2018-08-06, 20:41
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Såg en fråga om att Dennert skulle föreläsa nånstans och undran var om någon som jobbar på bibblan är med i gruppen?
Alltså va fan?
Frågan är befogad. Det vore i så fall inte första gången som Mina Dennert blir inbjuden som föreläsare av ett ställe där personalen visar sig vara med i #jagärhär:
(FB) Grupp mot näthat - #jagärhär (Facebook, Twitter etc)

Kanske kan någon journalist som är medlem i #jagärhär skriva en hyllningsartikel till Mina Dennert när hon föreläser - det vore heller inte första gången i så fall:
(FB) Grupp mot näthat - #jagärhär (Facebook, Twitter etc)
Citera
2018-08-06, 23:03
Medlem
Totiuss avatar
Mina Dennert har publicerat en lista ”Till dig som har bestämt dig för att ta de modiga samtalen!”:

2018-08-05: #JAGÄRHÄR’S BÄSTA TIPS – PRAT & HAT
https://www.jagarhar.se/kolumnen/jag...tips-prat-hat/

Det är en bra lista, som hämtad från vilken kurs som helst i kommunikationsteknik och samtal. Det låter bra MEN finns det några KONKRETA exempel på NÄR #jagärhär har arbetat enligt dessa punkter? Jag kan då inte komma på något. Det enda jag har sett av #jagärhär är osaklighet, faktaresistens, intolerans, självgodhet, hånfullhet och mobbarbeteende. Men jag kan ju ha missat något.
Citera
2018-08-07, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
Mår du bra av att jag skriver "du är en näthatare"?
Oavsett kommer jag inte kalla någon för näthatare som jag inte själv sett är en näthatare hur mycket du än försöker få det till det.

Jag mår inte speciellt bra över att folk försöker hitta på olika invektiv som dem sedan kastar på människor som tycker annorlunda politiskt.

Själva poängen jag försöker framföra är att du är extremt generaliserande med
Citat:
Nej, det kan jag inte förstå, eller rättare sagt folk tycker inte så. Däremot tycker näthatare och sådana som inte klarar av ett vårdat språk så. Var det den kategorin av marginaliserat "folk" du menade?

Därigenom kallar du indirekt mig för detta då jag tycker att #JÄH är en högst politisk grupp och du som svarar på ovan.
Citera
2018-08-07, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomAssHamster
...

Forts. på föregående inlägg

Sedan håller Mattias L Davidsson på att retweeta saker som denna:
https://twitter.com/elilah/status/1025656828183687168

Citat:
Elisabeth Lahti Davidsson
‏@elilah
Gång efter annan ser vi hur företrädare för SD gör sig skyldiga till rasistiska, hbtq-fientliga, misogyna och islamofobiska uttalanden. Det borde vara uppenbart för alla att de INTE förtjänar vårt förtroende när det gäller att bygga ett inkluderande samhälle.

Mina Dennerts egen uppfattning av SD och att man ska "#röstamermänskligt" (dvs öppnare gränser) finns även detta visat tidigare i tråden.

Sedan nästa person på listan är Audrey Lebioda (moderator i #jäh) som även hon "råkade" ha extremt snarlika åsikter som ovanstående människor, vilket kan visas i t.ex denna post:
Man har en bild där det står:
Citat:
2018, sommaren då både politiken och gräset blev brunt
Sedan skriver hon:
Citat:
Så sant så sant... men vi måste tro att det går att vända. Jag kan inte annat än hoppas att folk verkligen inser åt vilket håll det barkar så att vi kan rätta till det, för allas bästa...

Nästa på listan blir sedan Joakim Nörler (moderator i #jäh) som postar och share:ar saker som dessa:
Citat:
Ibland måste man göra modiga saker. Annars är man bara en liten lort. Gör som Elin. Var inte en liten lort ❤️
(Dvs flyktingaktivisten Elin Ersson för den oinsatte)
Finns även länkat lite diverse anti-SD posts på dennes sida, länkas dock inte här för då skulle inlägget bli alldeles för spammigt.

Nästa människa att titta på blir Joe Hidén (moderator i #jäh) som även han (likt Mina Dennert) bestämt sig för att sprida propaganda för gruppen #röstamermänskligt
Citat:
Ja det är en fråga vi alla bör ställa oss - ska jag ta det lilla steget för mig som människa, men det stora steget för mänskligheten genom att i handling kalla mig antirasist? Jag tycker du ska det och att du ska bli med i dessa båda grupper, där du får sällskap av mig, och många tusentals människor som bestämt sig för att värna medmänskligheten <3
#jagärhär
#röstamedmänskligt

Till sist tar vi en titt på Robert Hedström (admin i #jäh) som sin första post på FB har detta:
Citat:
Den 25 augusti kommer jag åka till Stockholm för att stå upp för demokratin, dom mänskliga rättigheterna när NMR åter ska hålla en demonstration där dom tillåts sprida sin propaganda.

Ingen ska utsättas för rasism, nazism, hat och hot.

Kom ihåg att #röstamermänskligt den 9 september #jagärhär

Så för att sammanställa samtliga namn i en lista:
Roger Wiklander (Admin i #JÄH)
Mina Dennert (Admin i #JÄH)
Robert Hedström (Admin i #JÄH)

Mattias L Davidsson (Moderator i #JÄH)
Emma S Nilsson (Moderator i #JÄH)
Annika Åberg Darell (Moderator i #JÄH)
Heidi Brandtner (Moderator i #JÄH)
Anders Magnusson Moderator i #JÄH
Jiang Millington (Moderator i #JÄH)
Gunnel Gomér (Moderator i #JÄH)
Audrey Lebioda (Moderator i #JÄH)
Joakim Nörler (Moderator i #JÄH)
Joe Hidén (Moderator i #JÄH)

Denna lista ovan är alltså en fingervisning på att dessa människor listade har extremt snarlika åsikter gällande SD och invandring. (Se mitt föregående inlägg som är länkat längst upp för mer källor vart jag fått detta ifrån)

Alltså 3/4 (Magnus Dennert inte inräknad, har dock svårt att se att hans åsikter skulle skilja sig extremt från Minas) och 10/12 moderatorer (Fredrik Sanz Lerena och Petra Hygrell inte inräknade)
som innehar väldigt snarlikt politiska åsikter.

Detta var ju bara ett sammanträffande att alla verkar ha samma åsikter med tanke på att detta ska vara en "opolitisk" grupp, ELLER?
Senast redigerad av RandomAssHamster 2018-08-07 kl. 12:34.
Citera
2018-08-07, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Nu kommer jag för TREDJE gången att upprepa samma sak som jag skrivit till dig två gånger tidigare som du som genom ett mirakel verkar ha missat att läsa båda gångerna, angående det här med att du inte förstår varför det är extra dumt om JÄH-medlemmar eller förespråkare av gruppen beter sig som asshats på nätet jämfört med om andra människor gör det:

Når något av detta fram till dig alls? Visst är det än VÄRRE om någon som engagerar sig i en förening för HBTQ-människors rättigheter privat går runt och säger att han tycker det är äckligt med bögar än om någon som är med i en sportfiskeförening gör det? Visst är det än VÄRRE om någon som engagerar sig i grupper för samers rättigheter på fritiden går runt och säger att hon tycker att samer är ett smutsigt och äckligt folk än om någon som är med i en svampplockargrupp gör det? Och visst är det än VÄRRE om någon som är med i en grupp som säger sig vilja arbeta för en "god ton", vänlighet och mot mobbning på nätet sedan sitter och beter sig som en mobbande, elak förtryckande skitstövel på nätet på sin fritid än om någon som inte är med i en sådan grupp gör det?

Det är ett korkat svar, därför har jag inte ens bemödat mig att svara. Det är rätt korkat att säga att det endast är Jäh grupp där man ALLTID även privat ska hålla sig till regler alltid.
Ni är korkade på så sätt att jäh går in på officiella konton/sidor. Endast. Officiella personsidor också,

Ni är så korkade att ni fattar inte att många har oftast fler grupper/sidor man är med i MEN, jäh, den skall man följa dygnet runt med dess regler.?
Stå upp för Sverige? Ska alla i den gruppen alltid följa reglerna även när de inte är i gruppen?

Man har rätt att uttrycka sina åsikter privat, man har rätt att bli förbannad privat.
Det är fortfarande den enskildes ansvar för vad man gör på sociala medier.

Det är fortfarande korkat att tro att admins i gruppen ska ha övervakning på alla 75000 i en fb grupp.
Men dom utesluter fol om det skulle komma fram om någon hotar någon. Sen är det fb sim bestämmer
Vad som är hot, hat mm. Inte jäh. I den egna gruppen kan man ha vilka regler som helst så länge det inte bryter mot fb regler..

summa sumario gruppen fungerar som en anslagstavla/grupp.
En del går med för att få notiser, kanske inget mer. Men JÄVLAR om man skriver nått privat nånstans..

Ni är bara så in i helvetes frustrerade att så många numera vågar skriva vad man tycker i sociala medier.
Medans det ni gör är att jaga alla en och en, publicerar vitnat från denne och sen åjar er över hur den skriver.
Någon skrev att det är livstidsstraff om man har fart med i den, oavsett tid.

Ni är helvetiskt kränkta bara. Ut i medierna och ta diskussioner istället.
Men gör det som folk utan att hota så fort nån säger emot.
Citera
2018-08-07, 21:49
Medlem
Citat:
Det är ett korkat svar, därför har jag inte ens bemödat mig att svara. Det är rätt korkat att säga att det endast är Jäh grupp där man ALLTID även privat ska hålla sig till regler alltid.
Ni är korkade på så sätt att jäh går in på officiella konton/sidor. Endast. Officiella personsidor också,

Ni är så korkade att ni fattar inte att många har oftast fler grupper/sidor man är med i MEN, jäh, den skall man följa dygnet runt med dess regler.?
Stå upp för Sverige? Ska alla i den gruppen alltid följa reglerna även när de inte är i gruppen?

Man har rätt att uttrycka sina åsikter privat, man har rätt att bli förbannad privat.
Det är fortfarande den enskildes ansvar för vad man gör på sociala medier.

Det är fortfarande korkat att tro att admins i gruppen ska ha övervakning på alla 75000 i en fb grupp.
Men dom utesluter fol om det skulle komma fram om någon hotar någon. Sen är det fb sim bestämmer
Vad som är hot, hat mm. Inte jäh. I den egna gruppen kan man ha vilka regler som helst så länge det inte bryter mot fb regler..

summa sumario gruppen fungerar som en anslagstavla/grupp.
En del går med för att få notiser, kanske inget mer. Men JÄVLAR om man skriver nått privat nånstans..

Ni är bara så in i helvetes frustrerade att så många numera vågar skriva vad man tycker i sociala medier.
Medans det ni gör är att jaga alla en och en, publicerar vitnat från denne och sen åjar er över hur den skriver.
Någon skrev att det är livstidsstraff om man har fart med i den, oavsett tid.

Ni är helvetiskt kränkta bara. Ut i medierna och ta diskussioner istället.
Men gör det som folk utan att hota så fort nån säger emot.

Men du LÄSER JU INTE det jag skriver! Eller så läser du men FÖRSTÅR inte argumenten!?

Gör du någon värderingsskillnad mellan dessa två följande fingerade dialoger?

1. - Usch så hemskt att ditt barn blir mobbat utanför skolan, vet du av vem?
- Ja det är en kille som heter Nisse som går i en parallellklass till honom.

2. - Usch så hemskt att ditt barn blir mobbat utanför skolan, vet du av vem?
- Ja det är en kille som heter Nisse som går i en parallellklass till honom, Nisse är för övrigt med i skolans trygghetsgrupp som kämpar mot just mobbing och trakasserier.

Ser du någon skillnad i de två situationerna? Förutom det hemska i att personens barn blir mobbat, visst gör det faktum i exempel 2, att mobbaren engagerar sig för att kämpa mot det han i själva verket ägnar sig helhjärtat åt privat hela situationen värre än i exempel 1 då mobbaren inte på något vis utgett sig för att vara förmer än vad han är? Eller vad tycker du?

Visst gjorde det faktum att Göran Lindberg (kapten klänning) som fälldes för bland annat grov våldtäkt, våldtäkt, sexköp och misshandel först gjort sig känd för att kämpa MOT våld mot kvinnor, sexuella trakasserier och könsdiskriminering hela historien om honom och hans missgärningar än värre? Eller vad tycker du?

(Se liknelserna för vad de är, liknelser. Börja inte med någon rant om att jag likställer våldtäktsmän med nätmobbare eller dylikt, tack.)

Förstår du fortfarande inte varför folk engagerade i en grupp mot nätmobbing, trakasserier, hat och hot på nätet och som jobbar för ett bättre samtalsklimat har rejält mycket större förväntningar på sig att faktiskt inte själva ägna sig åt sådana dumheter och om du faktiskt är representativ för hur #JÄHs medlemmar fungerar så förstår jag varför gruppen ser ut och fungerar som den gör.

Men förmodligen trollar du.
Citera
2018-08-08, 11:38
Medlem
Lite mer "god ton" som promotas av en #jäh medlem:

Citat:
Läs artikeln först åsna!

Gillas av: Stefan Allirol-Molin, var medlem i #JÄH då deras register var öppet för sökningar.
Senast redigerad av RandomAssHamster 2018-08-08 kl. 12:05.
Citera
2018-08-08, 12:02
Medlem
Ännu mer "god ton" och "saklighet som #jäh säger sig stå för:

Citat:
Lika mycket innehåll på valaffischen som innehåll i huvudet på de som röstar på SD.

Dvs praktiskt taget tom affisch vilket är det artikeln handlar om.

Gillas av:
Lena Engdahl-Christensson
Kenneth Svenring
Emma Laine

Finns säkert fler men dessa 3 är dem jag minns från mina sökningar i #jäh
Citera
2018-08-08, 15:14
Medlem
Fint av #jäh medlemmar att nu kan man börja ställa krav på människor för att dem ska få uttala sig.
"toleranta vänstern" som visar sitt ansikte eller vad?

Citat:
Joakim Guldbrand XXX XXXXX Hör du fultrollet visa din plyte eller håll käften va
Citera
2018-08-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Men du LÄSER JU INTE det jag skriver! Eller så läser du men FÖRSTÅR inte argumenten!?

Gör du någon värderingsskillnad mellan dessa två följande fingerade dialoger?

1. - Usch så hemskt att ditt barn blir mobbat utanför skolan, vet du av vem?
- Ja det är en kille som heter Nisse som går i en parallellklass till honom.

2. - Usch så hemskt att ditt barn blir mobbat utanför skolan, vet du av vem?
- Ja det är en kille som heter Nisse som går i en parallellklass till honom, Nisse är för övrigt med i skolans trygghetsgrupp som kämpar mot just mobbing och trakasserier.

Ser du någon skillnad i de två situationerna? Förutom det hemska i att personens barn blir mobbat, visst gör det faktum i exempel 2, att mobbaren engagerar sig för att kämpa mot det han i själva verket ägnar sig helhjärtat åt privat hela situationen värre än i exempel 1 då mobbaren inte på något vis utgett sig för att vara förmer än vad han är? Eller vad tycker du?

Visst gjorde det faktum att Göran Lindberg (kapten klänning) som fälldes för bland annat grov våldtäkt, våldtäkt, sexköp och misshandel först gjort sig känd för att kämpa MOT våld mot kvinnor, sexuella trakasserier och könsdiskriminering hela historien om honom och hans missgärningar än värre? Eller vad tycker du?

(Se liknelserna för vad de är, liknelser. Börja inte med någon rant om att jag likställer våldtäktsmän med nätmobbare eller dylikt, tack.)

Förstår du fortfarande inte varför folk engagerade i en grupp mot nätmobbing, trakasserier, hat och hot på nätet och som jobbar för ett bättre samtalsklimat har rejält mycket större förväntningar på sig att faktiskt inte själva ägna sig åt sådana dumheter och om du faktiskt är representativ för hur #JÄHs medlemmar fungerar så förstår jag varför gruppen ser ut och fungerar som den gör.

Men förmodligen trollar du.

Det mest korkade är att du blandar in ett exempel på en polismästare som begår övergrepp på flickor och jäh.
Din liknelse är fruktansvärt korkad. Du gör den liknelsen men jag får inte säga emot sen? Det måste väl vara ännu korkat?

Randomasshunter tar upp oilika twitterinlägg att men ska rösta medmänskligt som olika jäh medlemmar har skrivit. Ja???

Vaddå, jäh står upp mot rasism, nazism mm. Inget konstigt alls.
Ser inte ett enda inlägg där någon av dom skriver specifikt mot SD.

Om sen nån gör det, ja då är det väl upp till den personen isåfall.
Alltså va fan, folk ska väl kunna tycka tänka själva?
Eller anser ni att jäh ska tycka tänka åt alla som är med i gruppen?
Isåfall är ni dummare än jag trodde.

Alla har egna åsikter och får såklart uttrycka det också.
Det är ju för fan ingen jävla diktaturgrupp.

Så frågan är varför ni ska fara så jävla rädda?
Ut å ta diskussionerna då, på twitter, Facebook.
Jag kommer vara där. Och nej, jag kommer inte hota någon vara för att nån pratar sig var t om SD eller nått annat högerparti. Räcker med sansat samtal.
Citera
2018-08-08, 19:00
Medlem
Citat:
Det mest korkade är att du blandar in ett exempel på en polismästare som begår övergrepp på flickor och jäh.
Din liknelse är fruktansvärt korkad. Du gör den liknelsen men jag får inte säga emot sen? Det måste väl vara ännu korkat?

Randomasshunter tar upp oilika twitterinlägg att men ska rösta medmänskligt som olika jäh medlemmar har skrivit. Ja???

Vaddå, jäh står upp mot rasism, nazism mm. Inget konstigt alls.
Ser inte ett enda inlägg där någon av dom skriver specifikt mot SD.

Om sen nån gör det, ja då är det väl upp till den personen isåfall.
Alltså va fan, folk ska väl kunna tycka tänka själva?
Eller anser ni att jäh ska tycka tänka åt alla som är med i gruppen?
Isåfall är ni dummare än jag trodde.

Alla har egna åsikter och får såklart uttrycka det också.
Det är ju för fan ingen jävla diktaturgrupp.

Jag kommer vara där. Och nej, jag kommer inte hota någon vara för att nån pratar sig var t om SD eller nått annat högerparti. Räcker med sansat samtal.

Ganska spännande att du inte kan svara på Kallfusions jämförelse utan du börjar hacka på något oväsentligt för att kunna ducka för huvudfrågan.
Sedan är det väl lite typiskt #jäh och folk som stöttar #jäh (som du själv) som slänger sig med väldigt många nedvärderande invektiv om andra.

Du bevisar ganska klart folks tankar om #jäh själv då du inte ens kan försvara gruppen utan att hålla på och svära och nedvärdera andra människor.

Citat:
Sedan ger jag själv blanka fan i vad folk har för åsikter och dem kan tycka vad dem vill för allt jag bryr mig.
Det jag däremot tycker är EXTREMT anmärkningsvärt är att en "opolitisk" grupp som de påstår sig vara har extremt snarlika åsikter inom hela admin- och moderatorgruppen.

Dvs, som du nämner, att dem tycker man ska rösta #mermänskligt (dvs så som tanterna i #vistårinteut vill att du ska rösta, med amnestier och öppnare gränser, med mera).
Även gemensam nämnare är avskyn för SD inom gruppen.

Först måste jag själv påstå att folk som sympatiserar med #vistårinteut-damerna är en ganska liten andel av befolkningen, sedan folk som ogillar SD kanske är 20-50% eller något?
Även om vi bara kör med sannolikhet så är det försvinnande liten chans att moderatorerna alla skulle råka ha samma åsikt bara av en händelse.

(chansen att alla bara skulle "råka" vara emot SD om man säger 1 / 2^16 chans (2^16 är 65536 för dig som inte orkar räkna, dvs sannolikheten för detta hade varit 1 på 65 536) (12 mods+4 admin), och detta är bara sannolikheten om SD-åsikten utan att räkna med dem andra åsikterna dem också "råkade" ha gemensamt.

Dvs rent matematiskt att det skulle vara en "opolitisk" grupp är bullshit, utan att blanda in åsikter hit och dit.

Citat:

Verkar mest som att det är du som är den "rädda" eftersom du hela tiden duckar för frågan som folk ber dig svara på.

Utan liknelser eller något annat du kan tycka är hatiskt/nedvärderande etc nudå:

Hade du tyckt att det var okej om en polis var ute och "roade" sig med lite inbrott och mord på helgen så länge som man skötte sig på arbetstid?
Eller tror du det hade påverkat folkets tillit till polisen om dem beter sig på detta vis när dem inte är i tjänst?
Senast redigerad av RandomAssHamster 2018-08-08 kl. 19:11.
Citera
2018-08-08, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomAssHamster
Ganska spännande att du inte kan svara på Kallfusions jämförelse utan du börjar hacka på något oväsentligt för att kunna ducka för huvudfrågan.
Sedan är det väl lite typiskt #jäh och folk som stöttar #jäh (som du själv) som slänger sig med väldigt många nedvärderande invektiv om andra.

Du bevisar ganska klart folks tankar om #jäh själv då du inte ens kan försvara gruppen utan att hålla på och svära och nedvärdera andra människor.

Sedan ger jag själv blanka fan i vad folk har för åsikter och dem kan tycka vad dem vill för allt jag bryr mig.
Det jag däremot tycker är EXTREMT anmärkningsvärt är att en "opolitisk" grupp som de påstår sig vara har extremt snarlika åsikter inom hela admin- och moderatorgruppen.

Dvs, som du nämner, att dem tycker man ska rösta #mermänskligt (dvs så som tanterna i #vistårinteut vill att du ska rösta, med amnestier och öppnare gränser, med mera).
Även gemensam nämnare är avskyn för SD inom gruppen.

Först måste jag själv påstå att folk som sympatiserar med #vistårinteut-damerna är en ganska liten andel av befolkningen, sedan folk som ogillar SD kanske är 20-50% eller något?
Även om vi bara kör med sannolikhet så är det försvinnande liten chans att moderatorerna alla skulle råka ha samma åsikt bara av en händelse.

(chansen att alla bara skulle "råka" vara emot SD om man säger 1 / 2^16 chans (2^16 är 65536 för dig som inte orkar räkna, dvs sannolikheten för detta hade varit 1 på 65 536) (12 mods+4 admin), och detta är bara sannolikheten om SD-åsikten utan att räkna med dem andra åsikterna dem också "råkade" ha gemensamt.

Dvs rent matematiskt att det skulle vara en "opolitisk" grupp är bullshit, utan att blanda in åsikter hit och dit.

Nä, jag duckar inte alls för kallfusions frågor.
Blanda in kapten klänning osv är helt orelevant. Att verka mot rasism nazism mm är inget nytt under solen så märkligt om det skulle vara uppseendeväckande nu.

Min poäng är att flera högerfolk (kändisar) har hängt ut hela jäh pga dels vad några skrivit privat och sen det mest dummaste och idiotiska nånsin när Katerina janouch hängde ut hela jäh för att censurera nätet när hennes webbsida var nere. Ja hon kollade såklart upp vilka som var it tekniker och en av dom var med i jäh. Så otroligt korkat så det är inte sant. Visade sig vara nått filter som slog till men de rättade till det.
På er så låter det som att jäh är roten till allt som händer i världen. Trots att det är Facebook som är ett amerikanskt multiföretag som bestämmer reglerna på sin plattform.

Som jag skrivit förut, under åren 2009-2014 så regerade högern. Hotade och tystade ner alla som skrev och sade ifrån.
Så är det inte längre. Det funkar inte trots att högern gör allt för att hänga ut allt och alla offentligt.
En metod som inte fungerar numera.
De flesta högernissar kör anonyma konton. Min fråga är, varför? Varför är de flesta högernissar anonyma sitter och hotar människor och jagar dessa hela tiden som är med i jäh.

Den viktigaste frågan är varför i helvete det endast är medlemskap i jäh där man 24 timmar om dygnet alltid oavsett skall följa just jäh regler även om man är med i 200 andra grupper?
Det där är rent skitsnack bara.
Isåfall skall alla som är med i stå upp för Sverige stå tillsvars och hängas ut offentligt om man inte följer den gruppens regler eller andra gruppers regler
Då säger en del, ja Ken Markström är ju som han är.. jaha?? Vad är skillnaden?
Eller andra stora grupper på FB?

De exempel ni/du tar upp är inte mycket hot/hat exempel direkt.

Och PS, det är Facebook/twitter som bestämmer vad som är hot, hat mm om det inte strider mot svenska lagar. Hot, hets mot folkgrupp osv.

Så jag säger det igen, ut och ta diskussionerna på sociala medier istället.
Men häxjakten på medlemmarna verkar vara en högre prio.

Sitt här å bajsa då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in