Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Vi får heller inte glömma att det faktiskt finns runt 1,5 miljoner som röstade på Trump och som gladeligen kallar sig själva konservativa. De kommer knappast stanna hemma efter det här. Istället tror jag många av dem fått förnyad energi och en stor del av dem kommer prata med sina vänner, ge sig ut och kampanja med mera.
Detta bevisar ju deras tes: Att demokraterna anser att svartas röster "tillhör dem" och att svarta egentligen bara ska hålla käften och rösta blått. Den svarta medelklassen är större än många tror. De uppskattar inte att bli betraktade som en självklar valboskap.
Ja precis så. Siffran 1,5 kommer nog att bli många fler vid det här valet. All prat om att Trump skulle vara rasist har visat sig vara lögner ifrån media, och därför så kommer nog många fler svarta att rösta på Trump den gången. Tror att många svarta vill ha en stark ledare, en som inte tar skit ifrån någon och som står på sig. Biden och demokraterna förväntar sig att dom svarta ska rösta såsom dom alltid har gjort, men jag tror att dom kommer att få sig en rejäl överraskning. Speciellt efter denna groda. -
Vem fan tror du att du är som ska bestämma vad som gör mig svart - fuck you din vita bög - jag ska rösta på Trump bara för det.
Typ sådär kommer väldigt många att resonera.
Det här valet kommer att bli så mycket intressantare än den förra. Och så mycket roligare att följa. Vad är oddsen på att Trump vinner förresten? Jag vann pengar på Trump vid förra valet, tror nog att jag kommer att lägga en peng den här gången med, men gissar på att oddsen inte är lika höga som senast. När jag satsade en tusing förra gången så hade oddset gått upp till 9.