Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-03-18, 15:16
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Konstigt, jag läser de flesta inläggen både i denna Politik tråden och andra. Kan inte påminna mig om att jag sett Seppo förneka att det byggts en studio, som liknar Oval Office, och vad jag förstår har använts vid något enstaka tillfälle. I vilket inlägg förnekade Seppo detta?
Men stackars stolpskott. Det inlägg jag citerade, kanske?

Har du helt tappat det till sist? KLybanifierad.

Studion används var gång Biden håller tal från "Ovala rummet". Oklart varför. Jag förutsätter att han ibland även besöker vh, men det saknar jag bevis för.
Senast redigerad av Japhy 2022-03-18 kl. 15:41.
Citera
2022-03-19, 02:29
Medlem
Även Kreml dömer nu ut Biden som en trött, ilsken och dement gubbe.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...utins-svar-han
Citera
2022-03-19, 05:11
Medlem
Nu när även fake News tvingas bekräfta Hunters laptop som äkta? Vad säger TDS-folket om detta?

Finns det innehåll där som kan få ”presidenten” att åka dit på? Antagligen.
Citera
2022-03-19, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Även Kreml dömer nu ut Biden som en trött, ilsken och dement gubbe.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...utins-svar-han

Du compis; Kreml har också sagt att Ryssland inte invaderat Ukraina…
Citera
2022-03-19, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Nu när även fake News tvingas bekräfta Hunters laptop som äkta? .
Då är de ju fake news. Och man ska inte lita på fake news.
tvingats bekräfta vad utav vem?
De är fake news, alltså tvingas de inte till något eftersom de knappast bryr sig om vad eller för vem de rapporterar.

Låt mig gissa. Du läser gateway pundit en hel del?
Citera
2022-03-19, 17:07
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Då är de ju fake news. Och man ska inte lita på fake news.
tvingats bekräfta vad utav vem?
De är fake news, alltså tvingas de inte till något eftersom de knappast bryr sig om vad eller för vem de rapporterar.

Låt mig gissa. Du läser gateway pundit en hel del?

Det här är inget erkännande av MSM från "sektens" sida, om något så bevisar det hur extremt bedrägliga MSM är, som säger en sak ena sekunden för att vända på en femöring några månader senare utan att ta något som helst ansvar för de tidigare lögnerna. Sedan laptopens innehåll började postas på nätet har MSM ihop med Bidenadministrationen antingen ignorerat eller bortförklarat "Laptopen från helvetet" som att vara "Russian disinformation". Vad mer har dessa skyllt på Ryssland? Kommer det komma fram att detta också bara handlar om lögner för att skifta fokus? Du lutar väl åt det, tror du inte?

Här ljuger Biden rätt ut i en presidentdebatt om att Hunters laptop är rysk desinformation:
https://www.bitchute.com/video/UsncVmuDcuLa/

Detta har "sekten" försökt lyfta hela tiden och ni andra är nu välkomna in i matchen nu när inte ens MSM förnekar detta. Det är det det här handlar om och ingenting annat. Narrativet imploderar en lögn i taget.
Senast redigerad av RobRoys 2022-03-19 kl. 17:12.
Citera
2022-03-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det här är inget erkännande av MSM från "sektens" sida, om något så bevisar det hur extremt bedrägliga MSM är. Sedan laptopens innehåll började postas på nätet har MSM ihop med Bidenadministrationen antingen ignorerat eller bortförklarat "Laptopen från helvetet" som att vara "Russian disinformation". Vad mer har dessa skyllt på Ryssland? Kommer det komma fram att detta också bara handlar om lögner för att skifta fokus? Du lutar väl åt det, tror du inte?

Här ljuger Biden rätt ut i en presidentdebatt om att Hunters laptop är rysk desinformation:
https://www.bitchute.com/video/UsncVmuDcuLa/

Detta har "sekten" försökt lyfta hela tiden och ni andra är nu välkomna in i matchen nu när inte ens MSM förnekar detta. Det är det det här handlar om och ingenting annat. Narrativet imploderar en lögn i taget.

Men om det nu är så som du påstår. Varför tror du inte innehållet i denna laptop har lett till något åtal eller ens utredning värd namnet, trots att den funnits i FBIs ägo, i mer än ett år, innan Biden blev President, alltså under Trumps ämbetsperiod?

Ingen utredning startade heller efter det att hela innehållet i datorn, blev offentligt. Ingen polismyndighet, eller åklagare (inte ens sådana som var politiskt tillsatta och Republikaner), har ansett att en utredning är rättfärdigad, varför tror du att det är så?
Senast redigerad av Master.Palm 2022-03-19 kl. 17:17.
Citera
2022-03-19, 17:24
Citat:
Men om det nu är så som du påstår. Varför tror du inte innehållet i denna laptop har lett till något åtal eller ens utredning värd namnet, trots att den funnits i FBIs ägo, i mer än ett år, innan Biden blev President, alltså under Trumps ämbetsperiod?

Ptjaa, det är väl tämligen uppenbart hur bråddjupt korruptionen går, nu när vi alla kunnat beskådat åtminstone delar av innehållet, eller vad tror du? Och du, en hemlis, Trump varken är eller har varit allsmäktig, men mer om det i en annan tråd dock.

Men visst är det en praktskandal att inte ett skit har hänt med detta, helt enig.
Citera
2022-03-19, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ptjaa, det är väl tämligen uppenbart hur bråddjupt korruptionen går, nu när vi alla kunnat beskådat åtminstone delar av innehållet, eller vad tror du? Och du, en hemlis, Trump varken är eller har varit allsmäktig, men mer om det i en annan tråd dock.

Men visst är det en praktskandal att inte ett skit har hänt med detta, helt enig.

Eller så är det bara så, att detta liksom HRC mail, var en skapad smoke-screen skapad för att Trump skulle vinna valet.

Att FBI under Trump var i maskopi med Deep State, Kabalen, The swomp eller vad ni kallar det nu för tiden, och att övriga grenar av Polismyndigheterna och åklagarämbetet, även efter Bidens valseger (då innehållet i laptopen offentliggjordes), också skulle springa deras ärenden, visar väl bara på hur svag Trump var som president.
Citera
2022-03-19, 17:44
Citat:
Eller så är det bara så, att detta liksom HRC mail, var en skapad smoke-screen skapad för att Trump skulle vinna valet.

Att FBI under Trump var i maskopi med Deep State, Kabalen, The swomp eller vad ni kallar det nu för tiden, och att övriga grenar av Polismyndigheterna och åklagarämbetet, även efter Bidens valseger (då innehållet i laptopen offentliggjordes), också skulle springa deras ärenden, visar väl bara på hur svag Trump var som president.

Så enkelt var det visst att vifta bort både Bidens, Bidenadmininstrationens samt MSM:s uppenbara lögner. Hade laptopen varit helt okontroversiell hade det ju aldrig funnits anledning att ljuga från första början.

Här ligger en hel kennelklubb begraven, det inser nog även du innerst inne.
Senast redigerad av RobRoys 2022-03-19 kl. 17:48.
Citera
2022-03-19, 19:32
Medlem
Citat:

Ingen utredning startade heller efter det att hela innehållet i datorn, blev offentligt. Ingen polismyndighet, eller åklagare (inte ens sådana som var politiskt tillsatta och Republikaner), har ansett att en utredning är rättfärdigad, varför tror du att det är så?
Förnekar du att videon är autentisk?
Citera
2022-03-19, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Förnekar du att videon är autentisk?

Jag varken förnekar eller bekräftar att datorn är autentisk! När det gäller videon, så vet jag inte till vilken du refererar, kanske den lågupplösta, oskarpa och mörka filmsekvens när någon får ett footjob och röker något obekräftat. Är det detta videoklipp du menar, så kan man omöjligt se att detta Videoklipp är Hunter Biden. Om det är så kan det eventuellt vara ett lagbrott, om man stoppat pipan med något olagligt. Men ingen kan bevisa detta i efterhand. Att kvinnan i klippet skulle vara underårig som det spekulerats i håller jag dock inte med om, men jag kan ha fel.

Dock och viktigast, datorn i sin helhet har granskats av FBI och andra myndigheter, utan att man kan binda Hunter Biden till något brottsligt. Därmed är detta en icke-fråga och en rejäl nothing burger. Hur många gånger detta än går på repeat.
Senast redigerad av Master.Palm 2022-03-19 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in