Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-28, 14:32
  #1
Medlem
mrsnowmans avatar
Någon som har tips på bra lab i stockholm där man kan göra werlabs test och få veta exakt testo värde och inte bara tex >70
Citera
2016-11-28, 15:04
  #2
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Någon som har tips på bra lab i stockholm där man kan göra werlabs test och få veta exakt testo värde och inte bara tex >70

Dalens sjukhus är ett iaf.
Citera
2016-11-29, 14:11
  #3
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Finns det nå folk här som testat sig på werlabs och hur upplevde ni det isåfall?

Blivit så illa bemött förut inom vården när man berättat att man dopat sig och skippar helst den upplevelsen igen.

Dom hade ett speciellt performance paket som jag blev väldigt intresserad utav, verkligen hög tid för en grundlig hälsokontroll för min del.

Mvh
Citera
2016-11-29, 14:36
  #4
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Finns det nå folk här som testat sig på werlabs och hur upplevde ni det isåfall?

Blivit så illa bemött förut inom vården när man berättat att man dopat sig och skippar helst den upplevelsen igen.

Dom hade ett speciellt performance paket som jag blev väldigt intresserad utav, verkligen hög tid för en grundlig hälsokontroll för min del.

Mvh

Dom bryr sig inte vad du sysslar med du betalar, tar prover och får en kommentar från en läkare via din elektroniska journal på deras sida. Läkaren är endast intresserad av dina provsvar inte vad du gör på fritiden. Annars tycker jag du ska skicka ett mail så får du det bevisat i skrift. Werlabs håller toppkvalitet!
Citera
2016-11-29, 15:11
  #5
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Dom bryr sig inte vad du sysslar med du betalar, tar prover och får en kommentar från en läkare via din elektroniska journal på deras sida. Läkaren är endast intresserad av dina provsvar inte vad du gör på fritiden. Annars tycker jag du ska skicka ett mail så får du det bevisat i skrift. Werlabs håller toppkvalitet!

Instämmer! testat mig flera ggr och alltid toppkvalite, inga konstigheter.
Citera
2016-11-29, 15:43
  #6
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Instämmer! testat mig flera ggr och alltid toppkvalite, inga konstigheter.

Vilka tester har du kört?

Går det att kombinera paket?

Är intresserad utav Jonas colting performance paket men skulle ju va bra att ha lite koll på östrot också tex och det ingår inte där. ^^
Citera
2016-11-29, 18:23
  #7
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Vilka tester har du kört?

Går det att kombinera paket?

Är intresserad utav Jonas colting performance paket men skulle ju va bra att ha lite koll på östrot också tex och det ingår inte där. ^^

Gå in på deras hemsida så ser du alla alternativ. Du kan välja och vraka precis som du själv vill eller köra på ett färdigt "paket"

Själv har jag oftast kollat Testo, östro, blodfetter, hb, igf1 och sköldkörtel. samt 2ggr per år en totallgenomgång. Kollar alltid lever och njurar mm inför att jag ska gå på med tren
Citera
2016-12-02, 11:41
  #8
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Dalens sjukhus är ett iaf.
Tack! Var mycket bra bemötande och väldigt kort väntetid. Rekommenderas verkligen!!
Citera
2016-12-02, 11:46
  #9
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Tack! Var mycket bra bemötande och väldigt kort väntetid. Rekommenderas verkligen!!

Kul att höra fick du thailändskan?
Citera
2016-12-02, 14:32
  #10
Medlem
Kan det variera mellan vårdcentral och vårdcentral om man får ett exakt värde på testo eller inte? har någon erfarenhet på om man kan kolla med dom innan ett test? Alltså när man köper test från werlabs.

Mvh
Citera
2016-12-02, 14:41
  #11
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Kan det variera mellan vårdcentral och vårdcentral om man får ett exakt värde på testo eller inte? har någon erfarenhet på om man kan kolla med dom innan ett test? Alltså när man köper test från werlabs.

Mvh

Ja det är bara att gå in på deras sida och skicka ett mail till dem. Det var vad jag gjorde idag och fick svar inom en timme.
Citera
2016-12-02, 19:14
  #12
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kul att höra fick du thailändskan?

Jepp, den äldre av dem.
Har fått alla resultat utom östro,testo,igf1. Det brukar ta längre tid
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback