Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Det skrivs gåtor och trams i tråden.
Ännu en gång, är det mig du talar om nu? Vilka gåtor ställer jag? Vad är det du räknar som trams? Är det när man inte håller med dig?
Citat:
Stora tidningar skall undersöka vad som sker vid företaget istället för att lägga locket på.
Är det en profetia eller felskrivning? Min spaning är att de kommer att undersöka företaget först om de avviker från vad som är väntat.
Citat:
Man skall inte behöva gå bakom betalväggar för att få reda på vad som sker med våra skattemedel. (Varför man inte gör det kan ha många orsaker. Man vill t.ex. kanske inte uppge sitt namn.)
Det behöver man inte heller. Om man tar en naturlig väg med sin undersökning, dvs direkt mänsklig kontakt som till exempel möte med firma eller till och med ett telefonsamtal så finns det så fruktansvärt mycket information att hämta.
Citat:
Efter att ha varit ett av de mest omskrivna företagen finns numera nästan ingen information alls om det.
Hur länge kan ett ämne vara det "nya heta" i media innan folk blir less? Som jag har skrivit tidigare (läser du vad jag skriver, eller tänker du bara "troll, ignorera") så kan en firma bara behålla uppmärksamhet så länge när det finns annat som t.ex. krig och pandemi i media att konkurrera med. När folk slutar klicka på länkar så kommer tidningar att skriva om annat. Hur ofta ser du artiklar om tex SSAB eller Findus? För att de inte är spännande längre förutom när de gör bort sig.
Citat:
När mindre tidningar publicerar information bakom betalvägg minskar även kontrollen av informationen eftersom färre personer kommer att läsa och ifrågasätta vad som skrivs.
Så länka då inte till artiklar som du inte har läst utan att fråga vad som står i dem.
Citat:
Kan någon redogöra med citat och länkar för vad som produceras vid företaget?
Hur stor produktion har företaget?
Används företagets batterier i några bilar eller andra produkter, vilka då i så fall?
Allt det här står i artikeln som du själv har länkat till. Jag trodde att du hade datan som du "diskuterade" I det här forumtråden men jag känner mig tyvärr så besviken. Jag har datan. Vill du ha den av mig så får du fråga mig, istället för att ignorera mig.
Citat:
Hur ser årsredovisningen för 2021 ut?
Den kommer när den kommer, du har själv sagt att den har skickats in, om jag nu inte misstolkat ditt tidigare inlägg.
Citat:
Det normala på Flashback är naturligtvis att de som har tillgång till information lägger ut den i tråden, med beaktande att man enligt Flashbacks regler inte får citera hela artiklar. Att det smygs med information gör ju bara att företaget ifrågasätts ännu mer.
Jag hoppas verkligen att du kan ursäkta att jag inte vet vad som är kutym på flashback då jag nyligen gått med här. Är det även kutym att inte tala till de som man diskuterar med, utan istället proklamera i rummet vad man tycker att de som inte håller med en gör för fel? I de disktioner jag har deltagit i tidigare så har man talat till personen och inte försökt med härskartekniker och offerkoftan för billiga poäng.