Någon som vet något om denna killen? I Aftonbladets artikel nämns det att han för ca 2 år sen blev dömd för rån mot en butik och har spenderat 5 år i fängelse, bland annat på kumla. Vad har han mer blivit dömd för? Någon som kan få fram en FUP?
Stod inte mycket här inte..Han behöver man väl inte säga mycket om han är kriminell som många andra och han har blivit en "tuffing" pga att han suttit på kumla och drar ofta den "jag satt på kumla" för ungodmarna i orterna..Bara spelar mangas i princip och sätter sitt namn bakom en högsäkerhets anstalt
det verkar som att han hamnade innanför murarna igen enligt hans facebook , där hänger även hans brud som är gravid och skriver irriterade kommentarer till småbrudar som gillar alex
Å den sorliga jävlen ska sätta ett barn på jorden, som han inte kommer kunna ta hand om, mamman har fördärvat sitt liv, dom kommer göra slut. Men han kommer inte acceptera att hon är ihop med någon annan, hon får spö, han hotar henna. Åker in...
Alltså DÖ, de e nog det bästa.
"Vi är många gudar som backar upp dig gå och döda maskinisten"
var det någon som skrev på hans sida. Är där något mellan dom?
Jag känner Alex sen långt tillbaka och han är en korrekt och bra snubbe. Han har tidigare i livet blivit dömd för personrån och har efter det avancerat lite i den kriminella världen. Vilka han umgås med och vad han har gjort ska jag inte gå in på, men jag kan säga att Alex inte är en ny "Sebbe Staxx". Alex är original och har en fantastisk förmåga när det handlar om musik. Han gjorde alla sina beats själv och är i grunden en duktig gitarrist.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!