Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-04, 23:57
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Gusten blev fruktansvrt trkig nr han landade programledarrollen.

Sjukt strigt ocks att han ska anvnda ordet "sledes" i varannan mening.

Jag har inget ver till ngon av gubbarna i denna podden och har drfr inte ens lyssnat ens 1 sekund tutoballuto i hela mitt liv. Trkiga versttande dryga smygrasister som r woke utt klarar jag mig grna ifrn. Basta!
Citera
2024-09-05, 00:09
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Jag har inget ver till ngon av gubbarna i denna podden och har drfr inte ens lyssnat ens 1 sekund tutoballuto i hela mitt liv. Trkiga versttande dryga smygrasister som r woke utt klarar jag mig grna ifrn. Basta!

P vilket stt r dom smygrasister?
Citera
2024-09-17, 20:52
Medlem
kom igen ge oss lite snask frn kvllen som
sprade ur? Hade Wilbacher dragit en lina fr mycket eller vad hnde?
Citera
2024-09-18, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Du har inte lyssnat 1 sekund men r helt vertygad om att dom r versittande smygrasister? Pengarkta jvlar r dom snarare och Gusten r PK.
Citera
2024-09-24, 15:14
Medlem
jarhoiss avatar
De har nu ppnat upp mndagsavsnitten fr gratislyssning i den vanliga poddspelaren. Har grdagens i mina lurar nu och det slr mig hur lite jag saknat dem
Citera
2024-10-01, 18:57
Medlem
Citat:
Knns som att PodMe kanske inte ngrar sig (n) men att dom r besvikna p hur f (spekulation) som fljde med dom dit.

Konstant snack om rabattkoder, snack om 10 gratis avsnitt som man kan dela gratis till vnner om man har PodMe premium i deras avsnitt och nu har dom brjat lgga upp kortare avsnitt p Spotify fr att locka fler lyssnare till PodMe.

Dom betalade vl 8 miljoner till Gusten och Wilbacher(?).

Vet att mnga i min krets som har slutat lyssna p TuttoBalutto sedan dom drog till PodMe.

Mnga kr fotbollsmorgon istllet.

Aja, Gusten och Wilbacher skrattar till banken.

Har ven noterat att dom har brjat bli vidriga med galet mycket reklamer i Tuttosvenskan.

Mnga avsnitt har reklam bokstavligen talat dom frsta 5 minuterna av deras avsnitt.

Sen ska dom alltid brja droppa "spontant" snack mitt i avsnitten om ngot jvla snus, MQ samt ngot jvla Carla Bilar eller ngot.

Nu slpper dom gratis mndagsavsnitt p alla plattformar kontinuerligt (medan dom gr reklam fr PodMe). PodMe mste ligga p dom som fan.
Citera
2024-11-08, 01:07
Medlem
Citat:
Nu slpper dom gratis mndagsavsnitt p alla plattformar kontinuerligt (medan dom gr reklam fr PodMe). PodMe mste ligga p dom som fan.

r det fortfarande vrt att betala trots att de slpper gratisavsnitt nu? Jag var prenumerant frut men bytte kreditkort och d fll prenumerationen ur systemet. Funderar p att ta upp det igen men samtidigt finns det andra poddar jag hellre stttar
Citera
2024-11-30, 18:55
Medlem
GhostofMozarts avatar
Har Tutto Balutto och Tuttosvenskan ngon sammakoppling?
Knns ju nd som Tuttokillarna har cementerat begreppet Tutto till sitt i Sverige, fittigt om Tuttosvenskan bara kapade det fr att rida p deras namn?
Har lyssnat mkt p Tutto Balutto men inte p Tuttosvenskan men har fattat det som att det r ett helt annat gng som rattar det, hur ligger det till?
Citera
2024-12-03, 23:35
Medlem
Ambivalens_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofMozart
Har Tutto Balutto och Tuttosvenskan ngon sammakoppling?
Wilbacher r delgare i K26 som producerar massa Tutto-poddar, dribland tuttosvenskan. Svanen och Freddie frn tuttosvenskan r ocks med i K26, s de r en del av samma gng.

En av deras senaste produktioner r Viva Fotboll. Ett dagligt magasin som gr igenom internationell fotboll med fokus p de stora europeiska ligorna. Jag r ganska neutralt instlld till Svanen, Bojan, Pinthorp (gillar Sia) men de gr tv saker som inte fotbollsmorgon gr--de skippar hela influencer/off-topic grejen som Fotbollsmorgon satsar p, och ger en hel del uppmrksamhet till italienska och spanska ligan. Dessa tv punkter gr att jag just nu fredrar Viva fotboll trots att jag egentligen gillar Fjll, Fabbe, Robin, Axel och gnget mer. Jag kan dock gilla att fotbollsmorgon ocks tar i strre frgor kring fotbollen och bjuder in fotbollsrelaterade mnniskor, men de glmmer ibland bort den dagsaktuella fotbollen till frmn fr trams.
Citera
2024-12-10, 09:19
Medlem
Treschows avatar
Intressant...

B 22204-24
City klagarkammare i Stockholm ./. Thomas Wilbacher
grovt rattfylleri m.m.
Citera
2024-12-10, 18:41
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Intressant...

B 22204-24
City klagarkammare i Stockholm ./. Thomas Wilbacher
grovt rattfylleri m.m.

Driver du? Hittar inget nn annanstans. Men skulle inte vara frvnad.
Citera
2024-12-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Driver du? Hittar inget nn annanstans. Men skulle inte vara frvnad.

Grovt rattfylleri, smitning frn trafikolycksplats, ringa narkotikabrott. Jackpot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in