2016-12-29, 22:31
Medlem
Hej! Fr 1 vecka sedan s hade jag samlag tillsammans med en prostituerad och vi hade bde munsex och vaginalsamlag samt analt. Vi tyckte dock att kondomerna var oskna s vi krde en stund utan kondom och s dock kom jag inte i hennes vagina eller anal utan i hennes mun. Jag brjar nu bli orolig att jag ftt HIV och undrar hur stor risken r tror ni? Jag r kvar i Philippinerna i 10 dagar till s jag kan inte g till ngon mottagning.

Mvh
Citera
2016-12-29, 22:38
Medlem
VelvetReds avatar
Oroa dig inte, njut av din semester, sen testar du dig p vrdcentralen nr du kommer hem.
Citera
2016-12-29, 22:39
Medlem
S hon tyckte kondomen var oskn s hon riskerade att smitta sig sjlv av sin kund?

D tror jag snarare hon sg sin chans fr hmnd p den vidriga torsken som just kpt henne som inte ville bra fegpse. Men nu r jag konspiratorisk, hon har skert bara krlek till dig.
Citera
2016-12-29, 22:39
Medlem
⭐️
Citera
2016-12-29, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb

D tror jag snarare hon sg sin chans fr hmnd p den vidriga torsken som just kpt henne som inte ville bra fegpse. Men nu r jag konspiratorisk, han har skert bara krlek till dig.

Citera
2016-12-30, 00:06
Medlem
Du kan ju kika hr: http://www.svd.se/har-hivsmittas-flest-i-asien

Haha ska inte skrmma upp dig. Hade sjlv HIV nojja fr ngra veckor sedan.

Fr att lugna dig kan jag sga att chansen att smittas som man vid man-kvinna sex r 0.02% vid penetrerande sex.

S om hon ens hade HIV r risken frsvinnande liten att du fick det vid just det samlaget.
Citera
2016-12-30, 20:04
Medlem
mjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb

D tror jag snarare hon sg sin chans fr hmnd p den vidriga torsken som just kpt henne som inte ville bra fegpse. Men nu r jag konspiratorisk, hon har skert bara krlek till dig.
Det r knt att just philipin tjejerna medvetet frsker smitta sina kunder , vet av en som hade bitit sig p insidan lppen fr att medvetet frska smitta sin kund,du mrker det inte men dom trycker liksom in hiv blodet i kuken nr dom suger , du mrker inget och har du analsex eftert s behlls hivven inuti rret .....
N nu Simpsons 👍
Citera
2016-12-30, 20:11
Medlem
kato85s avatar
Hiv r som sagt ovanligt, du borde snarare vara mer rdd fr hepatit b eller c. Sjlv fick jag hep B i sydkorea efter ett snabbt ligg, detta fe jag dras med hela livet. Nej hon var ingen hora bara en jag raggade upp via tinder. Be careful nsta gng, ta ett blodprov fr att vara sker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in