Inget fan av hen, var enklaste sttet att f fram att det spelar ingen roll om det r tjej eller kille. I mitt fall var min sambo en kille. Det viktiga jag ville f fram r att ja det r fullt mjligt utveckla ett beroende av Stesolid mm o som sen kan leda till mer o diverse starkare/andra preparat.
Voil enter
![Tongue](https://static.flashback.org/img/smilies2/tongue.gif)
... Just det dr att han knde att han mste ta dem, inte klarar sig utan, pillrena var vad "nappen" r fr smbarn.... "tryggheten"... Alltid noga med att piller fanns med o nra till hands. Hade koll p nr han tagit o hur dags han skulle ta igen... S fort han knde efter o mdde lite dligt s tog han ju piller igen.... Nr han knde substanserna var p vg ut ur kroppen mdde han dligt o var synd om o fyllde p istllet fr att hrda ut o bli av med elndet... Han sg inte vad tabletterna gjorde med honom o frndrade honom.
Det var ju inte bara han som lskade... Jag lskade ju honom ocks... Det var dock ocks svrt o smrtsamt... Var som att leva med tv olika sidor av honom... Den lugna, fina, bra som man tyckte s mycket om, o sen kunde det svnga... Humrsvng som han inte sg/erknde/var medveten om... Han fick fr sig snt som var befngt/inte stmde... Mycket var mitt fel, inte hans... Han sg inte att det var pillrena...
Han frsvarade alltid pillrena... De behvde han ju... Han mdde ju dligt o "doktorn" stod ju p hans sida o hade ju sagt att han "mste" ta dem.... Man tycker att han skulle f nog av de fysiska obehagen om inte annat..., som nr hjrtat skenar, ingen behaglig knsla sg man ju p honom... Man blir ledsen av att st bredvid maktls ocks. Gr ont i en. S str man bredvid o sger "ja men det r ju tabletterna som frgr dig".... Han visste det vl sjlv ocks, men fortsatte p banan o frsvarade att han behvde dem... Han sg sig nog aldrig som beroende, det var mer att pillrena var nappen...
Berg och dalbanorna tog till slut ut sin rtt... Hur mycket jag n kan tycka om honom nnu, s blev det fr svrt och smrtsamt att leva i det dr... Han tnkte ju inte ge upp pillrena heller... Dem behvde han ju hette det... Ja o han har ju trappat upp istllet fr ner sedan vr tid... Det r en sorg... Hade nskat annorlunda fr oss, men vill inte leva i att se/f erfara "missbruket"... Fr jobbigt.... Han behver vilja rdda sig sjlv fr att f till en frndring... Man kan inte rdda ngon som inte vill/r redo... Man mste sjlv bestmma sig o vilja sjlv... Vet inte om han ser sig sjlv som beroende nnu ? , o tycker det r fr svrt fr att sluta..?, eller om han r bekvm med pillrena n eller tycker det kvittar o bara kr p... Har inte hrt honom nmna ngot om att sluta iaf...
Gr dig av med tablettmissbruket o lev med ngest p vanligt stt istllet. Tabletterna fr dig inte att m bttre. S mycket negativt skit de medfr... Skulle sga att ngesten blir n vrre av de dr tabletterna o nr de dr substanserna lmnar kroppen... Fyll inte p med mer d utan hrda ut o bli kvitt det en gng fr alla... Otckt hur de dr tabletterna pverkar o personfrndrar... Alla knner vi ngest... Man fr lra sig att hantera den p annat vis n med piller... Jogga hjlper mig... Bttre n piller...