Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-25, 17:28
  #1
Medlem
Exceeds avatar
Var väldigt tveksam om jag verkligen skulle bege mig till Helsingör och Citygirls efter allt dåligt jag hört om dom på diverse forum. Men bestämde mig för att chansa och valde Veronica Blanca.
Positivt är att bilderna stämmer väldigt bra överens med verkligheten och jag tyckte till och med att hon var något snyggare IRL! Hon är något mörkare än på bilderna.
Hon var mycket vänlig och glad, kollade så att jag visste vad det kostade eftersom det var min första gång. Tillrättavisade mig utan sura miner då jag gjorde saker som jag inte var säker på om de var tillåtna. Mycket renlig och noga med hygienen både före och efter mötet (är nog de flesta egentligen).

Skulle definitivt kunna tänka mig göra ett återbesök där inom en snar framtid.
Citera
2008-06-25, 17:34
  #2
Avstängd
warclowns avatar
tackar för tipset! vart ligger helsingör? kanske kan ta en liten tripp med polarna
Citera
2008-06-25, 19:08
  #3
Medlem
Exceeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
tackar för tipset! vart ligger helsingör? kanske kan ta en liten tripp med polarna


Rakt över sundet från Helsingborg, 15-20min med färja.
Citera
2008-07-03, 19:44
  #4
Medlem
Drinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exceed
Tillrättavisade mig utan sura miner då jag gjorde saker som jag inte var säker på om de var tillåtna.


woot? Vad gjorde du nu?
Citera
2008-07-08, 15:15
  #5
Medlem
Exceeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
woot? Vad gjorde du nu?


Lät rätt skumt nu märker jag

Nej, tog på henne mellan benen vilket jag inte fick då jag betalat för en superdansk.
Citera
2008-07-12, 13:34
  #6
Medlem
KollaPolskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exceed
Lät rätt skumt nu märker jag

Nej, tog på henne mellan benen vilket jag inte fick då jag betalat för en superdansk.

En superdansk innebär?
Citera
2008-07-12, 14:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KollaPolski
En superdansk innebär?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=129829
Citera
2009-07-25, 01:21
  #8
Medlem
scammer2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phade
https://www.flashback.org/showthread.php?t=129829
Om en superdansk innebär samlag flera ställningar vafan får han inte ta na mellan benen för då? hahaha
Citera
2009-08-02, 14:44
  #9
Medlem
öpöz000rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scammer2
Om en superdansk innebär samlag flera ställningar vafan får han inte ta na mellan benen för då? hahaha



LOL ja det skulle jag också vilja veta.
Citera
2010-04-16, 22:00
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Exceed
Var väldigt tveksam om jag verkligen skulle bege mig till Helsingör och Citygirls efter allt dåligt jag hört om dom på diverse forum. Men bestämde mig för att chansa och valde Veronica Blanca.
Positivt är att bilderna stämmer väldigt bra överens med verkligheten och jag tyckte till och med att hon var något snyggare IRL! Hon är något mörkare än på bilderna.
Hon var mycket vänlig och glad, kollade så att jag visste vad det kostade eftersom det var min första gång. Tillrättavisade mig utan sura miner då jag gjorde saker som jag inte var säker på om de var tillåtna. Mycket renlig och noga med hygienen både före och efter mötet (är nog de flesta egentligen).

Skulle definitivt kunna tänka mig göra ett återbesök där inom en snar framtid.

Fastän tråden inte är purfärsk så tillåter jag mig en dagsfärsk recension av Veronica.

Träffade henne första gången för ca tre år sedan när hon gjorde sin debut på Citygirls. Hon kom då från hemvården på svenska Gotland! Fantastiskt fin då. Vacker sexig och luktade fantastiskt gott. Tog sig mycket god tid. Tog lägsta taxan och gav högsta utdelningen.

Idag har förfallet nått en god bit på vägen. Irriterad, svettig och jäktad. Bara pengajägare. Hade beställt och betalt:

Dansk 1 stilling. 500,-

Hon vart nästan förbannad när det inte gick för mig på handjobbet utan jag skulle krypa på som ju ingår i Dansk.

Tyvärr så kan jag inte rekommendera denna kvinna längre.
Citera
2010-06-13, 17:34
  #11
Medlem
nuendasts avatar
Camilla på Citygirls Helsingör

Hade vägarna förbi Helsingör i fredags och gjorde då också ett besök på Citygirls, vilket också var mitt första besök där. Fick en träff med Camilla som ni hittar här:

http://www.citygirls.dk/dansk/camilla-dk.htm

På sidan står det att hon är Svensk men hon vad absolut Dansk, inget annat. Bilderna är äkta, men "photoshoppade". I verkligheten är hon lite mulligare ändå, och egentligen för mullig för min smak. Men hon har goa naturliga och stora bröst. Underbara att suga på

Beställde en stund med fransk + dansk = suga kuk och knulla för 700 danska. Och jävlar va go hon var på att suga kuk. SKön inlevelse och hon tittade hela tiden på mig med kåta ögon. Hon bjöd verkligen på sig själv och det är inte många tjejer som kan suga kuk så som hon gjorde.

Efter ett tag bytta vi så hon gränslade mig och red mig. Fungerade utmärkt och det gick tydligen för mig i rättans tid, för precis efteråt knackade det på dörren som meddelande att nu var tiden slut.

Ok pris på en tjej som verkligen suger bra och är skön att knulla. Som sagt så förderar jag kanske lite smalare tjejer och egentligen vill jag ha lagom handfulla bröst. Men Camillas DD var härliga att knåda och suga på. Något för er som älskar stor bröst som är helt naturella, alltså inget silicon.
Citera
2010-06-13, 17:43
  #12
Medlem
Grattis till en trevlig upplevelse. Personligen fungerar det inte för mig med mulliga kvinnor. Men smaken är ju som baken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback