Det vrsta har hnt! Snubben som jag brukar kpa av har nu inte svarat p ett tag och jag antar att ngot har hnt eller s har han bytt nummer.
Jag vill ber inte om hjlp att ngon ska slja till mig eller liknande utan vill helst ha lite tips frn sthlms-eliten!
Jag brukade frut g med en polare runt omkring t-centralen och han lyckades jmt fixa p ett eller annat vis, visst han blev blst ett par gnger men det r bara att vnta. Han var grym p snt (att fixa). Polaren r nu p hem i ett halvr och min kontakt r borta
![Cry](https://static.flashback.org/img/smilies2/cry.gif)
! De gnger som jag frskt att styra sjlv har lett till att jag antingen har blivit blst (druvsocker) eller inte lyckats styra ngot.
S min frga r hur fixar ni erat tjack? Trtt p att frga lodare om de kan hjlpa mig, de r oftast giriga/vidriga narkomaner utan sympati. Att endast frga svenska mnniskor r vl sjlvklart (r inte rasist men svenskar tenderar att vara vnligare). Eftersom att jag r s ung s verkar folk tycka det r helt ok att blsa mig och det suger. Hatar den knslan. Kan ngon ge mig tips, kanske ett nummer...?