Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-02, 23:15
  #1
Medlem
Någon som har nåt saftigt skvaller om denna Youtube-prinsessa?
Citera
2017-06-02, 23:21
  #2
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambinaPiccola
Någon som har nåt saftigt skvaller om denna Youtube-prinsessa?


Ledsen, orolig och allmänt osäker. Hon har en Extremt söt röst i alla fall.
Citera
2017-06-03, 03:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BambinaPiccola
Någon som har nåt saftigt skvaller om denna Youtube-prinsessa?

Jag tror att hon är en rätt smart tjej. Det enda saftiga skvaller jag kan ge dig är att hon plockade ihop sin informatik-examen med hjälp av fristående kurser, samtidigt som hon byggde sitt imperium och det är ingen hemlighet. Och hon bokdebuterade förra året.
Kudos till henne, verkligen.
Citera
2017-06-03, 14:02
  #4
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
Under lördagen är det dags för den svenska Youtube-galan Guldtuben. I årets upplaga är det Therese Lindgren och Jocke och Jonna som har chans att kamma hem flest priser.

Sedan 2014 har de svenska Youtube-stjärnorna prisats på Guldtuben-galan där humorklipp, sminktips, musikvideos och spökjakter slåss om statyetterna. I årets upplaga kommer priser att delas ut i 15 kategorier där Årets Youtuber anses vara det allra tyngsta priset.

Förra året var det Therese Lindgren som blev utnämnd till Årets Youtuber och hon har även chans att vinna den kategorin i år. Hon är även nominerad i fyra andra kategorier och är tillsammans med paret Jocke och Jonna Lundell de som har chans att vinna allra flest priser.

https://www.svt.se/kultur/de-kan-vinna-guldtuben-2017
Citera
2017-06-03, 14:06
  #5
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
Therése Lindgrens publik är stor, och påverkbar. Det vet hon, men ifrågasätter om andra youtubers gör det.

Svenska youtubers når fler tittare än vad de största svenska filmerna gör på bio. De når fler än några av de mest påkostade svenska tv-programmen. Therése Lindgren är en av dem som når flest.

En tisdag i augusti klockan 19.00 sände hon live på Youtube. Filmen hade över 180.000 visningar. Det var fler än TV3 hade den timmen. Bland tittare mellan 12 till 44 år, hade Therése Lindgren en större publik än SVT. Hon säger att hon får erbjudanden om att vara med i tv, men tjänar mer pengar på Youtube.

https://www.svt.se/kultur/medier/eti...extremt-daligt
Citera
2018-07-30, 21:25
  #6
Medlem
Youtube-stjärnan Therese Lindgren, 31, och sambon Anders Vesterlund, 31, är förlovade på nytt.
Under våren 2017 hittade de tillbaka till kärleken och kallar varandra återigen för fästmö och fästman.
– När som helst så kommer en juvelerare hit, han ska nämligen leverera två stycken smycken som vi har beställt, säger hon i ett Youtubeklipp.


https://www.expressen.se/noje/theres...rlekskraschen/
Citera
2018-07-30, 21:36
  #7
Medlem
Fattar inte hur Anders kan leva med denna kvinna labila kvinna, hon gråter ju för minsta lilla och är ett solklart fall av hypokondriker då hon tror hon är sjuk hela tiden och börjar böla för det.
Citera
2018-08-15, 17:35
  #8
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Fattar inte hur Anders kan leva med denna kvinna labila kvinna, hon gråter ju för minsta lilla och är ett solklart fall av hypokondriker då hon tror hon är sjuk hela tiden och börjar böla för det.


Har tittat på hennes videos och jag tycker hon är väldigt utmanande för att ha social fobi. Men det är kanske hennes sätt att bearbeta.

Jag tycker att hennes kille sänder ut märkliga vibbar. Känns falsk.

Någon som vet vad som hände mellan henne och Zäta?
Citera
2018-09-21, 12:31
  #9
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Har tittat på hennes videos och jag tycker hon är väldigt utmanande för att ha social fobi. Men det är kanske hennes sätt att bearbeta.

Jag tycker att hennes kille sänder ut märkliga vibbar. Känns falsk.

Någon som vet vad som hände mellan henne och Zäta?

Förstår vad du menar ang hennes påstådda sociala fobi samt panikångestproblematik. I "Therese testar" på kanal 5 play, så satt hon krokimodell för en massa främlingar. Hon gör även ett IQ-test framför kameran (då alltså femman filmar henne) och presterar bra på det. Att sitta naken och bli granskad av ett gäng främlingar, samt att prestera bra under tiden man är iakttagen är ej tecken på social fobi...
Då jag själv lider av ångest och viss social fobi och vet vad det innebär, så finner jag det oerhört märkligt att hon klarade dessa saker med ett leende och tillsynes helt avslappnad. Men visst, alla fungerar olika. Funderar bara på vad hon egentligen menar med ångest och social fobi...
Håller med om Anders. Så bra som han framstår är ingen...
Citera
2018-10-15, 19:56
  #10
Medlem
QwertySalms avatar
Att hon har gjort en video om denna tråd.

Vilka fler har sett den? Den är bra!
Citera
2018-10-15, 20:13
  #11
Medlem
Ingen som har nått riktigt skvaller? Nån måste ju satt på henne i gymnasiet och hänger på FB 😎

MVH
Citera
2018-10-15, 23:37
  #12
Medlem
Therese har just lagt upp en video där hon googlar sig själv(hon läser den här tråden bland annat).

Hon säger att hon inte ens har en halv miljon på banken. Är det någon slags bortförklaring? Har hon alla sina pengar i sitt bolag och tar därifrån(jag vet inte hur sånt funkar)? Låter konstigt.

Visst, hon säger väl bort en jävla massa sammarbeten som andra sociala medier-profiler inte gör pga hennes vegan- och miljö-tänk, men nog borde hon väl håva in en del pengar ändå?
https://youtu.be/-vwPuOj4zdw
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback