2016-12-03, 00:37
Medlem
aannkks avatar
hej, fattar mig kort, en nokia lumia 520, som jag hade lösenordsskyddad, en liten spricka i skärmen och nu funkar inte tuchen. när jag kopplar mobilen till datorn står det att det inte finns några filer, villket säkert beror på att jag inte kan låsa upp den, finns det något sätt att komma åt det som var sparat i mobilen och inte på sd kortet? typ alla kontakter, sms, och sådant??
Citera
2016-12-03, 01:10
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aannkk
hej, fattar mig kort, en nokia lumia 520, som jag hade lösenordsskyddad, en liten spricka i skärmen och nu funkar inte tuchen. när jag kopplar mobilen till datorn står det att det inte finns några filer, villket säkert beror på att jag inte kan låsa upp den, finns det något sätt att komma åt det som var sparat i mobilen och inte på sd kortet? typ alla kontakter, sms, och sådant??

Kan du koppla in en mus till mobilen? Om det går, så använd den för att låsa upp
Citera
2016-12-03, 01:56
Medlem
Polyklorfenols avatar
Har du Windows 10 på den, så finns det en chans att den stöder OTG (USB host), så att du med rätt adapter kan koppla en vanlig USB-mus till den. Jag fick med en sådan adapter med min Samsung S7, men vet inte hur det är med Lumia?
Citera
2016-12-03, 15:41
Medlem
aannkks avatar
nej, kan ej koppla mus, och tyvärr, jag funderade på att uppdatera till win 10, men det blev aldrig av, nuvarande är 8.1.
blir nog att köpa ny display och byta verkar det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in