Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-08, 23:07
  #313
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindraindra
Nja, enligt Google står det att säsong 8 lär dröja men att det finns planer på att göra en långfilm baserat på serien.
En lång film blir för mycket Leif % Billy skall vara i små doser, annars orkar man inte med dom, så långfilm nej tack.
Citera
2023-07-08, 23:08
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag känner igen uppfarten och sopptunnan. Hur hittade du det?

Fanns en bortagen annons på Hemnet med adress
Citera
2023-07-08, 23:08
  #315
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindraindra
Nja, enligt Google står det att säsong 8 lär dröja men att det finns planer på att göra en långfilm baserat på serien.
Dom har väl bytt hus någon gång redan, det kan dom säkert göra fler gånger så att detta huset är sålt betyder inte att dom vikt in kepsen för gott.
Citera
2023-07-08, 23:10
  #316
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag känner igen uppfarten och sopptunnan. Hur hittade du det?

Sök på köparens namn det ger en ledtråd.
Citera
2023-08-16, 14:54
  #317
Medlem
Efter rykten om att serien ska läggas ner av SVT ger Alfred och Klas svar. Verkar ju inte som att det blir någon ny säsong än på ett tag iallfall

https://www.hant.se/noje/uppgifter-l...rar-de/9882948
Citera
2023-08-26, 06:37
  #318
Medlem
Tråkigt.

Jag är helt säker på att en långfilm där dom t.ex. reser till Thailand hade kunnat bli bra.
Med bra menar jag underhållande, varken mer eller mindre.
Citera
2023-08-26, 07:42
  #319
Medlem
Bara jag som inte förstår storheten över denna serie och inte sett ett avsnitt??


Sjukt överskattad serie
Citera
2023-08-27, 20:22
  #320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Bara jag som inte förstår storheten över denna serie och inte sett ett avsnitt??


Sjukt överskattad serie

Det är ganska naturligt att du inte kan se storheten i den om du inte tittat på den, ditt dumhuvud.

Nä denna serie var mycket mycket roligare än jag trodde innan jag såg den. Skådisarna har talang för den typen av humor helt klart.

Ganska enformigt dock när man plöjer 7 säsonger. Hade varit kul om Billy flyttat ihop med snyggkexet (glas-tjejen) och man fått en säsong när bröderna inte bor ihop till exempel.
Citera
2023-08-28, 08:39
  #321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Det är ganska naturligt att du inte kan se storheten i den om du inte tittat på den, ditt dumhuvud.

Nä denna serie var mycket mycket roligare än jag trodde innan jag såg den. Skådisarna har talang för den typen av humor helt klart.

Ganska enformigt dock när man plöjer 7 säsonger. Hade varit kul om Billy flyttat ihop med snyggkexet (glas-tjejen) och man fått en säsong när bröderna inte bor ihop till exempel.


Såg några få minuter av första avsnittet sämre skit vet jag inte när jag såg inte roligt för fem öre
Citera
2023-08-29, 00:33
  #322
Medlem
area50s avatar
L&B är den typ utav humor som platsar bäst på youtube & inte public service.
Citera
2023-08-29, 02:06
  #323
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Bara jag som inte förstår storheten över denna serie och inte sett ett avsnitt??


Sjukt överskattad serie

Hur vet du det när du inte sett ett endaste avsnitt?
Citera
2023-08-29, 16:13
  #324
Medlem
qaaqs avatar
En långfilm kommer givetvis bli helt kass. Blir väl som med Morran och Tobias. SÅna serier funkar bara i korta avsnitt som det har varit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback