• 1
  • 2
2017-04-13, 10:17
Medlem
MrSkargards avatar
Klockan 16.00 mts IFK Norrkping och stersunds FK i Svenska cupens final. Tanken p en njd Daniel Kindberg gr mig vresig s jag hoppas att Peking vinner matchen. Hur tnker ni andra infr finalen?
Citera
2017-04-13, 10:27
Medlem
Joelfrogs avatar
Peking seger 1-2 efter frlggning
1-0 Ken Sema
1-1 Kalle Holmberg
1-2 Linus Wahlqvist
Citera
2017-04-13, 11:06
Bannlyst
Vet ngon varfr i helvete man lagt matchen klockan 16 p en arbetsdag? De flesta jobbar ju full dag nufrtiden p Skrtorsdagen. r det fr att slippa bortafans? Idiotiskt i vilket fall som helst. Man vill ju f upp intresset fr cupen och s misshandlar man finalen s hr
Citera
2017-04-13, 11:29
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Vet ngon varfr i helvete man lagt matchen klockan 16 p en arbetsdag? De flesta jobbar ju full dag nufrtiden p Skrtorsdagen. r det fr att slippa bortafans? Idiotiskt i vilket fall som helst. Man vill ju f upp intresset fr cupen och s misshandlar man finalen s hr

Nu r det ju inte stersund som stter tiden.

Hoppas p att "de bsta som hnt svensk fotboll" vinner finalen. 3-0!
Citera
2017-04-13, 12:47
Medlem
Readyfreddies avatar
Man gillar ju inte stersund, men om dom inte vinner kommer Gteborg f kvala till EL och det vill man ju inte.

Hller d en halv tumme fr FK men grter inte om IFK vinner.
Citera
2017-04-13, 13:00
Medlem
Eftersom IFK Gteborg verkligen behver pengarna ett EL-kval kan ge s hoppas jag sklart att FK vinner matchen.

Avsparkstiden r sklart efterbliven, ven val av dag r det. En cupfinal ska givetvis spelas p en helgdag eller en lrdag. SvFF gr som vanligt allt fr att dra ner p intresset fr sin egna turnering, de mste verkligen hata cupen dr p frbundet.
Citera
2017-04-13, 13:03
Medlem
civilians avatar
Skulle vara trevligt att se stersund st som segrare idag. Jag gillar Graham Potter och r nyfiken p hur stersund tar sig an Europa League i hndelse av vinst.
Citera
2017-04-13, 13:10
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Skulle vara trevligt att se stersund st som segrare idag. Jag gillar Graham Potter och r nyfiken p hur stersund tar sig an Europa League i hndelse av vinst.

Den platsen r vl skrad i och med att Norrkping redan r kvalificerad till EL?
Citera
2017-04-13, 13:12
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Den platsen r vl skrad i och med att Norrkping redan r kvalificerad till EL?
Fyran frn allsvenskan fr platsen om Norrkping vinner. Allts fiskrensarna frn Gteborg.
Citera
2017-04-13, 13:25
Medlem
Marquesos avatar
TV12 r det som visar matchen. Trodde att SVT fortfarande hade hand om cupen.

Dlig avsparkstid fr fansen, men sknt att slippa krock mellan denna match och EL ikvll.
Citera
2017-04-13, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Nu r det ju inte stersund som stter tiden.

Hoppas p att "de bsta som hnt svensk fotboll" vinner finalen. 3-0!

Det var nd inget svar p min frga din sopa! Och hemmalaget har visst ngot att sga till om vad gller tider.

Hatar IFK Norrkping men hatar kpelag nnu mer s drfr fr IFK vinna!
Citera
2017-04-13, 14:55
Medlem
Otroligs avatar
Ingen direkt bra knsla med tanke p skadorna men vore ju kul om man kunde knppa Kindberg p nsan. Potter har jag dock inget emot, han verkar hyvens.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in