Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Du klär inger vidare i din offerkofta.
Det är omöjligt att ha noterat att du och andra Trumpister föredrar att kalla alla som inre håller med er för idioter och nollor. Bl a.
Jag ställde en relevant fråga men den besvarar du inte öht, så jag försöker igen:
Vad är det då som beslutats angående bron om det inte är det som återfinns i den exekutiva ordern?
Bron? Men jag förstår vad att du menar muren. Jag länkade och jag citerade vad ledaren för GOP sagt - att muren ska finansieras. Som du kanske känner till är det republikaner som styr kongress och senat. Talesmannen för GOP har alltså sagt att republikanerna går med på att fronta pengarna som muren kommer kosta. Det betyder, i klartext, att beslutet är fattat, om än informelt. Enda som återstår är att republikanerna ska trycka på jaknappen, vilket de gör inom kort.
Det som beslutats är alltså att muren ska finansieras. Klappat och klart.
Sluta nu gnälla och gråta och klaga och kom in i matchen. Det här börjar bli löjligt:
Trump kommer aldrig bli president. Muren kommer aldrig byggas. Det GÅR inte. Trump är gaaaalen. Vi har ju hört samma svada till leda nu. Vakna UPP!!! Verkligheten existerar oavsett hur mycket du vill förneka den. Om jag var rabiat motståndare till murbyggande, inte fan skulle jag sitta och FÖRNEKA muren. jag skulle acceptera att beslutet är fattat och agera efter det. Men ni libtards blundar och tycker händerna mot öronen och skriker NEEEEEJ, DET GÅÅÅÅÅR INTE. DEN KOMMER AAAAALDRRIG BYGGAS. Samtidigt springer världen ifrån er.
Vad blir nästa gnäll? Att den aldrig kommer bli färdigställd? Och därefter? Att den är dålgit byggd och kommer rasa? Sedan? Att den bara är en illusion - there IS no wall?
Mitt förakt för er växer för var dag som går. Maken till förklenade nejsägare har jag aldrig skådat. Lika lite som det går att diskutera vädret med en galning som inte tror att solen är varm, kan man diskutera politik med någon som inte förstår den nya politiska verkligheten.
För övrigt har muren REDAN BÖRJAT BYGGAS!
Projektet startades runt 2008. 100 mil står redan färdigt. Men det är nog bara en ondskefull dröm som du snart kommer vakna upp ifrån, bara du förnekar att den existerar riktigt många gånger.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mexico...States_barrier
Jösses amalia vilken sorglig uppenbarelse du och resten av fårskocken är. Sancho de la Pancha har ingenting att komma med när det gäller er "kamp".