2025-01-05, 01:50
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaduville
Jag ser en grön/röd ”tag” och en genomskinlig pryl med något inuti. Ditt vardagsrumsbord är svart (typ glas?) och det finns ett fat med ljus på (tre stycken?) och en tidning?? Fast jag tror du ej är i generationen som läser tidningar så kan vara för inrednings skull?

Jag skämtar åsido men kul att prova på att testa sin magkänsla och intuition HAHA vilket säkert är helt åt helvete - feedback från dig uppskattas gärna. Puss och kram

Hmmm... Farsans nyckel har en tag, men den är blå och ligger i bilen just nu.
Ingen genomskinlig pryl med innehåll på bordet heller.
Vardagsrumsbordet är icke i glas, det finns ett värmeljus i en sorts lykta men ingen tidning. På mattan under bordet ligger en mapp med föreningspapper just nu. Jag kör inredningsmodellen: "Släng den på golvet så syns den inte så mycket".

Det var 100% fel, men det är också en bedrift i sig. Grattis!
Citera
2025-01-06, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Hmmm... Farsans nyckel har en tag, men den är blå och ligger i bilen just nu.
Ingen genomskinlig pryl med innehåll på bordet heller.
Vardagsrumsbordet är icke i glas, det finns ett värmeljus i en sorts lykta men ingen tidning. På mattan under bordet ligger en mapp med föreningspapper just nu. Jag kör inredningsmodellen: "Släng den på golvet så syns den inte så mycket".

Det var 100% fel, men det är också en bedrift i sig. Grattis!

Fick mig ett gott skratt i alla fall så värt ett försök HAHAH
Citera
2025-01-08, 16:50
Medlem
Borde vara samma energi som låtsas vara Jesus änglar de har kontakt med.

Kanske får skaffa en frekvensmätare jag med eftersom alla tror att de använder normala frekvenser och energier mot individer här.
Luften är som pest här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in