2016-11-24, 23:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Donald Trump sger precis det jag sagt i flera tidigare trdar hr och blivit frljligad fr, nmligen att det r en fysikalisk omjlighet att ett vanligt passagerarflygplan skulle kunnat penetrera dessa byggnader p det stt vi ser i klippen.

Det hr visar att Trump r en intelligent person med frmga till kritiskt tnkande och resonerande

Skillnaden mellan dig och Donald trump r att han hade frsttt att det inte var ngot underligt efter 2 dagar - medan du fortfarande sitter fast i samma spr efter 15 r..

The reporter also asked Trump to explain how two passenger jets could cause the collapse of the twin towers. Its tremendous power and tremendous heat, and people were willing to die and when theyre willing to die and when theyre willing to become kamikazes of a sense theres very little you can do about it, Trump said.it's tremendous Power and tremendous heat, and people were willing to die

http://citizensfortrump.com/2016/01/17/3666/
Citera
2016-11-25, 00:10
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Donald Trump sger precis det jag sagt i flera tidigare trdar hr och blivit frljligad fr, nmligen att det r en fysikalisk omjlighet att ett vanligt passagerarflygplan skulle kunnat penetrera dessa byggnader p det stt vi ser i klippen.

Det hr visar att Trump r en intelligent person med frmga till kritiskt tnkande och resonerande.

Hur han kommer frhlla sig till sanningsrrelsen som president r en annan frga. Det enda rimliga vore att initiera en ny, helt oberoende utredning av demoleringarna som skulle g till botten med hur byggnaderna sprngdes. Men frmodligen skulle ven Trumps liv svva i fara om han tog ngra sdana initiativ, och det r han nog vl medveten om. Se bara vad som hnde med Kennedy nr han blev fr sjlvstndig.

Kort sagt. Det kommer bli business as usual. Vilket samtidigt visar att Trump inte str fr ngon verklig frndring i USA, utan bara r en vanlig 9/11-censor som kommer fortstta att undanhlla sanningen frn de stora massorna.

S tror jag ocks, samtidigt har han ingen anledning att utan vara kpt bli president i USA, inte ta ln/semester och sedan se till att man inte ska kunna profitera p uppdraget som POTUS i efterhand. Det finns en risk att han r en vldigt dold kontrollerad opposition, men mjligheten finns att han r just den rddningen som den kristna vita vstvrlden behver.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Skillnaden mellan dig och Donald trump r att han hade frsttt att det inte var ngot underligt efter 2 dagar - medan du fortfarande sitter fast i samma spr efter 15 r..

The reporter also asked Trump to explain how two passenger jets could cause the collapse of the twin towers. Its tremendous power and tremendous heat, and people were willing to die and when theyre willing to die and when theyre willing to become kamikazes of a sense theres very little you can do about it, Trump said.it's tremendous Power and tremendous heat, and people were willing to die

http://citizensfortrump.com/2016/01/17/3666/

Inte ens du kan vl tro att den officiella frklaringen var det som verkligen hnde.
Citera
2017-08-09, 01:37
Medlem
Skullw inte trump avslja "sanningen" om 9/11 ifall han blev vald?
har han sagt ngot alls om wtc sen han blev president?
Citera
2017-08-09, 02:00
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Trump frstr att det var "inside job" s tillvida att denna hndelse var sjlvfrvllad genom olagliga krig i Mellanstern.
Citera
2017-08-09, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes

Nr de nyligen rstade fr sanktioner mot ryssarna (ngot trump motsatt sig) med siffrorna 98 - 2 s visar det en del av att presidenten i USA faktiskt inte har s mycket inflytande som man kanske trott.

Jag tror att om han kan skala bort mer av deep state inom den politiska eliten s kanske han kan ta tag i 9/11, han liksom de flesta andra vet att det r fejk
Citera
2017-08-09, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Nr de nyligen rstade fr sanktioner mot ryssarna (ngot trump motsatt sig) med siffrorna 98 - 2 s visar det en del av att presidenten i USA faktiskt inte har s mycket inflytande som man kanske trott.

Jag tror att om han kan skala bort mer av deep state inom den politiska eliten s kanske han kan ta tag i 9/11, han liksom de flesta andra vet att det r fejk

Ja, vilken himla otur allts! Folk som var s vertygade/visste att Trump skulle tala om "sanningen". Men precis som vanligt: nr det vl gller tycks konspirationsteoretikerna aldrig lyckas presentera ngonting. Var vl bttre innan Trump var president antar jag. D kunde ni ju hvda att sanningen skulle komma fram om han blev vald och genom detta f tyngd till era argument. Men nr han vl blev vald och det var upp till bevis... inte lika roligt lngre.
Citera
2017-09-30, 00:33
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
I en intervju som jag tror gjordes/sndes p dagen 9/11 intrffade sger D Trump att han tror att det mste varit bomber som exploderar samtidigt som byggnaderna trffas av ngot.

(ca 1:35 in i videon)

https://youtu.be/Rt-ldMj9y9w

Hej, jag tnkte skapa en trd om detta, fast jag hatar o skapa trdar s postar hr och du shouldbetrusted mste se denna.
Otroligt bra dokumentr av Mr. "What do that tells You" Johnny Gat som atm passerat 120K utan utan censurering p YouTube.
Har aldrig sett en s bra av-maskning av den psyop som vrlden hamnat med Osama Bin Laden, 9-11 och the "War On Terror"

9-11, Donald Trump, CASE CLOSED! https://youtu.be/tl294zrYLzk
A Must Watch Documentary!
Citera
2017-10-01, 11:15
Moderator
OT Raderat. Trden handlar om Donald Trumps syn p 911.
Frgor om flygplanen och om araber kan flyga dem kan tas i stora huvudtrden.

/Moderator
Citera
2017-10-18, 06:37
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Trump frstr att det var "inside job" s tillvida att denna hndelse var sjlvfrvllad genom olagliga krig i Mellanstern.

Nej, Trump frstr att det r vad det r och nmner det inte eftersom det inte r ngot att prata om.
Att det ver huvud taget fortfarande tas upp som ett "inside job" r ju fullkomligt absurt.
Det r helt enkelt pinsamt att ta upp bland helt vanliga smarta och tnkande mnniskor.

Det enda som ngonsin har varit lite skumt fr oss normala var dom 28 hemligstmplade sidorna som Obama offentliggjorde, det r liksom allt. Och om jag inte missminner mig s sade Trump att han skulle avslja sanningen innan Obama gjorde det.
Citera
2017-10-22, 22:02
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris-T
Nej, Trump frstr att det r vad det r och nmner det inte eftersom det inte r ngot att prata om.
Att det ver huvud taget fortfarande tas upp som ett "inside job" r ju fullkomligt absurt.
Det r helt enkelt pinsamt att ta upp bland helt vanliga smarta och tnkande mnniskor.

Det enda som ngonsin har varit lite skumt fr oss normala var dom 28 hemligstmplade sidorna som Obama offentliggjorde, det r liksom allt. Och om jag inte missminner mig s sade Trump att han skulle avslja sanningen innan Obama gjorde det.
Fullkomligt absurt.. serist den Officella Historien r fullkomligt absurd, och hur folk idag kan tro p Osama & 19 Rvarna som flg 2 kapade flygplan och snkte 3 byggnader i New York City vergr mitt frstnd, nu r trots allt Cui Bono helt klart, riktiga utredningar har gjorts och fr all del, mellan raderna hittar man sanningen om Muhammad Attah, Urban Moving System och vilka som lg bakom.

Lnkar igen
Trump, 9-11 CASE CLOSED! (Improved Audio Edition)
https://www.youtube.com/watch?v=A6G04Ri2cvk

Den borde alla se. De hr grejerna gr igen konstant, och Nej, Osama Bin Laden hade ingenting med detta o gra whatsoever.
Citera
2017-10-22, 23:38
Medlem
Varfr sionisterna r s glada ver Donald Trump r inte konstigt. Deras ml r teruppbyggnad av det tredje templet. Sionisterna ser Trump som den som skall gra det mjligt.

911 var startskottet p det projekt som skall leda fram till detta och de r nu vldigt nra mlet. Drfr r det heller ingen vild gissning att ngot stort kommer att hnda i Mellanstern ngon gng under denna eller nsta mandatperiod. De fr ju inte missa tillfllet nr Trump hller i spakarna.

Trump vet troligen vilka som utfrde 911-attacken men jag tror inte han kommer att avslja det, i alla fall inte i nulget.
Citera
2017-10-23, 00:18
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Varfr sionisterna r s glada ver Donald Trump r inte konstigt. Deras ml r teruppbyggnad av det tredje templet. Sionisterna ser Trump som den som skall gra det mjligt.

911 var startskottet p det projekt som skall leda fram till detta och de r nu vldigt nra mlet. Drfr r det heller ingen vild gissning att ngot stort kommer att hnda i Mellanstern ngon gng under denna eller nsta mandatperiod. De fr ju inte missa tillfllet nr Trump hller i spakarna

Det r ganska fascinerande, bde Trump och Netanyahu har skrivit en bok dr Osama pekas ut i frvg.
Netanyahu r fan son till terrorismens fader, och Trump med strsta sannolikhet frimurare och har hrt det drifrn. Symboliken med tv pelare r stor inom frimurarna.

Annars tror jag du kan ha vldigt rtt, det dr templet de ska bygga r vl under Al Aqsa Mosque, dr de drar fram judarna i horderna om ntterna och oftast bara vandaliserad men ven bryter sig in i Mosken och hller Talmudiska Ritualer dr inne
Fan creepy va de hller p med.. (det var ju inte lngesen de sprrade av al-Aqsa)

Trump backades bara av Ashkenazi Jews - falska judar de r inga semiter ens, Khazarien
Donald Trump & ZIO-FREEMASONS av Black Child https://youtu.be/0tuvHEvpoV4
Lite mer.. konstnrlig n Johnny Gats men helt klart sevrd och nog skrmmande rtt.

Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Trump vet troligen vilka som utfrde 911-attacken men jag tror inte han kommer att avslja det, i alla fall inte i nulget.
Han kommer aldrig sga ntt, han r trnad och skapad av Zio-Mafia Thugs - Roy Cohn
http://www.presstv.com/Detail/2017/0...-US-deep-state
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-10-23 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in