Provade denna nr den kom fr nn mnad sedan. Frskte verkligen knna efter men knde ingenting. Mjligtvis fick jag kortvariga skuggor i hrnen, allts en lttare form av hallisar, mao vldigt kortvariga mest som en gonblicksbild..........
S den hr r ingen hit eller? U-47700 ska den hr ju jmfras med och U-47700 var ju fantastisk, sedan kom det ngon kopia p 24;an som var helt vrdels. S den hr r d lika dlig d eller?
Jag har bestllt 200mg pulver av denna. Tror den br inciras som de flesta opiater. Men bara spekulation n slnge. Jag gr p sub och blev ombedd att sluta med den 1-3 dagar fr bttre effekt. Frga om man skulle koka den p sked samt vatten lslighet. Fick som svar att substansen frstrs vid 70-90 grader. s tnker lsa 200mg i 40ml vatten och rra runt och se hur det lser sig. Om det gr dligt vrmer jag det lite utan att det kokar. Ca 50 grader. mter upp den mngd som r kvar och satsar p att f en lsning p 20-40ml. Vid 40ml klar lsning som filtreras blir 1ml 5mg. 20ml 0,5ml 5mg. En vattenlsning ser jag som det bsta sttet att f en exakt dosering p dessa substanser. Sljaren trodde jag behvde minst 20mg fr en bra hi. Jag terkommer om ngra dagar s fr vi se vad en opiatvet sen 15 r tycker!
Lste rapporten. Lt ju inte allt fr bra. Har nnu inte ftt svar om dess vattenlslighet? Detta ser jag som den enda vettiga administreringsmetoden fr att f en exakt doseringsniv. Personen i rapporten hade krt nasalt vilket r en jvla hit or miss gllande vilken dos man fr i sig. Rekomenddrad dos fr opiatnsiva r 5mg. Jag kommer brja dr och bygga upp till 20-30mg. terkommer med de redultat jag fr eller inte fr. Bestllde relativt lite och om ngt knns fel avbryter jag experimentet. Har sett betyfligt mer positiva n denna dock!
Detta funkar! Kpte 200mg jag lste i 10ml pump efter ha vistat runt i en stl dl kopp med ljummet vatten. Blev snabbt en klar lsning. Drog upp d rakt av utan filter d lsningen var helt ren. Varje 0,5ml r nu sledes 10mg. Gr p sub dagligen. Men pausa idag. Brj klia p 10mg men har sedan byggt upp mii
g lngsamt till 40mg. Tror50mg r perfekt, men smnoddar redan. Kom ihg att 1/4-1/2 nnu blockas av suben. Stack i.m med.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!