Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-06, 00:43
  #1
Medlem
Centipedes avatar
Är det någon som vet vad som hänt med Metro?
Det har inte kommit någon papperstidning sedan i måndags.
Citera
2017-01-06, 03:54
  #2
Moderator
Chantres avatar
Vinteruppehåll.
Citera
2017-01-06, 12:41
  #3
Medlem
Grodfrityrs avatar
Det är fler som ställt den frågan på Metros Facebook-sida, men inga svar ...
Samma sak med PDF varianten av tidningen, efter 2017-01-02 finns det inga PDF-blaskor.

Kanske ett fall för: (FB) Gammelmedias annalkande död
Citera
2017-01-06, 13:29
  #4
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Vinteruppehåll.
Då brukar det ju stå på tidnings boxen när tidningen återkommer igen men nu är det bara måndagens löpsedel som sitter kvar.
Citera
2017-01-06, 13:51
  #5
Medlem
Sqeptisks avatar
Fantastiskt!
Någon som faktiskt upptäckt att PK-trumpeten Metro inte ges ut
Vi andra kan inte bry oss mindre
Nåväl, bara bra att fler kommer till insikt att det faktiskt går alldeles utmärkt att leva ett fullgott liv utan tramset/dravlet i det dåligt maskerade reklambladet.
Citera
2017-01-06, 14:12
  #6
Medlem
Visst har den kommit, dock i mindre upplaga. Måndag och tisdag så tog jag en men onsdag och torsdag var det tomt i boxen. Det börjar dock kvitta tänker jag för innehållet är ganska magert efter att konkurrensen upphörde av City. Den är dock bra att lägga i botten av soppåsen för att suga åt sig eventuell fukt.
Citera
2017-01-06, 16:02
  #7
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Visst har den kommit, dock i mindre upplaga. Måndag och tisdag så tog jag en men onsdag och torsdag var det tomt i boxen. Det börjar dock kvitta tänker jag för innehållet är ganska magert efter att konkurrensen upphörde av City. Den är dock bra att lägga i botten av soppåsen för att suga åt sig eventuell fukt.

Konstigt att den inte då finns att läsa som PDF.
Citera
2017-01-09, 08:25
  #8
Medlem
PiqueDames avatar
Jag såg den inte heller i morse. Måste vara mer än ett vinteruppehäll.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback