2017-08-09, 22:04
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Utbildning? Jo man märker det på din stavning, ditt maniska emojianvändande och bristande verklighetskontakt.

Det är väl fan Trumps uppgift att ena sitt parti? Han har gått till val bl a på ett antal löften. Han sitter teoretiskt på en stadig maktgrund men sjabblar ju bort det med sina narcisstiska utfall i tal och tweets, sina lögner och att lillefar spelar honom som en liten fiol. Om Trump vore en tiondel så bra som du säger skulle han väl klara att ena sin egen kongress?

Hur är det Trumps uppgift att ena partiet? Hört talas om Mitch Mcconell? Trump kan inte göra rätt i din värld, du är så otroligt hatisk och arg över resultatet i valet att du inte ens kan se när han göder framgångar, som med jobbskapandet och börsrekorden, Obama var dålig för USA, kanske dags att erkänna detta?

OT: Och ja, jag är högre utbildad än dig förmodligen, jag har iallafall inte tid att sitta här hela dagarna och hata mot Trump

Hade du hellre sett Häxan på presidentposten din tölp?
2017-08-09, 22:09
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Hur är det Trumps uppgift att ena partiet? Hört talas om Mitch Mcconell? Trump kan inte göra rätt i din värld, du är så otroligt hatisk och arg över resultatet i valet att du inte ens kan se när han göder framgångar, som med jobbskapandet och börsrekorden, Obama var dålig för USA, kanske dags att erkänna detta?

OT: Och ja, jag är högre utbildad än dig förmodligen, jag har iallafall inte tid att sitta här hela dagarna och hata mot Trump

Hade du hellre sett Häxan på presidentposten din tölp?

Trump är ju guds utsände och Världens Bästa Människa - dessutom USA's president - menar du att han står maktlös i förhållande till kongressen? Ska han lösa problemen han har med golfspel och twittrande? Med massmöten? Eller med realpolitik?

Nej du är inte högre utbildad än mig. Skärp dig.
2017-08-09, 22:15
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Trump är ju guds utsände och Världens Bästa Människa - dessutom USA's president - menar du att han står maktlös i förhållande till kongressen? Ska han lösa problemen han har med golfspel och twittrande? Med massmöten? Eller med realpolitik?

Nej du är inte högre utbildad än mig. Skärp dig.

Jo, jag är högre utbildad än dig, tro mig.

Han är en bättre människa än dig det märker man iallafall. Jag har aldrig sett någon jobba hårdare än vad han gjorde under kampanjen, med 6-7 rallies per dag ofta. Hur mycket jobbade dina favoriter Bernie och häxan? Twitter är ett bra sätt att ta sig igenom fake news och MSM som CNN och NYT, trodde du hade greppat detta? Din idiot...
2017-08-09, 22:18
Medlem
TheStifmeisters avatar
"Incredible JOB numbers, consumer confidence at 16-year high and unemployment at 16-year low. We're Making America GREAT Again" - Trumps Facebook.

Succé! Detta är en stor succé för Trump, som har skapat rejält med jobb och minskat arbetslösheten till den lägsta på 16 år(!).

Vad tycker Trumpofoberna i tråden om detta? #MAGA
2017-08-09, 22:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jo, jag är högre utbildad än dig, tro mig.

Han är en bättre människa än dig det märker man iallafall. Jag har aldrig sett någon jobba hårdare än vad han gjorde under kampanjen, med 6-7 rallies per dag ofta. Hur mycket jobbade dina favoriter Bernie och häxan? Twitter är ett bra sätt att ta sig igenom fake news och MSM som CNN och NYT, trodde du hade greppat detta? Din idiot...

Hallå, du glömde dina gulliga emojisar.

Nej snälla kan inte the Stifmeister tycka jag är bättre än Donald Trump. Pretty please.

Kampanjen är över, om du hade missat det. Nu har ämbetsperioden börjat, det är nu det är dags att börja jobba och att leverera. Det klarar han uppenbarligen inte. (Det är nu du ska säga 'men 250 företag vill bygga muren #MAGA'.) Man får inte igenom sin politiska vilja via Twitter, eller att ha politiska massmöten. De grejerna sysslar han med pga sin narcisstiska personlighetsstörning, och det funkade när han bara behövde säga drain the swamp och make america great again. Det är ju nu han ska utföra detta, men det funkar inte för honom.

Han ha fullt sjå med att försöka manövrera mellan alla utredningarna och Putins krav på honom.
2017-08-09, 22:49
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det kanske är du som ska sluta vara dum i huvudet och tro på fake news som CNN och NYT. Trump har REDAN skapat rekord på börserna samt 1 miljon jobb, det ända Obama gjorde var att höja skulden mer än någon annan president, fail!
Ledsen, detta är uppgifter är ifrån myndigheter ger.
Och som ni Trumpnissar sa var fel, men visar sig nu när ni ska räkna jobb nu, så använder ni det samma.
Exakt som min analys var om detta fenomen, men då försäkra man mig "nej då, så skulle vi aldrig göra."
Se, nu är vi här, så en till lögn på berget lögner.

Ja, det blev dyrt för Obama vara president, då han hade en Republikans president som sänkte hela landet lagom för Obama ta över.
Inte göra nått, ja, då hade inte så extremt många nya jobb skapats.
Där ligger Obama i Topp, men vet det finns nån före.
2017-08-09, 22:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Var det inte flera av Clintons folk som fick sitt hem raidade och ändå blev hon frikänd? Det finns fortfarande inga bevis, acceptera det och låt Trump göra #MAGA
Man kan inte bli frikänd utan rättegång.
Vad du pratar om är att man gjorde bedömningen inget brott skett.

Såg du pratade om du var så utbildad, men sen inte kan en så enkel sak.
Jag får inte ihop detta, kan du det?

Samma kan ske med Trump, man går över och ser inget skett.
Dock vill ni skippa denna process som ni tyckte var extrem nödvändig för Hillary, hur kommer man till detta hyckleri?
Bara en ny gåta som Trumpnissar ger oss.
2017-08-09, 22:53
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ledsen, detta är uppgifter är ifrån myndigheter ger.
Och som ni Trumpnissar sa var fel, men visar sig nu när ni ska räkna jobb nu, så använder ni det samma.
Exakt som min analys var om detta fenomen, men då försäkra man mig "nej då, så skulle vi aldrig göra."
Se, nu är vi här, så en till lögn på berget lögner.

Ja, det blev dyrt för Obama vara president, då han hade en Republikans president som sänkte hela landet lagom för Obama ta över.
Inte göra nått, ja, då hade inte så extremt många nya jobb skapats.
Där ligger Obama i Topp, men vet det finns nån före.
Vi har redan fastslagit att du inte vet någonting, men en repris:
https://www.quora.com/When-George-W-...h-of-his-terms
"President Bush won office until Democrats won the House majority in the 2006 elections, taking control in January 2007 and maintaining it through the end of the Bush Administration."

Helt ärligt, ska man kalla andra för idioter bör man inte själv framstå som en.
2017-08-09, 22:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Hahahahahahaha, patetisk härskarteknik från en vänstervriden CUCK som dig, jag kan garantera att jag är högre utbildad än dig lilla gubben

Hur kan man ena GOP menar du? Det har alltid varit splittrat, men du följer väl inte Amerikansk politik antar jag? Förstår inte varför du har sånt hat mot Trump, är det för att du själv är väldigt omanlig av dig?

Hur känns det att Trump skapat 1 miljon jobb redan, medans Obama bara ökade på skulden? Fan vad skönt att världens mäktigaste man heter Donald Trump, hahaha! #MAGA
Obama är en av de som skapat mest jobb i USA historia, finns nån president som är värre.
Dock en sak säker, Trump kommer inte vara den personen som tar första platsen.
Av den enkla anledningen att man börjar närma sig taket där man inte hittar mer arbetare som vill arbeta.
2017-08-09, 22:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Vi har redan fastslagit att du inte vet någonting, men en repris:
https://www.quora.com/When-George-W-...h-of-his-terms
"President Bush won office until Democrats won the House majority in the 2006 elections, taking control in January 2007 and maintaining it through the end of the Bush Administration."

Helt ärligt, ska man kalla andra för idioter bör man inte själv framstå som en.
Bra försök, men nej.
Men ska komma ihåg denna, då jag kan använda den åt andra hållet i en framtid.
Och då kommer det inte låta som det gör nu, utan exakt tvärtom.
Och så har vi en hycklare till.
2017-08-09, 23:00
Medlem
klybans avatar
Citat:

Nej snälla kan inte the Stifmeister tycka jag är bättre än Donald Trump. Pretty please.

Kampanjen är över, om du hade missat det. Nu har ämbetsperioden börjat, det är nu det är dags att börja jobba och att leverera. Det klarar han uppenbarligen inte. (Det är nu du ska säga 'men 250 företag vill bygga muren #MAGA'.) Man får inte igenom sin politiska vilja via Twitter, eller att ha politiska massmöten. De grejerna sysslar han med pga sin narcisstiska personlighetsstörning, och det funkade när han bara behövde säga drain the swamp och make america great again. Det är ju nu han ska utföra detta, men det funkar inte för honom.

Han ha fullt sjå med att försöka manövrera mellan alla utredningarna och Putins krav på honom.
Glöm inte all golf han spelar, dubbelt så mycket som Obama.
Och Obama sa Trump att han inte kunde sköta sitt jobb för allt golfspelande.
Antar att Trump är dubbelt så dålig nu då mot Trump.
Ja, om man ska gå på hans egna ord i frågan.

Men vi vet redan att hyckleri är ett signum för Trumpnissar.

Med tanke på bristande framgångar för Trump, så kanske han skulle halvera sin golftid, så kanske han kan vara lika framgångsrik som Obama.
2017-08-09, 23:02
Medlem
Citat:

Vad menar du? På vilket vis jobbar han inte? Tror du att processen med att bygga muren, få igenom healthcare-reform samt tax-reform är något som går i en handvändning eller? Det är en sak att döma honom för detta i slutet av mandatperioden men att göra det redan nu är lite smått patetiskt.

Jag förstår förövrigt inte er obsession av att hävda att han spenderar dagarna framför twitter, tar väl knappt en minut för honom att göra ett inlägg där. Tror ni han sitter och rullar tummarna resten av dygnet eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in