Citat:
Ursprungligen postat av
LagomMDMA
Som jag ser det kan två saker hända. Antingen träffas ni & du berättar, varpå hon säger att hon känner likadant & ni kan börja ses mer seriöst. Alternativ två är att hon redan är "över" dig eller känner att det inte kommer funka då ni inte ligger rätt i synk.
Hur som helst är det alltid mer värt att berätta. Även om det inte skulle leda till ett förhållande så kan ni efter att du ridit ut dina känslor fortsätta som vänner, och kanske lyckas i framtiden. Lev väl & lycka till!
Jo, men du tror inte att det blir lite skumt om jag kommer nu och frågar om vi kan ses? För vi stöter liksom inte på varandra normalt i vardagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
nilserikkk
Det är nog ingen som förstår hur brudar fungerar.
Varför frågade hon om ni bara skulle vara vänner för att sedan börja grina?
Efterblivet.
Varför kan hon inte bara säga att hon tycker om TS om hon nu gör det?
Ring och säg att du saknar henne så får man se vad som händer.
Skumt bara.
Hon började gråta för att hon tyckte att det var jobbigt. Vilket jag i och för sig inte förstår, men det är ju en annan sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Jag är skeptisk till att hon ville höra en kärleksförklaring. Man dumpar ju inte folk för att få höra sånt. Om inte annat blir det ju jävligt konstig stämning efteråt även om du hade sagt att du älskar henne. Att hon började gråta har nog mer med att hon tyckte det var jävligt jobbigt att sitta där och tala om hur hon känner. Rädd för att du ska bli besviken eller ledsen etc. Och sen brast det när det väl var sagt.
Jag tror inte det hade spelat någon roll. Hon ville bara dumpa på ett snyggt sätt, istället för att skicka sms eller dylikt. Hon ville bara få det överstökat. Hon hade nog gått igenom en miljon olika scenarios i huvudet innan hon bad om att få prata med dig. Att du skulle börja häva ur dig kärleksförklaringar var ett scenario. Att du skulle bli sur och gå därifrån var ett annat osv. Att det inte blev mer dramatiskt än det blev var nog mest en lättnad för henne.
Om det hela bara var en scam för att hon ville höra kärleksförklaringar hade hon nästan garanterat hört av sig vid det här laget. Folk brukar funka så. Man gör slut eller säger dumheter för att få en reaktion, sen får man panik när man inser vad som hände. Och ringer och messar dygnet runt. Jag tror det bästa är att bara släppa hela grejen.
Jo, du har nog rätt i det.
Citat:
Ursprungligen postat av
skurren83
Du lärde dig förhoppningsvis något iaf. När en tjej säger så hade jag sagt att jag är inte intresserad av fler vänner, så om det är det du vill kommer det inte funka. Då behåller du din heder och genomskådar hennes "tester". lycka till
Fast, intresserad av fler vänner är jag och min heder skiter jag fullständigt i. Vi träffades bara av en slump, har inga gemensamma vänner och umgås inte i samma sammanhang, så det spelar liksom ingen roll ur det perspektivet.
Citat:
Ursprungligen postat av
skurren83
problemet är att killar/män tänker logiskt medan kvinnor tänker med känslor.
det går att lära sig hur hondjuren fungerar men tro inte att det kommer låta lågiskt
och ring INTE å säg att du saknar henne, skulle hon ringa dig så snacka inte en massa bestämm en dejt och ta det därifrån....
Varför skulle jag inte ringa menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
skurren83
dubbelpost
Va?