Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 16:21
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Skyll inte på mig att Trump trampar i klaveret again and again.
Skyller jag på någon? Jag bara suckar att ni aldrig lär sig.
Citat:
Och nu är han president. Han borde ha annat att göra.
Så du är inte det minsta oroad över att republikanska politiker är oroade av det kaos som uppstått än en gång kring Trump.
Du kan inte se att det här är i en helt annan division?
Att hota/försöka skrämma förre chefen för FBI i en tweet är inte som att hota Hillary eller någon komiker i en TV_show.
Trump har gjort bort sig värre än någonsin. Han kommer att få användning för allt sitt teflon. Vi får se om det räcker den här gången.
Ehm. Logic error här.

Precis som du säger är det MYCKET allvarligare nu (jag häpnar att inte Clappers intervju är BREAKING överallt).

trots att det MYCKET allvarligare nu än då är GOP:s reaktioner MYCKET mer försiktiga än då. Nästan ingen kritiserar, många försvarar, och de flesta kommenterar inte eller gör det snålt.

Därför drar jag slutsats att deras bedömning är att Trump's väljarna "förlåter" honom (=Teflon) och att det blir som vanligt igen.

Jag upprepar igen. Republikanerna är värsta råttor och de skulle fly först.
Citat:
Att vissa av oss förväntansfullt gnuggar händerna får du stå ut med

EDIT:
Clapper's interview:
http://edition.cnn.com/2017/05/14/po...sia-collusion/

Jag måste säga att jag rent av är besviken över att Trump fick för lite kredd för det
Senast redigerad av FlashyBear 2017-05-15 kl. 16:26.
2017-05-15, 16:43
Medlem
Det ska bli kul 2018 när democrats minskar ännu mer när man faktiskt måste vara amerikan för att rösta.
2017-05-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
Det ska bli kul 2018 när democrats minskar ännu mer när man faktiskt måste vara amerikan för att rösta.

Säg inte det:

The Hill

Supreme Court refuses to hear appeal in NC voter ID case

The law required voters to present an approved form of photo identification before casting a valid ballot;

Och ja USA är ett konstig land där man inte behöver visa ID för att rösta, en del av deras freedom ideologi bullshit.
Senast redigerad av seeeg321 2017-05-15 kl. 16:55.
2017-05-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Säg inte det:

Supreme Court refuses to hear appeal in NC voter ID case

The law required voters to present an approved form of photo identification before casting a valid ballot;

Och ja USA är ett konstig land där man inte behöver visa ID för att rösta, en del av deras freedom ideologi bullshit.

Jag är fortfarande optimistisk till att det blir en utredning om voter fraud och efter det så blir nog voter id aktuellt ändå.
2017-05-15, 16:58
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Skyller jag på någon? Jag bara suckar att ni aldrig lär sig.

Ehm. Logic error här.

Precis som du säger är det MYCKET allvarligare nu (jag häpnar att inte Clappers intervju är BREAKING överallt).

trots att det MYCKET allvarligare nu än då är GOP:s reaktioner MYCKET mer försiktiga än då. Nästan ingen kritiserar, många försvarar, och de flesta kommenterar inte eller gör det snålt.

Därför drar jag slutsats att deras bedömning är att Trump's väljarna "förlåter" honom (=Teflon) och att det blir som vanligt igen.

Jag upprepar igen. Republikanerna är värsta råttor och de skulle fly först.

Det skålar vi på

EDIT:
Clapper's interview:
http://edition.cnn.com/2017/05/14/po...sia-collusion/

Jag måste säga att jag rent av är besviken över att Trump fick för lite kredd för det

Dom HOPPAS naturligtvis att väljarna förlåter och att ovädret drar förbi den här gången också. Men dom verkar rädda och rådlösa. För vart ska dom fly? Tvingas han bort är dom roderlösa inför valet 2018.
Pence är ju slängd under bussen och avslöjad som lögnare (eller lättlurad dumbom) av presidenten själv.

Det är bara att ligga lågt och nervöst vänta på nästa infall av den vandrande katastrofen.
2017-05-15, 17:01
Medlem
bernad_laws avatar
Nu börjar det hela sippra ut i MSM också:

Citat:
Scarborough said he’s heard from FBI sources that the investigation had gathered steam in recent weeks, and he said Comey was fired in response to that development.

“They have already found the string and they are pulling on it, based on my contacts inside the FBI and they are starting to tug on that string, and they are going to keep tugging, keeping going, and it’s accelerated because of the way he fired Comey, and he knows it,” Scarborough said.
https://www.rawstory.com/2017/05/mor...UCevS8.twitter

Det finns ingen seriös bedömare som numera påstår att det inte finns något här, och republikanerna börjar seriöst att huka sig nu. Rysslandshistorien har inte dött det minsta, den har inte minskat i omfattning, och både det amerikanska folket och politikerna börjar vakna till vad som skett.
2017-05-15, 17:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
Jag är fortfarande optimistisk till att det blir en utredning om voter fraud och efter det så blir nog voter id aktuellt ändå.

Det kommer att smälla hårdast mot republikanerna dock, de fall där man fann valfusk så var det just Trump Supportrar som gick in och röstade ytterligare en gång under 2016.

Det finns i dagsläget inte några bevis för att latinos skulle ha gått och röstat illegalt, inte ens de siffror som man har försökt presentera säger att latinos fuskar utan det visar på att den största mängden illegala röster är av vita, men visst fortsätt ni på den konspirationsteori som Trump har slängt ur sig för att hans ego inte klarar av att alla inte älskar honom.
2017-05-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Det finns ingen seriös bedömare som numera påstår att det inte finns något här, och republikanerna börjar seriöst att huka sig nu. Rysslandshistorien har inte dött det minsta, den har inte minskat i omfattning, och både det amerikanska folket och politikerna börjar vakna till vad som skett.

Han säger också:

'Morning Joe' hosts: Conway secretly hates Trump

Fan hände med dig du hade bra teorier innan Ryssland grejen började blekna senaste veckorna.

Nu jagar du bara spöken med att använda Scarborough som källa när han hatar Trump.
2017-05-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det finns i dagsläget inte några bevis för att latinos skulle ha gått och röstat illegalt, inte ens de siffror som man har försökt presentera säger att latinos fuskar utan det visar på att den största mängden illegala röster är av vita

Detta säger ju dock inte emot vad jag sa, tänk på att BLM och antifa och andra radikala vänstergrupper är mest vita som skäms över att deras föräldrar är rika medan de själva har slösat bort många tusentals dollar på värdelösa utbildningar (social studies).

edit: Man kan ju också fråga sig om det du sa verkligen stämmer med tanke på att democrats verkligen inte vill utreda för det, om det skulle vara så att det är republicans som förlorar på det så borde ju democrats tacka och ta emot.
Senast redigerad av toduah 2017-05-15 kl. 17:21.
2017-05-15, 17:28
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Jasså? Dom flesta seriösa bedömare som inte runkar till CNN säger att denna Ryssland-fake news bara är en konspirationsteori som hade fått Alex Jones att blekna i jämförelse

Ta av dig foliehatten slottsherre och Bernard_law ert hat för Trump får inte historien att bli sann utan det är bara fake news CNN som pushar denna agendan. Du har haft fel i Trump tråden sedan starten, varför skulle det ändras nu? #MAGA
2017-05-15, 17:29
Medlem
TheStifmeisters avatar
Vart är bevisen för att Ryssland samarbetar med Trump admin? Varför har dom inga bevis?? FBI har inte hittat något relevant på månader Greppa efter halmstrån Zergrush
2017-05-15, 17:42
Avstängd
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Jasså? Dom flesta seriösa bedömare som inte runkar till CNN säger att denna Ryssland-fake news bara är en konspirationsteori som hade fått Alex Jones att blekna i jämförelse
Du får gärna dela med dig lite av alla dessa "seriösa bedömare"...
För det kan väl inte vara så att de bara finns hemma hos dig? Jag menar, om de nu har gjort djupgående och noga undersökta slutsatser så måste dessa väl finnas någonstans att ta del av?

Vore spännande att se vad denna "majoritet" av fackmän har att säga!

Edit: För det är inte det här vi snackar om nu, va?
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Källan är hela YouTube och Twitter
Senast redigerad av zergrush 2017-05-15 kl. 17:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in