Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2006-07-28, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarch K
Varfr klagar ni p 4:an? Det r hur bra som helst ven om det r smst i serien
Jag har delade meningar om MI5. Jag hade mer n grna sett ett MI5 om de hoppar tillbaks i serien och frklarar slutet p MI2 eller ngot liknande, men om de ska komma p en ny story i storyn kan det lika grna vara.
Sen kommer nackdelen att MI5 kommer vara i ett uselt DVD-fodral och det frstr verkligen allt.

Jag trodde att de ordentliga spelfodralens era var ver i och med Monkey island 4. Det var iaf det sista jag fick ngon ordentlig kartong till. Kort drefter kom den ocks i ett snt dr dvdfodral. (Heroes 4 och Oblivion LE fick jag iofs i pappkartonger, men de var s sm. -Ingen knsla. )
Citera
2006-07-28, 22:30
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eufori
Vi r fler n du som hoppas, personligen hoppas jag p en tergng till 2d men jag tnker inte hlla andan.

Jag ocks. Mysgrafiken i var snyggare i trean. Men eftersom det inte r 1995 r det nog fr oskert att utveckla ett peka&klicka-spel och hoppas att tminstone nostalgikerna kper det.
Citera
2006-07-29, 02:01
Medlem
Patriarch Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMario
Man fr ju hoppas p ngon stor lda a la Limited Edition. Annars ser det ju illa ut i din Monkey-hylla.

Ooh, s du minns den
Ja man fr hoppas att det kommer ngon sdan version om en femma dyker upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Eufori
Jag trodde att de ordentliga spelfodralens era var ver i och med Monkey island 5. Det var iaf det sista jag fick ngon ordentlig kartong till. Kort drefter kom den ocks i ett snt dr dvdfodral. (Heroes 4 och Oblivion LE fick jag iofs i pappkartonger, men de var s sm. -Ingen knsla. )

Du menar Monkey 4 va?
Citera
2006-07-29, 04:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarch K
Du menar Monkey 4 va?

Jo.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera