Citat:
Om nu inte JÄH ligger bakom GS avstägning, varför sammankopplas då JÄH hela tiden med just GS avstägning??
Är man oskyldig så borde man inte bli sammankopplad med en så här uppmärksammad händelse??
Eller????????????
Detta avgör moderatorerna här, tycker du fel så rapportera inläggen.
Som du nyss påpekade så handlar tråden om JÄG och inget annat.
Det är just det Flashback visat de senaste veckorna, JÄH medlemmar som beter sig som svin med JÄH bakom ryggen.
Det finns skit i alla led. De brukar bli utrensade rätt kvickt.
Det kan jag inte hålla med om, JÄH får gärna finnas, men JÄH ska inte komma och tro att de är bättre än alla andra, Det har ju som sagt vissat sig att det finns ett och annat rötägg i deras led, vissa av dessa blev ju avstängda av Herr Dennert i veckan.
Är man oskyldig så borde man inte bli sammankopplad med en så här uppmärksammad händelse??
Eller????????????
Detta avgör moderatorerna här, tycker du fel så rapportera inläggen.
Som du nyss påpekade så handlar tråden om JÄG och inget annat.
Det är just det Flashback visat de senaste veckorna, JÄH medlemmar som beter sig som svin med JÄH bakom ryggen.
Det finns skit i alla led. De brukar bli utrensade rätt kvickt.
Det kan jag inte hålla med om, JÄH får gärna finnas, men JÄH ska inte komma och tro att de är bättre än alla andra, Det har ju som sagt vissat sig att det finns ett och annat rötägg i deras led, vissa av dessa blev ju avstängda av Herr Dennert i veckan.
Du har fel, läs totius kommentarer. Vill lagstifta bort en viss grupp.
Ja som sagt, en grupp på snart 80 000 och som du vet hur Facebook fungerar så har alla ett eget ansvar på fb. Finns ingen admin i någon grupp någonstans på Facebook där admins ansvarar för vad alla gör.. vad jag förstod så är det inte propaganda jäh ska motverka utan fake news. Det är i linje med vad Facebook själva har börjat med. Världen över, inte i lilla Sverige där några snyftar buhuu över en grupp.
Beter sig som svin? Ja då får väl någon klaga till gruppen isåfall så tar dom det internt.
Varför GS kopplas till jäh? några var inne på GS sida och skrev visst. Det var när ekurirens avslöjanden som kom då blockade alla som skrev nåt och om någon elker flera anmälde gruppen, okej jaha?
Vad vet jag; då kollade fb på sidan och tog bort den för den bröt mot reglerna.
Står fortfarande på fb att man tar ingen hänsyn till hur många som anmäler.
Så, det kunde lika gärna ha vart nån annan som anmälde och då kollade fb på det.
Ingen som vet, eftersom den infon finns hos fb. Men sen har det envist hävdats att det var gruppen däremot.
Detta var över 1 år sen så mycket relevans i det idag finns det inte..