• 8
  • 9
2023-08-25, 20:06
Medlem
Jag tycker det är bra. På jorden är det bara människor som stiftar lagar och begränsar sexuell aktivitet.

I det vilda är rape ett naturligt avelsbeteende.
Citera
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2023-08-26, 09:14
Moderator
Var vänliga att komma ihåg vad diskussionen handlar om
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2023-08-26 kl. 09:17.
2023-08-26, 09:16
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2023-08-29, 12:16
Medlem
fellowvessels avatar
Plot twist: 99% av de tillfrågade var mörkhyade samt de som arbetar inom det svenska rättsväsendet de delar ju mest ut symboliska straff eller vad fan de håller på med.
Senast redigerad av fellowvessel 2023-08-29 kl. 12:30.
Citera
2023-08-29, 12:33
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Skulle gissa att det är ungefär 30 % som har minst en utlandsfödd förälder och 20 % utlandsfödda, och 10 % tredje generationen utlänningar och ca 40 % etniska svenskar främst gamla kvar. Om bara typ 10 år så kommer det bara vara 30 % etniska svenskar gissar jag och 20-30 år bort är det bara 20 % kvar.

Inom mindre än ett århundrade har svenskar avvecklat sig själva som folk.

51% av alla tioåringar i Sverige talar svenska hemma. Ta in den siffran och låt den marinera ett tag. Vi måste ha massiv repatriering av första, andra och tredje generationen, alla andra alternativ är gräsliga.

Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Seriöst så så vi rasister inte pantade. Vi försöker hålla oss rena och outblandade som vilken hawaiian, same (som har missat tåget då ingen är brunhyad med svarta ögon och är 1,55 längre), eller vilken ”ren” ursprungsbefolkning du åkallar.

Så seriöst är vi rasister realistiska. Vi inser att folkslag överlever. Du blandas ut och försvinner. Endast ”antirasister” tror att samer finns kvar. Där har vi lajvande svenskar som säger att de är samer.

Hörde en sommartalare som sa att det endast finns om det var 40 eller 400 minns jag inte på rak arm, men 40 eller 400 äkta samer i Sverige och inga 20-40.000. Som så mycket annat är det en enorm bluff. Det var svenskar som bedrev rennäring på den mark som nu fråntagits dem och getts till samerna.

Sluta citera Merapi. Kan mycket väl vara en som får ersättning per inlägg och högre ersättning om hon/han citeras.
Citera
2023-08-29, 19:21
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
51% av alla tioåringar i Sverige talar svenska hemma. Ta in den siffran och låt den marinera ett tag. Vi måste ha massiv repatriering av första, andra och tredje generationen, alla andra alternativ är gräsliga.

Hörde en sommartalare som sa att det endast finns om det var 40 eller 400 minns jag inte på rak arm, men 40 eller 400 äkta samer i Sverige och inga 20-40.000. Som så mycket annat är det en enorm bluff. Det var svenskar som bedrev rennäring på den mark som nu fråntagits dem och getts till samerna.

Sluta citera Merapi. Kan mycket väl vara en som får ersättning per inlägg och högre ersättning om hon/han citeras.
”Sluta citera Merapi”? Är det riktat till mig?

Och i så fall skulle du vilja utveckla varför det är dåligt att citera henne?

Som du säkert sett dansar vi ringdans kring feministiska frågor. Inget är seriöst.

Så vad menar du?

Skriv PM till mig om du vill.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här