Tyckte jag gav tillräckligt infomration men om du vill kan du gå in på sidan
http://www.academicoutsourcing.se. Under om oss kan du hitta mer info.
För att svara din andra fråga så är jag inte en idiot, innan jag påbörjade arbetet med sidan läste jag igenom Stockholms universitets Hederskodex och regler samt KTHs regler och dem nämnde ingenstans att det var fel att använda andras lösningar(så länge som detta tydligt påpekades).
BTW Jag fick dessutom iden för hemsidan efter att en elev (studerar på stockholms univeristet, inriktning data och systemvetenskap) konstant frågade mig om att han ville se en uppsats jag arbetade med. Tillslut blev jag trött på allt gnäll och jag skickade uppsatsen till honom och tydliggjorde att han inte fick plagiera innehållet. Några veckor senare fick jag ett mail och kallades in på ett mötte för att läraren på kursen misstänkte plagiat, under mötet kom det fram att den andra studenten hade kopierat mycket av mitt innehåll. Så fort Jag bevisade för professorn att original arbetet vart mitt (visade mejlen jag skickade honom) sa professorn att jag inte gjort något fel och professorn nämnde nånting i stil med ”a vi skrev aldrig att elever inte får dela material med varandra vi klargjorde bara att man inte fick använda andras material eller resultat utan att påpeka detta”. Så efter det fick jag iden samt var övertygad av att hemsidan jag utvecklade inte var olaglig eller moraliskt fel. Men jag vill fortfarande veta om ur ett juridiskt perspektiv hemsidan är olaglig eller om det kan skapa problem för mig, är väldigt orolig.