2016-11-25, 02:26
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
https://www.facebook.com/helagotland...3051874391979/
https://www.facebook.com/nyheter24/p...39225686113442

https://www.facebook.com/expressen/p...54265331800345

Fy f-n, vilken desinformationskampanj.

Vad jag vill veta är om verksamheten återigen visar sig vara direkt eller indirekt offentligt finansierad? Är det frivilliga PK-troende, så kommer de tröttna väldigt fort, medan händelser som de vill lägga dimridåer kring kommer obönhörligen fortsätta ske dag efter dag.
Citera
2016-11-25, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Finns det ingen med insyn i gruppen som kan tala om hur stor den är i antalet medlemmar?

Nu över 10000 medlemmar och växer i snabb takt. Rymdkram.
Citera
2016-11-25, 06:15
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Jag menade angående "skäggbarn", du uttalar dig svepande och mycket empatilöst, kan du förtydliga vad du menar, menar du att alla ljuger om sin ålder, menar du att 2% gör det vad menar du?

95% av skäggbarnen är vuxna män och resterade 5% är "barn"..
Citera
2016-11-25, 06:30
Medlem
Mina är skapad av samhället. En biprodukt av årtionden av falsk propaganda och aktivism.
Känslopolitik, inga obekväma beslut tas av våra förtroendevalda.

Vi har alla utsatts för den, men inte alla människor är rustade att kunna läsa mellan raderna och dra egna slutsatser.

Hon vill hindra människor från att uttrycka sina åsikter i sociala medier mha en mobb av likasinnade. Detta tycker Sverige största tidning är fantastiskt och väljer att ge henne utrymme.
Citera
2016-11-25, 08:56
Medlem
RadioDDR1s avatar
Givetvis lyfter det korrupta, genomruttna och aktivistiska Aftonbladet fram Minas trollfabrik. För det är precis vad det är. Aftonbladet själva har en hel del troll, där mästertrollet Anders Lindberg leder skutan.
Citera
2016-11-25, 10:37
Medlem
warp10s avatar
Citat:
Kom med förslag då, vad hade du gjort då?
Som du själv säger gör hon i princip inget, hur hade du kunnat förbättra hennes agerande om du fick vara "puppetmaster", vad skulle du få henne att göra, genom henne som vore bättre på att bekämpa rasism?

Man skiter helt i att fokusera på "rasism" och liknande skit för man ser det man vill se.

Mina vill ändra folks tankar om invandring till att alla ska älska alla igen, INTE bekämpa "rasism",
Citera
2016-11-25, 10:40
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Nu över 10000 medlemmar och växer i snabb takt. Rymdkram.

Växer så det knakar, Pk törsten hos människor är olidlig. Nu uppe i 13k, men det verkar ta lite tid att bli medlem för dom ska screena alla som vill gå med för att se till så att man inte har fel åsikter.
Citera
2016-11-25, 10:59
Medlem
Koyaks avatar

Mer PK kan det inte bli. Lite tråkigt att dom ska hålla på att spamma ner kommentatorsfälten och oftast med en riktigt dålig gruppmentalitet, lite av det 'goda hatet' lyser igenom i den här gruppen.
Citera
2016-11-25, 11:01
Medlem
knullklassons avatar
Hur går det för henne, har hon lyckats stoppa rasismen på internet än?
Citera
2016-11-25, 11:04
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Hur går det för henne, har hon lyckats stoppa rasismen på internet än?

Dom har väl lyckats dränka några opionsyttringar med deras jagärhär spammande i diverse kommentatorsfält, men jag tror detta kommer bara föda mer hat och förakt mot pk-etablissemanget
Citera
2016-11-25, 14:59
Medlem
FortMeades avatar
Citat:

Så hjälte e hon inte, bara svensk!

Mina står alltså för strukturell rasism, har ingen kultur utom små grodorna, bär ansvaret för bomberna i Syrien, kan inte utsättas för rasism pga att hon är priviligierad, är konflikträdd, lagar tråkig mat och hennes son kommer stå för en patriarkal våldtäktskultur?

Hårda anklagelser mot stackars Mina där. Du kunde väl nöjt dig med att säga att hon inte är en hjälte.
Helt onödigt att näthata på detta vis genom att kalla henne svensk.
Citera
2016-11-25, 17:52
Medlem
Är det samma grupp som i den här tråden..?
(FB) Facebook-grupp mot näthat - #jagärhär

isf klicka gå med !
desto längre tid tar det för dem att screena alla och sortera ut de som har fel åsikter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in