• 2
  • 3
2017-01-13, 10:41
Medlem
Och en sak till. Har aldrig träffat någon syrisk flykting som pratar så bra svenska som du gör (facepalm). Du är varken det ena eller det andra. Det enda du vill är att starta minst 174958 tråden här om att alla svenska tjejer vill ha muslimer. Hur mycket det nu hjälper ditt eget välmående...........
Citera
2017-01-13, 18:22
Medlem
ZcD475s avatar
Kanske bara är en fas och att hon gör det för att uppröra övriga i familjen?
Hursomhelst beklagar jag.
Citera
2017-01-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanherib
Hej. min lillasyster e 17 år o går i tvåan o jag blir så sårad o mitt hjärta blöder när hon nu på senaste tiden börjar hänga med o ungås me muslimer bland annat turkar o araber. hon e född här men ja o våra föräldrar har berättat så mycket för henne om vad turkarna gjorde o gör mot oss o hur vi blev behandlade i syrien av muslimska araber.

Vi har fått veta av hennes lärare att hennes bästa vänner e två turkiska tjejer o en arab från irak. hon använder äckligt jävla muslim slang o snackar skit om sverige o svenskar fast dom har låtit oss bo här. alltså hon leker ghetto muslim. jag säger till henne att om detta vore i syrien skulle dom där araberna döda oss o vi skulle aldrig prata med varandra och hur hon kan glömma bort sin historia bara för hon e född i sverige. har försökt förklara att svenskarna e våra vänner o muslimerna o blattarna våra fiender.

Blir bara så jävla ledsen. våra föräldrar e också ledsna o de känns som jag e den enda unga i familjen som har stolthet kvar.

Har märkt det här ofta hos unga syrianer hur dom e kompisar med muslimer o hur dom snackar skit om sd o sverige. hur dom leker blatte o kaosar precis som om dom var muslimer. hatar när jag ser syrianer som hänger med muslimer, får lust att gå upp o säga till de skäms du inte??!!

alltså snälla hjälp. hur ska jag göra för att min syster ska sluta hänga med dessa apor o leka blatte? jag skäms jättemycket

Men lilla vän, svenskar hatar dig för att du är invandrare och muslimer hatar dig för att du är kafir. Det finns ingen att vända dig till..tveksamt om juden Jesus hjälper dig
Senast redigerad av Hajjaj 2017-01-14 kl. 18:26.
Citera
2017-01-14, 23:52
Medlem
IsraelWatchs avatar
Haha jävla tomte...
Nu är jag inte heller så förtjust i muslimer. Men vafan syrianer är väl samma sak som muslimer förutom att man har ett kors runt halsen.
Sen att du tror SD skulle hjälpa dig mot muslimerna visar att du är helt hjärndöd. SD vill att du istället hamnar i något flyktingläger i Jordanien (hjälpa i närområdet) i resten av ditt liv.

Så snälla när ni kommer till Sverige, lämna era religioner och kulturer och era bråk så kommer ni alla må bra i Sverige.

Borde fan bli lag på att förbjuda alla religioner i Sverige och tvinga folk bli ateister ifall de ska ha PUT eller medborgarskap.

Religionsfrihet borde istället innebära frihet IFRÅN religion.

....Jävla tomte
Citera
2017-01-15, 00:00
Medlem
Du är kristen o blatte dom är muslimer o blattar
Same shit
Citera
2017-01-17, 00:14
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanherib
vet du ens vad turkar o araber har gjort mot syrianer? nej du kanske ska ta reda på det innan du kan uttala dig

Inte ens Gilgamesh skulle vara så blind att han hatar barnbarnen till de som förtryckte ert folk. I Sverige tar vi bort gränserna mellan etniciteter (om vi vill) och kan på så sätt knyta nya vänskapsband. Du som kristen måste välja se det goda hos alla människor och inte döma en individ endast pga av deras ursprung.

Hur hade du känt dig om folk började behandla dig illa för att syrianen på deras lokala pizzeria bakat en äcklig pizza eller för att folk förlorat pengar när de tippade på Asyriska FF?
Citera
2017-02-01, 02:30
Medlem
Vad exakt är det du skäms över som din syster gör? Skulle du skämmas mindre om hon umgicks med Syrianer i Södertälje som bott där hela sina liv men inte kan ett ord på svenska? Flyktingbarn kan förfan bättre svenska än syrianska ghettobarn och ändå har du mage nog som Syrian att sitta och skriva illa om muslimer.

Jag skäms över att en människa som dig sitter och kallar sig för en ateist. Ateister är logiska, förnuftiga och förstående människor, de flesta i allafall, du är motsatsen till det. Sen är din syster 17 år, hennes liv, hennes val, blir hon sugen på en muslimsk arab kuk så ska hon få sätta sig på en också utan att du går runt och snokar i hennes liv.
Citera
2017-02-01, 16:03
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kform
Vad exakt är det du skäms över som din syster gör? Skulle du skämmas mindre om hon umgicks med Syrianer i Södertälje som bott där hela sina liv men inte kan ett ord på svenska? Flyktingbarn kan förfan bättre svenska än syrianska ghettobarn och ändå har du mage nog som Syrian att sitta och skriva illa om muslimer.

Jag skäms över att en människa som dig sitter och kallar sig för en ateist. Ateister är logiska, förnuftiga och förstående människor, de flesta i allafall, du är motsatsen till det. Sen är din syster 17 år, hennes liv, hennes val, blir hon sugen på en muslimsk arab kuk så ska hon få sätta sig på en också utan att du går runt och snokar i hennes liv.

Tack. Tack och återigen tack.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in