2016-12-16, 20:34
Medlem
Hej.. Det ar sa att jag har torskat me lite cola, satt haktad i 1 manad och fick 4 manaders fengelse.. jag korde pa att jag ska sluta och ville ha behandling.. sa de satte mig pa fri fot och jag skulle ga program me frivarden. Jag sket i allt och drog till argentina, har varit har nu i 4 ar.. har en fraga.. om jag gar in pa polis stationen har i argentina och ber dom ringa till sverige och da ser de direkt att jag e lyst.. far jag en billjett hem av sverige eller skiter dom i det??
Citera
2016-12-16, 20:39
Medlem
Luxuss avatar
Ring frga?
Citera
2016-12-17, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurdo
Hej.. Det ar sa att jag har torskat me lite cola, satt haktad i 1 manad och fick 4 manaders fengelse.. jag korde pa att jag ska sluta och ville ha behandling.. sa de satte mig pa fri fot och jag skulle ga program me frivarden. Jag sket i allt och drog till argentina, har varit har nu i 4 ar.. har en fraga.. om jag gar in pa polis stationen har i argentina och ber dom ringa till sverige och da ser de direkt att jag e lyst.. far jag en billjett hem av sverige eller skiter dom i det??

Om du inte r lyst i Argentina lr de skita detta. Om du r Svensk medborgare r det bttre att kontakta det Svenska ambassaden och frklara ditt problem. De har skert frstelse och hjlper dig p bsta stt.
Citera
2016-12-17, 09:48
Medlem
Efter som du hller p med droger tycker jag att du kan stanna kvar i Argentina. Men om du nu mste hem s kan du lna pengar av svenska ambassaden. Du mste allts betala tillbaka pengarna nt du kommer hem.
Citera
2016-12-17, 10:01
Medlem
Dr.Diegos avatar
Du har inget visa? Du har uppehllit dig olagligt efter de frsta 90 dagarna?

Ditt pass har gtt ut?
Citera
2016-12-17, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodycacke
Efter som du hller p med droger tycker jag att du kan stanna kvar i Argentina. Men om du nu mste hem s kan du lna pengar av svenska ambassaden. Du mste allts betala tillbaka pengarna nt du kommer hem.

Ambassaden lnar inte lngre ut pengar om man vill hem.
De blev less p alla kids som kte till Thailand och sen sp upp alla pengar.

Enda undatagen r vid olyckor.

Har man hllt sig i Argentina i 4 r rknas man vl dessutom som utvandrad.

TS: Grattis till ditt nya hemland. Stanna kvar dr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in