopplingen och inte själva telefonen eller iOS-versionen.
Det finns såklart en massa sätt att rätta till detta, bäst hjälp får du nog om du går in på Apples egna supportsidor men enklast är att helt enkelt testa med en annan dator.

Har du möjlighet att testa att återställa/uppdatera på en annan dator (tex en kompis eller på jobbet) så gör ett försök. Det är ju bra mycket enklare (för de flesta) än att börja rota i brandväggar etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in