Citat:
Ursprungligen postat av
Aramir2
Ja d hamnar det hgst troligt runt 1r, sen s sitter man sllan av hela tiden i UK precis som i Sverige.
Jag vet inte hur det ser ut med rttshjlp i UK men jag rekommenderar att familjen skaffar advokat om det inte sker automatiskt.
I och med att straffskalan kan g hgt upp beroende p hur de bedmer inblandning och skala p smugglingen r det vrt att ha advokat fr att se till att skydda den misstnktes intressen.
Det r stor skillnad p 1r dr det borde hamna enligt informationen vi ftt hr och p att f 8r ifall de tror att han haft en ledande roll s det r vldigt viktigt att f fram alla frmildrande omstndigheter och klargra hur liten roll han haft.
Vi har ftt lite info av grabbens flickvn o nu kommer jag inte vara snll nr jag skriver, ber om urskt..
Ett gng med tre st negrer frn Rinkeby har genom gemensamma vnner ftt kontakt med unga grabbar, som under en lngre tid anlitats av dessa negrer att frn Afrika hmta detta skit Khat.
Negrerna har bokat och betalat biljetterna med hotell all inclusive till dessa grabbar ( Alla grabbarna ker allts ensamma och i olika omgngar)
Biljetterna har negrerna betalat 16.000 spnn fr och negrerna hmtar dessa killar frn deras hemstder runt om i Sverige, de ker till Arlanda via Rinkeby, dr killen fr biljetten o all info.
Negrerna knner tydligen sk. Maffiafolk som mter den ensamma killen i Afrika, kr honom till hotellet och killen blir kvar i Afrika under ngra dygn.
Maffiafolket tar sedan grabben till flygplatsen dr de lmnar in 2 st resvskor med Khat,negrerna knner folk p flygplatsen och kan deras rutiner osv, killen gr p planet och kommer till Sverige via Dubai o London, Rinkebynegrerna hmtar killen frn Arlanda o han fr 12.000 spnn som tack fr besvret..
Detta blev en dyr jvla lxa fr denna stackars godtrogna kille som ju har en vldigt grav adhd och bara och endast tror gott om allt och alla...
Det vet vi att han aldrig ngonsin skulle gola och stta dit detta negerpack, han r fr dumsnll killen...