Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-04, 22:22
Medlem
En känd tv-profil har polisanmälts efter ett bråk på en restaurang i centrala Stockholm.

Citat:
Enligt uppgifter till Nöjesbladet ska hon ha slagit en gravid kvinna över halsen och bröstkorgen.
– Hon slog med öppen handflata, det var karateslag, säger en kroggäst.

Tillsammans med ett större sällskap befann sig den kända tv-profilen, som också är författare, på restaurangen Corvina Enoteca i Gamla stan i Stockholm under lördagskvällen. Enligt flera krogbesökare var gruppen högljudd. Vid ett tillfälle bad personalen kvinnan och hennes följe att dämpa sig.
– De misskötte sig. De var väldigt berusade, pratade väldigt högt och tog inte hänsyn till de andra gästerna.

Citat:
Då uppges tv-profilen ha riktat flera slag mot kvinnans hals och bröstkorg.

– Hon slog med öppen handflata, det var liksom karateslag, säger kroggästen, och fortsätter:

– Efter det ställde sig min vän upp, och jag tror att det var först då som hon märkte att min vän är gravid. Då sprang hon ut från restaurangen. Det blev lite tumult.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle24042850.ab

Vilken tv-profil och tillika författare handlar det om?
Citera
2016-12-04, 22:27
Medlem
Simonisbacks avatar
Någon som var där?
Citera
2016-12-04, 22:28
Medlem
Cannabisministerns avatar
Vilken rolig rubrik.

Eftersom källan är Aftonbladet kan "TV-profil" innebära vilken person som helst som synts i TV vid mer än två tillfällen.
Citera
2016-12-04, 22:29
Medlem
Ahura-Mazdas avatar
Tänker på den där persiska bruden... hon verkar lite små aggro och dissig. Va fan hon nu heter...
Citera
2016-12-04, 22:30
Medlem
ensånTyrjaghars avatar
En känd kvinnlig TV-profil som också är författare och kör lite karateslag i fyllan. Kan det vara Pascalidou?
Citera
2016-12-04, 22:31
Medlem
Grodaifickans avatar
Gynning kanske? Hon har väl skrivit böcker eller minns jag fel?
Citera
2016-12-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Gynning kanske? Hon har väl skrivit böcker eller minns jag fel?
Ingen dålig gissning. Hon har väl också gjort sig lite känd för att vara svår att inhysa i möblerade rum under kalasartade former.
Citera
2016-12-04, 22:44
Medlem
Martina Haag var där med ett sällskap då jag lämnade restaurangen ca 21:30
Citera
2016-12-04, 22:47
Medlem
DreamTwisters avatar
TV-profil; betyder väl någon som skymtade förbi i uttagningarna till Expedition Robinsson för 10 år sen misstänker jag, även om jag hoppas på att det är någon känd åsiktsmaskin som skitit i champagneglaset.
Vore det någon av de redan nämnda skulle nog AB klippt till med "stjärna", "kändis" el. liknande.
Citera
2016-12-04, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Vilken rolig rubrik.

Eftersom källan är Aftonbladet kan "TV-profil" innebära vilken person som helst som synts i TV vid mer än två tillfällen.

Det är nog en kändis.
Citat:
Anders Östvall, arrestbefäl vid Södermalmspolisen, bekräftar att en anmälan kommit in från den aktuella adressen.

– Jag kan se att det finns en anmälan och att den rör misshandel. Men mer än så går inte att få fram, anmälan är åtkomstskyddad så den är helt spärrad för mig, säger han.

– Jag kan inte svara på varför den har skyddats.

Operation mörkläggning har påbörjats...
Citera
2016-12-04, 22:48
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aereena

Åh Martina Haag eller Pascalidou. Var Shyffert med?
Citera
2016-12-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aereena

Räknas Martina som TV-profil - någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in