2016-11-18, 06:43
Medlem
http://www.gp.se/n%C3%B6je/ber-alla-...%A5t-1.3968667

Ja vad ska man säga om hela Kakan-grejen? Hon förlorar pengar och helt plötsligt är "kampen" inte något hon vill kännas vid. Så fort denna feminist fick makt övergav hon sina ideal och gjorde en 180 graders vändning.

Vad kan man säga om feminism? Sviker systrarna varandra så fort de får makt, status och pengar? Är feminism bara något för de obesuttna som lämnar det sjunkande skeppet med ilfart så fort de får minsta möjlighet?

Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt? Finns det någon feminism över huvud taget?
Citera
2016-11-18, 06:52
Medlem
Tycker man ser sån här dynga varenda jävla dag. Har slutat bry mig och försöker fokusera på viktigare saker.

Kan såklart förstå att man blir irriterad..
Citera
2016-11-18, 07:16
Medlem
Knappast några sympatier, minns att hon hängde ut mig i ett blogginlägg för att få klick.

Kan inte denna kossa dö?
Citera
2016-11-18, 07:34
Medlem
Nicke08s avatar
Feminism är ett skifteord. Förr hette det kommunism. När det inte längre gick att dölja hur illa kommunismen förstörde samhällen så bytte eliten inom kommunismen till något annat-feminism.

Samma beteende idag som då. Samma typer som då, samma reaktioner som förr.

I Statstelevisionen får dom framstå som hjältar, experter, hjälparbetare, kämpar och rättvisefigurer. När de avslöjas med fingrarna i syltburken, så har de ändå Statsmedias fulla stöd.

Kakan har förmodligen tvingats lyssna på Mikael Wiehe, Sebbe Staxx och deltagit i liknande kulturevenemang under hela uppväxten.

Nu fick hon pröva en fabriksnybil samt tjäna en rejäl slant. Ha lite förståelse, please.
Citera
2016-11-18, 07:41
Medlem
Europes avatar
Det är intressant hur de heltidshatande PK-politrukerna drabbas av ånger inför enskilda specifika gallsprängda spyor bland allt det hat de har levererat dag ut och dag in i åratal, så fort det finns misstanke om att de kan visa sig drabba den egna plånboken negativt.
Citera
2016-11-18, 07:50
Medlem
8xxSeriess avatar
Det spelar ingen roll längre hur mycket hon vrider och vänder på denna heta gröt, skadan är skedd och internet glömmer aldrig.

Misstag nr 1 var hennes kontroversiella uttalanden, misstag nr 2 var att göra en kovändning i ett försök "att bli accepterad" -vilket hon aldrig kommer att bli, och därmed även förlorade förtroendet för de mörka krafter som rör sig i extremvänstern och dess subkulturer.

Hon kommer alltid förbli en extremist, polishatare, anti-vit tokstolle för oss vanliga, och en hycklare som övergav sina egna ideal för pengar, av sitt "egna" folk.

Karma, gott folk
Citera
2016-11-18, 08:01
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inboxaren
http://www.gp.se/n%C3%B6je/ber-alla-...%A5t-1.3968667

Ja vad ska man säga om hela Kakan-grejen? Hon förlorar pengar och helt plötsligt är "kampen" inte något hon vill kännas vid. Så fort denna feminist fick makt övergav hon sina ideal och gjorde en 180 graders vändning.

Vad kan man säga om feminism? Sviker systrarna varandra så fort de får makt, status och pengar? Är feminism bara något för de obesuttna som lämnar det sjunkande skeppet med ilfart så fort de får minsta möjlighet?

Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt? Finns det någon feminism över huvud taget?

Kul att se henne svika sig själv och lägga sig platt på marken. Tack Kakan, den värmde!

Inget har ändrats dock, trodde du det? Hörs nästa gång du får ett uppdrag, din filur!
Citera
2016-11-18, 08:27
Medlem
Det här är bara upprepning, hon har redan backat från uttalandet sen innan. Din analys haltar.
Citera
2016-11-18, 08:40
Medlem
Oj då! Nu märker hon att hon kanske inte får fler lönsamma reklamkampanjer pga sitt näthat och då lägger hon sig platt och ber om ursäkt. Fram tills nu har det hetat ACAB...men när hennes egen plånbok står på spel är plötsligt alla poliser räddande änglar.

Det här var ett riktigt fint exempel på hyckleri, verkligen.
Citera
2016-11-18, 08:54
Medlem
Vilken pudel hahahahha som jag alltid sagt, bara följa pengarna bakåt så lär man finna grunden till åsikter.
Jaja vi lär se fler pudlar i detta trumpiga tidevarv .
Hon och andra har väl börjat inse att verkligheten kommer ikapp och nu skall de leva i den värld de bidragit till att skapa.
Värdet att vara galen feminist kommer att minska och det gäller att anpassa sig.

Som jag sagt, en spännande framtid stundar, jag tror vi kommer se allt fler feminister göra avbön och lämna det sjunkande skeppet likt råttor….väntar bara på att de skall börja hacka på varandra, det kommer med tiden.
Citera
2016-11-18, 09:00
Medlem
Iradeorums avatar
Helt underbart att se dessa PK-maskar slingra sig nu när vindarna vänt rejält. Nu är det inte längre opportunt att vara radikalfeminist och då gör sådana som Kakan avbön. Oj, vad offer Trumpsegern kommer att kräva. Feminismen är nog den största förloraren nu när den vite mannen återtagit kommandot. Den kacklande hönsflocken ska få veta vad riktig makt är.
Citera
2016-11-18, 09:05
Medlem
Jag vill passa på att rekommendera detta samtal som gick av stapeln under bokmässan, "Om feminism och systerskap i dagens Sverige".

Ett samtal mellan plagiatören och kvotblatten Alexandra Pauoåscauoålidaouå, ett yngre feministiskt bloggluder Flora Wikström som mest verkar vara naiv och den uppenbart paranodia och sinnessjuka Kakan Hermansson.

http://urplay.se/program/197786-ur-s...dagens-sverige

Efter att sett det här fann jag mig ett inre lugn. Inte en chans att en sådan här rörelse överlever sig själv. Lev ditt eget liv så länge & låt dem självdö.

Faktum: Kakan kommer aldrig bli rumsren hon är allt för efterbliven & och har inte förändrats ett skit snarare blivit värre. Kolla klippet!
Senast redigerad av Friskytt 2016-11-18 kl. 09:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in