• 8
  • 9
2017-01-11, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirrorzmask
Kan vara så problemet är att mina känslor för henne inte har försvunnit och att jag vill försöka vara vän med henne, och att hon känner något för mig men hon vill inte ge mig för höga förhoppningar och såra mig som hon gjorde när hon gjorde slut, det grät hon också mycket för när hon hörde mig vara ledsen när hon gjorde slut.
Hon tycker ju onekligen mycket om dig, men troligtvis inte tillräckligt för att ha ett förhållande. Det svider ju såklart om det är så.
Citera
2017-01-11, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fcederberg
Hon tycker ju onekligen mycket om dig, men troligtvis inte tillräckligt för att ha ett förhållande. Det svider ju såklart om det är så.

Det är ju också en tanke jag fått, vi kan prata med varandra om saker som vi inte kan berätta för andra om.
Citera
2017-01-15, 13:54
Medlem
Citat:

Vi pratade på telefon igår och träffades häromdan och hon hade tårar i ögonen när vi sågs, så tycker om mig vet jag garanterat men som hon sa då så älskar hon mig men hon måste ta reda på vad det är hon känner för känsla innan hon kan gå vidare annars kommer hon bara känna ånger.
Citera
2017-01-15, 16:09
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Klart att det gör. Och jag var sjukt nervös men det var hon som frågade om jag ville träffa henne och det kände jag verkligen att jag ville. Och som sagt det kändes hur naturligt som helst när vi sågs.
Det här är fan helt otroligt! Du och jag blev dumpade ungefär samtidigt, och nu nyligen har mitt ex börjat höra av sig igen precis som för dig.

Jag har dock valt att ignorera henne. Jag är helt färdig med henne och pallar verkligen inte dra igång någon cirkus igen!

TS: Allting beror på hur du är som person. Klarar du av rent psykiskt att vänta på att hon ska få känslor för dig? Och om svaret är ja bör du överväga om en sån väntan kan vara värd att få trots att du i slutändan skulle kunna bli dumpad av henne?
Citera
2017-01-16, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Det här är fan helt otroligt! Du och jag blev dumpade ungefär samtidigt, och nu nyligen har mitt ex börjat höra av sig igen precis som för dig.

Jag har dock valt att ignorera henne. Jag är helt färdig med henne och pallar verkligen inte dra igång någon cirkus igen!

TS: Allting beror på hur du är som person. Klarar du av rent psykiskt att vänta på att hon ska få känslor för dig? Och om svaret är ja bör du överväga om en sån väntan kan vara värd att få trots att du i slutändan skulle kunna bli dumpad av henne?

Jag vet vad du menar, mina tankar snurrar hela tiden kring detta och det enda jag vill veta är vad det är för känsla av osäkerhet hon har, jag kommer fortsätta vara vän med henne men får nog glömma att det kommer bli oss två igen.
Citera
2017-01-16, 18:32
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Äsch, hon är bara ett vanligt sliddjur, och sliddjur handlar som ett sliddjur gör, dvs irrationellt och känslobaserat. Det finns fler sliddjur på marknaden. Bara att glömma och gå vidare.
Citera
2017-01-16, 19:56
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Äsch, hon är bara ett vanligt sliddjur, och sliddjur handlar som ett sliddjur gör, dvs irrationellt och känslobaserat. Det finns fler sliddjur på marknaden. Bara att glömma och gå vidare.

Ja, för pungdjur är alltid überlogiska och rationella och totalt opåverkade av känslor infall och hormoner. Särskilt när de våldtar djur bebisar barn kvinnor och män, krigar, torterar, mördar, etniskt rensar, invaderar, stjäl, slår ihjäl, utrotar, förorenar, gör inbrott, är otrogna, slår sina barn och/eller skiter i dem och överger dem, spelar tuffa och tjafsar med folk både nyktra och på fyllan och i allmänhet förstör planeten och dess invånare; när pungdjur begår allt detta så är de SUPERRATIONELLA och apselut inte styrda av primitiva drifter och känslor, eller på annat vis lider av psykiska störningar samt mentala och moraliska tillkortakommanden...

Citera
2017-01-17, 14:26
Medlem
jonesy.s avatar
Man ska ha i åtanke att det finns inget som heter min flickvän , det är bara din tur.

Så, ingen idé att gråta över spilld mjölk, hårt men sant.
Citera
2017-01-27, 18:20
Medlem
Brutit helt nu då jag inte orkade ha mina känslor för henne när hon inte var säker på vad hennes betydde, pratade för sista gången idag och frågade hur det går med ångesten hon känt innan och den var princip borta och hon var lite gladare så är ändå glad för hennes skull nu kan vi båda gå vidare.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in