Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-07-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observatoriet
Jag ljuger inte, hatgruppen #jagärhär som är en sluten grupp har för några dagar sedan förändrat så att man inte längre kan se vilka som är medlemmar, endast administratörer och moderatorer syns numera, iallafall för mig och jag har sett andra icke medlemmar säga samma sak...

Kanske har de fått hjälp av de gruppmedlemmar som finns inom svenska FB för att fixa detta.
Jag ljuger inte alls, det gör du. Jag gick in precis nu och kunde se medlemslistan. Och jag är inte ,ed i jagärhär.. så varför ljuger du?
Citera
2018-07-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Totius, käre totius. Du hänvisar till nazistsida nu där uthängningar av människor är främsta vapen mot oliktänkande. Samma sida som togs ner pga av olagligheter.
Du skriver att GRS är tillbaka med nu mycket intressant läsning.
Det stödjer beläggningen av att Granskning Sverige/GRS/Nordfront har bedrivit den a häxjakt mot #jagärhär från början.
Det krävs inte hög iq att fatta och du bekräftade precis detta.

Tack Totius. Du har en sällsynt insyn i häxjakten på gruppen som många inte vet om..
👏👏👏👏

Fantastiskt. Är det några fler saker du vill avslöja Totius.?
Nu när kopplingarna är klara menar jag du verkar ha jävligt god insyn i det hele. Mycket god insyn till och med..
Citera
2018-07-01, 23:00
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Men ni anmäler ju aldrig, är ju det som ni anklagar extremvänstern för hela tiden. Så ni svärmattackerar människor med era attacker.
???
Mjoo, det brukar vara okej åt ett håll..

Jag är en person inget "ni" och så ingår jag inte i ett antidemokratiskt åsiktsregistrerande nätverk som organiserar massanmälningar.
Du kan väl svara på om du tycker det är positivt att näthat oavsett höger eller vänster anmäls och tas bort?.
Kanske lite känsligt när det kommer från er själva?.
Citera
2018-07-01, 23:02
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Jag ljuger inte alls, det gör du. Jag gick in precis nu och kunde se medlemslistan. Och jag är inte ,ed i jagärhär.. så varför ljuger du?

Jag gick precis in jag med och kan konstatera att antingen ljuger du eller så är du medlem och kan se medlemslistan.
Posta ett screenshot om du nu kan se den, för det verkar inte som om någon annan kan det.
Citera
2018-07-01, 23:03
Medlem
Citat:
Jag vet att Niclas ek inte är med i #jagärhär. Så vad är problemet. Håller ni fortfarande på och jagar icke medlemmar för att ni ska kunna bedriva hatdrev mot gruppen??

#jagärhär's tidigare insläppskoordinator skrev Totius. Och nuvarande näthatare av rang. Poserar med #jagärhär-tröja på bild.
Citera
2018-07-01, 23:05
Medlem
Citat:

Nej det går inte att se medlemslistan, bara några få administratörer. Åtminstone inte via mobilappen.
Citera
2018-07-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
#jagärhär's tidigare insläppskoordinator skrev Totius. Och nuvarande näthatare av rang. Poserar med #jagärhär-tröja på bild.

Jasså. Näthatare av rang?? Bevis på det tack
Citera
2018-07-01, 23:07
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Nej det går inte att se medlemslistan, bara några få administratörer. Åtminstone inte via mobilappen.

Det är samma på pc
Citera
2018-07-01, 23:07
Medlem
Citat:

Varför ljuger du igen. Rena lögner du kommer med. Känner flera som inte är med i gruppen och det går fortfarande att se medlemslistan.
Så lägg ner era lögner.
Citera
2018-07-01, 23:13
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Varför ljuger du igen. Rena lögner du kommer med. Känner flera som inte är med i gruppen och det går fortfarande att se medlemslistan.
Så lägg ner era lögner.

Ser Du funktionen "visa alla medlemmar" ?
För jag gör det då inte.
Citera
2018-07-01, 23:42
Medlem
Citat:
Så lägg ner era lögner.

Men in åt bövelen vad sur du är. Jag HITTAR inte längre länken till medlemslistan i gruppinformationen på samma sätt som den finns i alla andra grupper. Om den nu FINNS där någonstans så upplys gärna oss andra om tillvägagångssättet för att se gruppens medlemmar.

"Ljuger igen" förresten, vad är det för lögner du anser att jag kommit med tidigare?
Citera
2018-07-02, 00:29
Medlem
Citat:
Jasså. Näthatare av rang?? Bevis på det tack

Tja, här har du en samlad lunta om honom att gosa ner dig i: https://www.flashback.org/sok/noppelina?t=2783785

Hur du kan ha undgått allt han har skrivit som det rapporterats om här i tråden är ett mysterium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in