Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2020-06-10, 07:08
Medlem
Gå aldrig till ENDA läkare. Boka tid på olika fler läkarna och får man olika diagnos.
Överklaga och överklaga tills det försvinner ur journalen för fel diagnos.

En läkare skrev fel på min vikt 109 kg skulle för herre äldre på min journalen pga liknande namn mellan mig och äldre herre inlagd då. Jag envisade och överklagade om fel vikt. Så fan är jag inte fett tjockis.
Tekniska skulle fixa det, det tog en månads tid.....
Sjukvård och sekreterare kan inte ändra journalen, det är tekniska it personal som ska ta bort fel.
Jag tjatade envist på dom. Dom hade skicka meddelande till tekniska it personal fler ggr...

Tänk om vid olyckan och de ser att jag har 109 kg och de injektioner mig i dos för 109 kg på akuten.
Jag skulle sova för gott.... Adjö och tacka för fel vikt 109 kg. Inget kan se fel och varför jag dog...

Man måste kolla jornualen noga om allt går rätt innan olyckan inträffar...
Senast redigerad av NoISLAMnoNOO 2020-06-10 kl. 07:13.
Citera
2024-07-02, 22:17
Medlem
Klabbrapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
okej, så psykologen får inte kränka dig i sin journal, men du tycker att du ska bygga kärnvapen osv? de e ju du som åkte fast och blev rikskändis eftersom att du hade beställt hem typ 500 brandvarnare så du kunde utvinna uranium eller vafan de va, för o bygga något slags kärnkraftverk hemma i ditt kök.

Denna kommentaren får mig att älska Flashback. Bara här kan vi ha dessa diskussionerna.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in