Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-12-21, 21:01
Medlem
jolons avatar
Jag vet inte om jag r helt dum och vntar i ondan men whatever,,, borde det inte dyka upp en Monkey Island 5 snart? (jo jag vet att det var tio r mellan 2an och 3an ) vodoo tanten r ju signad fr FEM spel!
Citera
2005-12-22, 09:44
Bannlyst
Vi r fler n du som hoppas, personligen hoppas jag p en tergng till 2d men jag tnker inte hlla andan. Jag skulle vara njd med en remake p ettan och tvan, talkie versoner vore kul.
Citera
2006-07-23, 01:25
Medlem
jolons avatar
Fett lngsam trd men jag loggar bara in hr nr jag r tillrckligt full,, Tydligen s jobbas det p en femma men personligen s tror jag att steget kommer bli som mellan MI2 och MI3 tyvr
Citera
2006-07-24, 02:52
Medlem
Perfekts avatar
jag lste att det inte verkar vara ntt monkey spel p g detta decenium.
Citera
2006-07-24, 03:59
Medlem
Cum*s avatar
Lste ngonstans tror det var scummbar.com att mannen bakom MI spelen inte tnke brja p ngot nytt spel frrns r 2015
Citera
2006-07-24, 04:29
Medlem
cavalls avatar
http://www.worldofmi.com/thegames/monkey5/index.php
Citera
2006-07-24, 05:11
Bannlyst
Dom flesta som tycker om Monkey Island lirar vl ven Broken sword?

http://www.speldirekt.com/v2_5/default.asp?

Men jag lngtar verkligen efter ett nytt Mnki Ailnd lir
Citera
2006-07-24, 06:44
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eufori
Vi r fler n du som hoppas, personligen hoppas jag p en tergng till 2d men jag tnker inte hlla andan.

Jag trodde att jag var den enda!

Radikal08:

r Broken Sword bra? Har fr mig att jag har testat det p Xbox och att det var vldigt dligt, men jag kan minnas fel.
Citera
2006-07-24, 08:59
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
r Broken Sword bra? Har fr mig att jag har testat det p Xbox och att det var vldigt dligt, men jag kan minnas fel.
Jag har lirat Broken Sword bde p Playstation och p Windows och jag tycker spelen r riktigt bra, ven om det r p dator dom ska spelas. Tar fram dom 2 frsta spelen emellant och lirar igenom.

Eftersom du spelat p XBOX s gissar jag att du lirat BS: The Sleeping Dragon, den r det svagaste spelet hitills, jag tycker du br spela BS: Shadow of the templars frst och sedan BS: The Smoking Mirror.
Citera
2006-07-24, 09:20
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
Jag har lirat Broken Sword bde p Playstation och p Windows och jag tycker spelen r riktigt bra, ven om det r p dator dom ska spelas. Tar fram dom 2 frsta spelen emellant och lirar igenom.

Eftersom du spelat p XBOX s gissar jag att du lirat BS: The Sleeping Dragon, den r det svagaste spelet hitills, jag tycker du br spela BS: Shadow of the templars frst och sedan BS: The Smoking Mirror.

Tackas, ska gras. Ska nog gra en bestllning p bde Call of Chtulhu(stavning) och Broken Sword 1 & 2-samlingen. Vart vore det vettigast att bestlla ifrn? Webhallen tro?
Citera
2006-07-24, 09:42
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Vart vore det vettigast att bestlla ifrn? Webhallen tro?
Play.com
Citera
2006-07-24, 10:45
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Play.com

Ah, de hade ju gratis frakt! Men man mste betala med kreditkort, va?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in