• 1
  • 2
2016-12-12, 11:22
Medlem
Hahaha allts att denna trden fortfarande lever. Varfr i hela fridens namn ska vi prata om det hr? Nr min gick snder s gick den snder. Det r vl bara att ta det som en man och g vidare. Herregud vad hller p o hnda med folk.

Men fr att stta punkt fr denna trden: svendomshinnan gr snder frsta gngen man har sex. Det blder och gr lite ont. Ingen big deal. S kan vi prata om nt roligare nu?
Citera
2016-12-12, 11:25
Medlem
Kerran123456789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakoz
Hahaha allts att denna trden fortfarande lever. Varfr i hela fridens namn ska vi prata om det hr? Nr min gick snder s gick den snder. Det r vl bara att ta det som en man och g vidare. Herregud vad hller p o hnda med folk.

Men fr att stta punkt fr denna trden: svendomshinnan gr snder frsta gngen man har sex. Det blder och gr lite ont. Ingen big deal. S kan vi prata om nt roligare nu?

Kanske fr att folk inte verkar vara medvetna om att det r ett problem. Bara fr att du r en stor, stark karl s betyder inte det att det inte r ett problem fr andra. (Du vet att det r mycket charmigare att vga visa sig lite svag va?)
Citera
2016-12-12, 11:52
Medlem
Lendinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joooks123
Sg att denna video dk upp i mitt flde. Nn urolog som snackar om det.

https://www.facebook.com/snackaomsex...1248600108170/

Jag fattar inte. Har alla en sn? Tror inte jag hade en hinna.
Citera
2016-12-13, 15:24
Medlem
Klart ingen man har. Typiskt Internet, grabben har haft trng frhud. Allt som str p Internet r inte sant.
Citera
2017-01-10, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Klart ingen man har. Typiskt Internet, grabben har haft trng frhud. Allt som str p Internet r inte sant.

Sger du. Kolla upp dina kllor kanske. Blir s jvla less p att alla tror sig veta bst p internet bara fr att man tror nt.
Citera
2017-01-10, 11:36
Medlem
Kerran123456789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66

Hrrdu bara fr att du heter "biggus-diccus" (jag gissar att det r motsatsen) s vet du inte bst.
Citera
2017-01-10, 12:39
Medlem
Lendinos avatar
Ass hade nn sagt nt om att tjejer hade en medfdd bld p slidan s hade man ju trott pt. Men har man en egen kuk s r det vldigt svrt att tro p.
Citera
2017-01-10, 12:42
Medlem
Kerran123456789s avatar
Ass vad r det med folk?!? Det handlar ju inte om att tro p eller inte! Det r fakta och jag har sett det sjlv! Hall??!?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in