Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-29, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfemm
Haha jag pallar inte skräckfilmer, blir alldeles för rädd! Konstigt nog, för jag vet ju att dessa är lika mycket hittepå som paranormala tv-program.

Hehe, ja, det verkar vara så för vissa. Kan ju vara någon form av överlevnadsinstinkt som ligger djupt rotad i oss. Men jag kan koppla bort det just när det gäller filmer med skådespelare. Sen är ju de flesta skräckfilmer ganska dåliga, och jag tycker det ska mycket till för att man ska hitta någon som faktiskt är värd tiden man lägger.
Citera
2024-12-10, 09:59
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Det blir mycket bättre väl framme vid pärleporten till himmelriket, jorden är inte den bästa platsen.

Har försökt flera gånger att hitta någon som är associerad med dig men ingenting har dykt upp än.
Fysisk närvaro är vanligtvis rekommendationen vid liknande händelseförlopp.

Hur går det med mina avlidna vänners andar? Är de motvilliga?
Citera
2024-12-10, 13:31
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Hur går det med mina avlidna vänners andar? Är de motvilliga?

Ingen av dom tar upp tråden och kommunicerar med mig..
Var inte svårt att hitta mig, lyser upp hela omgivningen..

Förmodar det värsta att behöver fysiskt vara kring din sovplats ett tag se vilka som besöker dig.
Kan säga att du inte har många som hänger över dig förmodar att förmodat besök är besökande.

Det betyder att du inte har dräpt någon och denna hemsöker dig från bortom graven, positivt.
Citera
2024-12-11, 09:57
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ingen av dom tar upp tråden och kommunicerar med mig..
Var inte svårt att hitta mig, lyser upp hela omgivningen..

Förmodar det värsta att behöver fysiskt vara kring din sovplats ett tag se vilka som besöker dig.
Kan säga att du inte har många som hänger över dig förmodar att förmodat besök är besökande.

Det betyder att du inte har dräpt någon och denna hemsöker dig från bortom graven, positivt.

Så då måste man alltså döda någon här framöver för att få ett medium att ha någon i ens närhet att prata med!?
Jag ska fundera på saken och se om det är någon jag känner som likt en engångsartikel kan knycklas ihop och källsorteras.

Det verkar som lite lustiga kriterier bara. Måste alla som vill läsas av medium vara mördare till yrket först?
Citera
2024-12-14, 19:54
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Så då måste man alltså döda någon här framöver för att få ett medium att ha någon i ens närhet att prata med!?
Jag ska fundera på saken och se om det är någon jag känner som likt en engångsartikel kan knycklas ihop och källsorteras.

Det verkar som lite lustiga kriterier bara. Måste alla som vill läsas av medium vara mördare till yrket först?

Många människor har tagit ett liv och den döde hänger över dom tills deras dödsdag blir verklighet.

Men tillbaka till ämnet, kan du föreställa dig gå ner på stan och ta en fika med ett medium någon gång?
Citera
2024-12-15, 10:01
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Många människor har tagit ett liv och den döde hänger över dom tills deras dödsdag blir verklighet.

Men tillbaka till ämnet, kan du föreställa dig gå ner på stan och ta en fika med ett medium någon gång?

Jag har träffat medium och massor med människor som hävdat sig vara "synska" och ingen av dem har kunnat läsa någonting riktigt revulotionerande varken på mig eller andra.
Om andevärlden är icke-jordbunden borde den inte bry sig om om jag fikar med ett medium eller inte, eller hur!?
Citera
2024-12-15, 13:37
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Jag har träffat medium och massor med människor som hävdat sig vara "synska" och ingen av dem har kunnat läsa någonting riktigt revulotionerande varken på mig eller andra.
Om andevärlden är icke-jordbunden borde den inte bry sig om om jag fikar med ett medium eller inte, eller hur!?

Jag är högst intresserad av att ifall du träffar andra medium, svartsjukedrama delux.

Ett riktigt medium borde ju ha sagt alla hälsningar från dödsdalen som dina anhöriga eller vänner vill framföra, vanligtvis.
Citera
2024-12-15, 21:25
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ett riktigt medium borde ju ha sagt alla hälsningar från dödsdalen som dina anhöriga eller vänner vill framföra, vanligtvis.

Problemet är att jag inte bekräftar dem utan jag låter dem fantisera fritt utan att nicka, mmma eller se igenkännande ut.
Då kan de helt plötsligt ingenting. Inte ett dyft.
Även om de gissar ett tjugotal saker samtidigt så är det alltid, 10 gånger av 10, totalt snömos.
Citera
2024-12-15, 21:50
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Problemet är att jag inte bekräftar dem utan jag låter dem fantisera fritt utan att nicka, mmma eller se igenkännande ut.
Då kan de helt plötsligt ingenting. Inte ett dyft.
Även om de gissar ett tjugotal saker samtidigt så är det alltid, 10 gånger av 10, totalt snömos.

Ja du borde ha blivit chockad eller förvånad över vad som dyker upp då det oftast är ytterst personligt och är information endast du själv kan ha någon kännedom utav.

Vad är det för låg klass medium du träffat tidigare egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in